Gość: żonaty IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.04, 15:51 Czy dopiero pójscie dołóżka z inną to zdrada? a może dużo dużo wcześniej? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Hansi stary dowcip: IP: *.arcor-ip.net 19.11.04, 15:56 czy mozna sie kochac na odleglosc? mozna, jezeli odleglosc nie przekracza dlugosci. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: zdziwiony Re: Zdrada? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.04, 16:24 A czy można zdradzić zonę rozmową? żona uważa że tak ale czy na pewno? Odpowiedz Link Zgłoś
qw5 Re: Zdrada? 19.11.04, 16:28 Nie znam się na zdradach, ale być może jest to moment, kiedy przestajesz mieć czyste sumienie? Co nie znaczy wcale, że dla partnerki nie będzie to inna chwila, np za długo rozmawiałeś albo za często z jedną koleżanką. Sprawa wbrew pozorom bardzo indywidualna. Odpowiedz Link Zgłoś
vielonick Re: Zdrada? 19.11.04, 16:43 no wlasnie: chlop patrzy na lewo zamiast na prawo i bec! zdrada gotowa ;) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ja Re: Zdrada? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.04, 16:28 Jestem w sytuacji takiej: mój mąż nie najlepiej mnie traktuje i chyba z tego powodu na razie głowę często zaprząta mi inny bardzo przystojny i miły dla mnie mężczyzna (żonaty)ja nie jestem mu chyba też obojętna. Natomiast ja równiez jestem miła dla Niego,ale poza oznakami życzliwości nie wysyłam innych zachęcających sygnałów. Nie jstem pewna czy chciałabym spróbować gdyby do czegoś doszło. Czy Twoim zdaniem to nie jest już zdrada? Czy myśli, pocałunek, łóżko ...... przesądza ostatecznie. Jakie granice wyznaczją sobie mężczyźni. Czy pocałunek to tylko flirt czy zaproszenie do ..... no właśnie. Odpowiedz Link Zgłoś