Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Jutro mam rozmowe w sprawie pracy, błagam o rady

IP: *.mmj.pl / 217.153.84.* 27.07.04, 12:24
    rozmowa jest w ZUS, nie mam doświadczenia i juz dziś sie boję...
    Obserwuj wątek
      • Gość: D Re: Jutro mam rozmowe w sprawie pracy, błagam o r IP: *.dyndns.org / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.04, 12:27
        Doświadczenie zdobywa sie właśnie przez chodzenie na rozmowy...
        • sabe Re: Jutro mam rozmowe w sprawie pracy, błagam o r 27.07.04, 12:48
          Aniu!
          przecyztaj dokładnie ogłoszenie, zajrzyj na stronę interentową, zobacz, czym
          zajmuje się departament czy wydział, w którym masz pracować. Postaraj się
          przygotować na odpowiedzi na pytania, wyobrażając sobie, na podstawie
          stawianych wymagań, jak mogą brzmieć.
          I nie kłam - jeśli znasz odpoiwiedź, odpowiadaj, jesli nie - powiedz, ze nie
          wiesz, nie strzelaj, bo to jeszcze gorzej wygląda!
          Trzymam kciuki i życzę powodzenia
          sabe:-)
        • Gość: Denis Rada IP: 195.136.112.* 27.07.04, 12:55
          Jeśli w ZUS-ie, to najważniejszy jest ubiór, żeby dobrze wypaść. Musisz mieć
          koniecznie golf, na golfie łańcuszek z jakimś wisiorkiem, na to jeszcze
          żakiecik, ale koniecznie jakiś tandetny, najlepiej w mało klasycznym kolorze
          (broń Boże szary lub granatowy), do tego mogą być dżinsy (ale nie Levi's,
          wskazane raczej Big Star, Americanos, lub po prostu Cross), no i buty czółenka.
          Acha, kup jeszcze dziś w markecie farbę do włosów w kolorze kasztanowym lub
          jasny blond. Jak najszybciej pofarbuj włosy. Jutro rano przed rozmową
          absolutnie ich nie myj, muszą być trochę przetłuszczone.
          Wydaje mi się, że to powinno pomóc. Jak tylko wejdziesz będziesz wyglądała
          jakbyś w ZUS-ie pracowała od lat!
          • Gość: Denis Jeszcze jedno IP: 195.136.112.* 27.07.04, 13:07