04.06.08, 11:40
Witam,
Mam pytanie do szanownych forumowiczow. Otoz w weekend mam zamiar z
rodzina wsiasc na rower i udac sie gdzies w okolice Piaseczna
poleniuchowac na trawce;-)Moze polecicie jakies ciekawe miejsca
gdzie w miare bezpiecznie mozna dojechac na rowerze z dziecmi i
gdzie mozna cieszyc sie ta piekna pogoda?? Moze cos nad woda???
Pomozcie nie znam jeszcze tak dobrze okolic Piaseczna.....Dzieki i
pozdrawiam,
Obserwuj wątek
    • richo Re: weekend 04.06.08, 12:33
      Spalona, Górki Szymona, ośrodek "Wisła" w Zalesiu Górnym. Jeśli
      znajdziesz czas jakimś popołudniem mogę Ci pokazać, jak tam dojechać,
      a pewnie jeszcze ktoś dołączy ;)
      • jacekglm Re: weekend 04.06.08, 12:42
        Jeżeli to by było jutro lub pojutrze po 16 to ja się piszę na oprowadzanie "nowego".

        A jeżeli nie znajdzie kolega czasu na zwiedzenie okolic z nami to mogę
        przygotować i podesłać na E-maila dokładne mapy jak dojechać w miejsca,które
        wymienił Richo.
        Wystarczy wydrukować i w drogę.

        Aaaaaa
        I zapraszam do dołączenia do naszego klubu rowerowego.
        Info w linku w stopce.
        • agniecha_77 Re: weekend 04.06.08, 12:51
          jak znajdziesz chwilke aby przygotować te mapki to ja też bardzo
          poprosze
          dzieki z góry
          • gabryella Re: weekend 04.06.08, 13:49
            Dziś jadę ok godz. 18 w swoje strony, więc mogę "podwieźć" potrzebujących w
            takie miejsca :D. Pisać czy są chętni to start pod GOSiR-em ok 17.45-18, do 16
            czytam forum i pocztę (wymiana fonów) a potem fruu.
        • arturcargo Re: weekend 04.06.08, 13:51
          Richo wielkie dzieki za informacje na temat miejsc i waszej grupy:-)
          W tym tygodniu niestety nie dam rady wybrac sie na objazd pokazowy
          (remont w domu):-(
          Ale z gory dziekuje za checi dotrzymania towarzystwa i pokazania co
          gdzie i jak:-)
          Mam nadzieje ze jak namowie zone na przejazdzke w sobote (z
          przygotowanymi mapami od jacekglm - oczywiscie jesli bedzie tam mily
          i podesle mi je na arturcargo@gazeta.pl) bedzie zachwycona i razem
          dolaczymy do klubu rowerowego i bedziemy mogli pozwiedzac okolice w
          wiekszym gronie, oczywiscie jesli damy rade, gdyz my to absolutni
          amatorzy i nie wiem czy bylibysmy w stanie dotryzmac hmmmm (czego
          kroku??? nie wiem jak to ujac:-) Pozdrawiam,
    • zemfiroczka Re: weekend 04.06.08, 14:24
      Jak lubicie samoloty, to możecie się wybrać na piknik lotniczy w Góraszce- to niedaleko nawet ;)

      www.piknik-goraszka.pl/page.php?page_id=2&subpage_id=0
    • jacekglm Przewodnik się robi 04.06.08, 15:44
      Gartuluję Wam bo zmoblizowaliście mnie do czegoś do czego zbierałem się od
      pewnego czasu.
      Po poście kolegi ArturaCargo postanowiłem zrobić przewodnik rowerowy po okolicy
      Piaseczna.
      Mapy już wykonałem-pozostaje złożenie wszystkiego i dodanie komentarza.
      Wszystko postaram się zrobić w postaci broszury i "spedeefić" tak aby każdy mógł
      sobie to wydrukować i posłużyć się podczas wycieczki.
      Nie wiem jak z czasem będzie ale na jutro postaram się puścić pierwszą
      wersję,tzw. "zerówkę".

      Pozdrawiam
      • zemfiroczka Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 16:12
        jacekglm napisał:

        > Gartuluję Wam bo zmoblizowaliście mnie do czegoś do czego zbierałem się od
        > pewnego czasu.
        > Po poście kolegi ArturaCargo postanowiłem zrobić przewodnik rowerowy po okolic
        > y
        > Piaseczna.
        > Mapy już wykonałem-pozostaje złożenie wszystkiego i dodanie komentarza.
        > Wszystko postaram się zrobić w postaci broszury i "spedeefić" tak aby każdy móg
        > ł
        > sobie to wydrukować i posłużyć się podczas wycieczki.
        > Nie wiem jak z czasem będzie ale na jutro postaram się puścić pierwszą
        > wersję,tzw. "zerówkę".
        > Pozdrawiam

        O fajno, chętnie rzucę okiem ;)
        • pminnesota Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 16:24
          zemfiroczka napisała:
          > O fajno, chętnie rzucę okiem ;)

          Ty fajnie rzucałaś okiem dziś przed 11 rano, kiedy jechałaś autkiem ze szkoły dla kierowców :) Taka przestraszona, skupiona i nawet przez chwile nie mrugnęłaś oczami, hyhyhy :P

          A wracając do tematu przewodnika, to popieram i gratuluje Jacentemu!!!
          • drzejms-buond Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 16:31
            a propos.Park Chojnowski (nie mylić z Lasami Państw.)
            wydał fajną mapkę okolic ze szlakami i opisami.
            widziałem ją raz u kogoś kto dostał w prezencie
            ale nie wiem gdzie ją można dostać. w PTTKu nie mają,
            w księgarni też nie...
          • zemfiroczka Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 16:32
            pminnesota napisał:

