Gość: Maverick IP: 82.139.9.* 29.11.04, 14:01 C.cento 1997 - 100 000 przebiegu - jaka jest realna cena ? Z tego co piszą to między 6000 a 8000 - ale czy to nie za dużo ? Link Zgłoś Obserwuj wątek
Gość: Mamlas Re: CC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.11.04, 14:16 wiesz,obbecnie jeśli chodzi o cc to liczy sie już nie tyle rocznik,co stan techniczny. Egzemparz z 1994,ale od starego dziadka który na niego chuchał i dmuchał niejednokrotnie może być droższy od wyekslpoatowanego wozu z '98.Tak więc podając wyłącznie rocznik nie jestem Ci w stanie okreslić czy jet tyle warty,czy też nie.Pozdrawiam. Link Zgłoś
Gość: Maverick Re: CC IP: 82.139.9.* 29.11.04, 15:27 Dzięki . Mam możliwość kupienia cc , ale większość ludzi odradza. Stan nawet nawet , ale podobno za tą cenę można kupić coś z zachodu. Nie mam doświadczenia - jestem młodym kierowcą. A w sumie chciałbym pojeździć z rok , bez dalszych tras.......no nie wiem. Link Zgłoś
Gość: okee Re: CC IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.11.04, 15:35 Ja właśnie sprzedałem CC 700 z grudnia 1997, przebieg 87 tys. Drugi właściciel, kupiony rok temu od dziadka, stan techniczy bdb. Sprzedałem za 6,500 po trzech miesiącach. Koshmarrr, normalnie. Wszyscy chyba wolą 25-letnie golfy w tej cenie.... ciekawe na jak długo.... Link Zgłoś
Gość: Akinka6 Re: CC IP: *.chello.pl 29.11.04, 15:45 Ja swoje Seicento z 98 r. z przebiegiem 60.000 km. sprzedałam w tym roku za 10.000 i kupiłam golfa. Nie ma żadnego porównania w eksploatacji. Tym bardziej, że do CC czy seicento po tych 6 latach eksploatacji trzeba już dokładać, więc wolę dokładać do golfa. Ale oczywiście wybór należy do Ciebie. Link Zgłoś