Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Szukam dobrego Call Center ???

IP: 62.29.253.* 29.11.06, 14:56
    Mam wielką prośbę do osób które mają doświadczenie w telemarketingu, ponieważ
    szukam pracy a nie mam jeszcze doświadczenia chciałabym zacząc od jakiegoś
    Call Center, aby zdobyć dośw. z klientem bo słyszałam że to niezły star!!!
    Jak wiecie gdzie jest fajnie, gdzie można zarobić sporo kasy ;), jest dobra
    atmosfera, praca w miare przystępnych godz. prosze dajcie mi znać bo nie chce
    się potem sparzyć!!! Z góry dzięki :D
    Obserwuj wątek
      • Gość: anna Re: Szukam dobrego Call Center ??? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.11.06, 15:10
        Podaj miasto.
        Ja pracuję w Poznaniu i nasz Call Center ma ok. 70 osób, ale niestety zarobki w
        Call Center są bardzo niskie i najczęściej zatrudniane są osoby na umowę-
        zlecenie.
        • Gość: Anka4 Re: Szukam dobrego Call Center ??? IP: 62.29.253.* 29.11.06, 16:08
          Szukam Call Center w Warszawie :(, ale forma umowy zlecenie nawet ok. bo jestem
          studentką więc to jest nawet na początku lepsze.
          • Gość: scin Re: Szukam dobrego Call Center ??? IP: 195.116.246.* 29.11.06, 16:28
            sporo kasy i call center to sprzeczność ;)
          • Gość: abc Re: Szukam dobrego Call Center ??? IP: *.dsl2.sentex.ca 29.11.06, 21:36
            w wawie masz chyba 3rd line z supportu IBM; calkiem dobrze placa
      • Gość: Roberto Re: Szukam dobrego Call Center ??? IP: 62.29.253.* 29.11.06, 17:15
        Praca w Call Center to na pewno nie jest kopalnia zlota, ale na poczatek
        kariery to najlepszy wybor. Ja pracowałem jako konsultant w Arterii (wawa-
        kabaty). To byla moja pierwsza praca i powiem szczerze ze nauczyla mnie wielu
        rzeczy! Projekty są dosyc inne od reszty jakie oferuja w call center. Stawki
        podstawowe (6,50 do reki) + calkiem niezle prowizje. Wazne ze kasa jest zawsze