Gość: Anka IP: *.mmj.pl / 217.153.84.* 27.07.04, 12:24 rozmowa jest w ZUS, nie mam doświadczenia i juz dziś sie boję... Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: D Re: Jutro mam rozmowe w sprawie pracy, błagam o r IP: *.dyndns.org / *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.04, 12:27 Doświadczenie zdobywa sie właśnie przez chodzenie na rozmowy... Odpowiedz Link Zgłoś
sabe Re: Jutro mam rozmowe w sprawie pracy, błagam o r 27.07.04, 12:48 Aniu! przecyztaj dokładnie ogłoszenie, zajrzyj na stronę interentową, zobacz, czym zajmuje się departament czy wydział, w którym masz pracować. Postaraj się przygotować na odpowiedzi na pytania, wyobrażając sobie, na podstawie stawianych wymagań, jak mogą brzmieć. I nie kłam - jeśli znasz odpoiwiedź, odpowiadaj, jesli nie - powiedz, ze nie wiesz, nie strzelaj, bo to jeszcze gorzej wygląda! Trzymam kciuki i życzę powodzenia sabe:-) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Denis Rada IP: 195.136.112.* 27.07.04, 12:55 Jeśli w ZUS-ie, to najważniejszy jest ubiór, żeby dobrze wypaść. Musisz mieć koniecznie golf, na golfie łańcuszek z jakimś wisiorkiem, na to jeszcze żakiecik, ale koniecznie jakiś tandetny, najlepiej w mało klasycznym kolorze (broń Boże szary lub granatowy), do tego mogą być dżinsy (ale nie Levi's, wskazane raczej Big Star, Americanos, lub po prostu Cross), no i buty czółenka. Acha, kup jeszcze dziś w markecie farbę do włosów w kolorze kasztanowym lub jasny blond. Jak najszybciej pofarbuj włosy. Jutro rano przed rozmową absolutnie ich nie myj, muszą być trochę przetłuszczone. Wydaje mi się, że to powinno pomóc. Jak tylko wejdziesz będziesz wyglądała jakbyś w ZUS-ie pracowała od lat! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Denis Jeszcze jedno IP: 195.136.112.* 27.07.04, 13:07 Jak tylko wejdziesz, od razu poproś o kawę po turecku, w szklance z wystającą łyżką. Bądź niemiła, na pytania odpowiadaj twierdząco "noooo" (zamiast "tak) i przecząco "nieek" (zamiast "nie"). Odpowiedz Link Zgłoś