Gość: Toula Re: MAM PYTANIE DO PRAWDZIWYCH FACETÓW !!!!!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.05, 18:32 UWAGA mam komunikat dla wszystkich , którzy mają ochote się mnie troche poczepiać i podocinać. Moje wady to , jestem : złośliwa , wredna , nieufna (chociaz niewiem czy mozna to zaliczyc do wady ale ok) , umiem doskonale kłamać i zmyslać :D , czasami bywam zarozumiała... Ok , macie pole do popisu , docinajcie ile wlezie , moze Wam ulży :D P.s. zapomniałabym :D jestem dysortografikiem :D Odpowiedz Link Zgłoś
parszywy nie szukaj tego czego pragniesz 21.02.05, 21:29 Oboje są przekonani, że połączyło ich uczucie nagłe. Piękna jest taka pewność, ale niepewność jest piękniejsza. Jak zaczynasz swoj opis od wymiarow to za wiele od facetow nie wymagaj Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: l-e-o Re: nie szukaj tego czego pragniesz IP: *.kruk / *.kruk-inkaso.com.pl 22.02.05, 12:29 ludzie - co widzać na pierwszy rzut oka - twarz i ciało czy portret psychologiczny?? Więc się nie czepiajcie że dziewczyna napisała najpierw jak wygląda Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Toula Re: MAM PYTANIE DO PRAWDZIWYCH FACETÓW !!!!!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.02.05, 23:53 Wyjaśniłam już dlaczego podałam swoje wymiary , nie mam siły się powtarzać... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: powiedzmy Re: .. IP: *.pronet.lublin.pl 22.02.05, 15:01 to niewzne jak wygladasz ..czy jestes ladna czy brzydka milosc jest slepa Odpowiedz Link Zgłoś