IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.04, 15:51
Czy dopiero pójscie dołóżka z inną to zdrada? a może dużo dużo wcześniej?
Obserwuj wątek
    • Gość: Hansi stary dowcip: IP: *.arcor-ip.net 19.11.04, 15:56
      czy mozna sie kochac na odleglosc?
      mozna, jezeli odleglosc nie przekracza dlugosci.
    • Gość: zdziwiony Re: Zdrada? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.04, 16:24
      A czy można zdradzić zonę rozmową? żona uważa że tak ale czy na pewno?
    • qw5 Re: Zdrada? 19.11.04, 16:28
      Nie znam się na zdradach, ale być może jest to moment, kiedy przestajesz mieć
      czyste sumienie? Co nie znaczy wcale, że dla partnerki nie będzie to inna
      chwila, np za długo rozmawiałeś albo za często z jedną koleżanką.
      Sprawa wbrew pozorom bardzo indywidualna.
      • vielonick Re: Zdrada? 19.11.04, 16:43
        no wlasnie: chlop patrzy na lewo zamiast na prawo
        i bec! zdrada gotowa ;)
    • Gość: ja Re: Zdrada? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.04, 16:28
      Jestem w sytuacji takiej: mój mąż nie najlepiej mnie traktuje i chyba z tego
      powodu na razie głowę często zaprząta mi inny bardzo przystojny i miły dla mnie
      mężczyzna (żonaty)ja nie jestem mu chyba też obojętna. Natomiast ja równiez
      jestem miła dla Niego,ale poza oznakami życzliwości nie wysyłam innych
      zachęcających sygnałów. Nie jstem pewna czy chciałabym spróbować gdyby do
      czegoś doszło. Czy Twoim zdaniem to nie jest już zdrada? Czy myśli, pocałunek,
      łóżko ...... przesądza ostatecznie. Jakie granice wyznaczją sobie mężczyźni.
      Czy pocałunek to tylko flirt czy zaproszenie do ..... no właśnie.
    • Gość: witch-witch Re: Zdrada? IP: *.036-52-73746f40.cust.bredbandsbolaget.se 20.11.04, 17:06
      ludzie, ktorzy zyja w okreslonym zwiazku tworza swoje reguly bycia w tym
      zwiazku np. mezczyzna nie chce miec dziecka, kobieta zgadza sie na to..ale
      klamie mowiac ze ma antykoncepcje i zachodzi w ciaze, rodzi dziecko, ktorego