Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Zakładam firmę - ????

15.04.04, 17:08
    mam pytanko zastanawiam się nad założeniem firme i niedługo bede
    zamieszczał ogłoszenie o prace tak naprawde to najchętniej to przyjąłbym
    osobę ze znajomością hydrauliki ogólnie czyli instalacje c.w.u. ; c.o. oraz
    umiejętnośc układania glazury , terekaty itd , oraz ogólnych prac remontowo
    budowlanych , z własnym sprzętem do tego wszystkiego

ponieważ mój koncept jest taki że ja zajmuje sie poszukiwaniem klientów , a
    dana osoba wykonaniem , zastanawiam się jedynie nad tym jak zweryfikować
    fachowość takiej osoby , jakie zaproponować warunki zatrudnienia , oraz formy
    rozliczenia ,
    Problem jest w tym że ja się znam na stronie handlowej przedsięwzięcia ,
    natomiast jestem zielony jesli chodzi o wykonawstwo i nie chce sie wkopać

Chyba mogłoby byc jeszcze jedno wyjście dogadać się z jakąś solidną firmą i
    po prostu zlecać im robotę za prowizję , ale tutaj niestety traciłby na
    efekcie polecania firmy

Czekam na opinie
    Obserwuj wątek
      • Gość: Kasia Re: Zakładam firmę - ???? IP: *.net / *.tv 15.04.04, 17:12
        Witam!! Czy nie uwazasz ze mozesz zatrudnic jakiegos partacza,a w tych czasach
        o uczciwych trudno?
        • vokulski Re: Zakładam firmę - ???? 15.04.04, 17:28
          No właśnie w tym jest cały problem , jak pisałem ja się orientuje w sprawach
          pozyskiwania klientów , a nie w sprawach wykonawstwa , Poprzednia moja
          działanośc upadła nie z braku klientów , bo tych mieliśmy bardzo duzo ,
          nieważne - wyłozyliśmy się z braku kapitału .
          No i tutaj boje się aby się nie wyłożyc na braku fachowości ,
      • paw_dady szczescia zycze 15.04.04, 17:29
        bo bedzie ci potrzebne. Przerabialem ten model ludzi do pracy znalazlem a i
        owszem ale nie w Polsce (dzialka IT ;o).

bo wprawdzie teoretycznie model firmy powinien dzialac ale w praktyce o ile nie