            > zemfiroczka napisała:
            > > O fajno, chętnie rzucę okiem ;)
            >
            > Ty fajnie rzucałaś okiem dziś przed 11 rano, kiedy jechałaś autkiem ze szkoły d
            > la kierowców :) Taka przestraszona, skupiona i nawet przez chwile nie mrugnęłaś
            > oczami, hyhyhy :P

            heh, bo mnie instruktor dziś rzucił na Warszawkę ;)
            A gdzieś Ty mnie konkretnie widział? Że ja nie widziałam Ciebie, to wiesz dlaczego hyhy ;)
            • pminnesota Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 16:50
              zemfiroczka napisała:
              > heh, bo mnie instruktor dziś rzucił na Warszawkę ;)
              > A gdzieś Ty mnie konkretnie widział? Że ja nie widziałam Ciebie, to wiesz dlacz
              > ego hyhy ;)

              Między Real'em i ul.Poleczki, po czym auto przez Ciebie prowadzone skręciło w ul.Pileckiego :) Potem wzrok mój stracił Cię z widoku, hehehe
              • zemfiroczka Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 17:06
                pminnesota napisał:
                > zemfiroczka napisała:
                > > heh, bo mnie instruktor dziś rzucił na Warszawkę ;)
                > > A gdzieś Ty mnie konkretnie widział? Że ja nie widziałam Ciebie, to wiesz
                > dlacz
                > > ego hyhy ;)
                >
                > Między Real'em i ul.Poleczki, po czym auto przez Ciebie prowadzone skręciło w u
                > l.Pileckiego :) Potem wzrok mój stracił Cię z widoku, hehehe

                Toś wypatrzył ;)
        • schwinn1 Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 22:25
          > O fajno, chętnie rzucę okiem ;)

          okiem to nie rzucaj bo jeszcze moze ci sie przydac ;-P
          • zemfiroczka Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 22:26
            schwinn1 napisała:
            > > O fajno, chętnie rzucę okiem ;)
            > okiem to nie rzucaj bo jeszcze moze ci sie przydac ;-P

            Tym zapasowym ;)
      • richo Re: Przewodnik się robi 04.06.08, 18:34
        Też poproszę.
        • arturcargo Re: Przewodnik się robi 05.06.08, 08:10
          No to czekamy teraz z nieceirpliwoscia na wyniki pracy:-) Z góry
          dziekujemy za poswiecony czas.....
          • gabryella Re: Przewodnik się robi 05.06.08, 13:29
            Zemfi najpierw rower, potem auto, co będzie następne ... :P jak będziesz leciała
            w kosmos to nie zapomnij o koleżance :)
            • richo Re: Przewodnik się robi 05.06.08, 13:58
              gabryella napisała:

              > Zemfi najpierw rower...

              Zdaje się poszedł w odstawkę ;)
              • zemfiroczka Re: OT się robi 05.06.08, 14:04
                richo napisał:
                > gabryella napisała:
                > > Zemfi najpierw rower...
                > Zdaje się poszedł w odstawkę ;)


                I tu się kolega myli- w sobotę kurs na Góraszkę obieram---> rowerem :)
            • zemfiroczka Re: OT się robi 05.06.08, 14:05
              gabryella napisała:
              > Zemfi najpierw rower, potem auto, co będzie następne ... :P

              Tak skromnie...w lipcu samolot zaledwie ;)P
              • jacekglm Re: OT się robi 05.06.08, 14:08
                zemfiroczka napisała:

                > gabryella napisała:
                > > Zemfi najpierw rower, potem auto, co będzie następne ... :P
                >
                > Tak skromnie...w lipcu samolot zaledwie ;)P

                a o paralotni koleżanka marzyła?
                mam namiary na skrzydło fruwające nad Polami Wilanowskimi
                • zemfiroczka Re: OT się robi 05.06.08, 14:12
                  jacekglm napisał:
                  > zemfiroczka napisała:
                  > > gabryella napisała:
                  > > > Zemfi najpierw rower, potem auto, co będzie następne ... :P
                  > > Tak skromnie...w lipcu samolot zaledwie ;)P
                  > a o paralotni koleżanka marzyła?
                  > mam namiary na skrzydło fruwające nad Polami Wilanowskimi

                  Najpierw na spadochroniarkę ;) sie zrobię to i o paralotni pomyślę ;)
                  • jacekglm Re: OT się robi 05.06.08, 14:19
                    ale ja tylko latać chcę
                    bez formalności.

                    przychodzisz,wpinasz
                    się,biegniesz,lecisz,lecisz,lecisz...........lecisz..........ziemia się
                    zbliża,biegniesz,odpinasz się...odlatujesz z wrażenia

                    pól godziny w tandemie z instruktorem 150 Pyelen
                    • zemfiroczka Re: OT się robi 05.06.08, 14:29
                      jacekglm napisał:

                      > ale ja tylko latać chcę
                      > bez formalności.
                      >
                      > przychodzisz,wpinasz
                      > się,biegniesz,lecisz,lecisz,lecisz...........lecisz..........

                      ......spadasz

                      Spoks, upadki mam już przetrenowane ;) i nawet ubezpieczona już jestem ;)To możnaby ;)

                      > pól godziny w tandemie z instruktorem 150 Pyelen
                      No właśnie- i Osobisty palpitacji dostanie ;)
    • jacekglm statystów szukam na dziś 05.06.08, 14:07
      Chętny ktoś na objazd Szymona,Górnego i Spalonej dziś koło 18?
      Na potrzeby przewodnika potrzebuję parę fot zrobić z rowerzystami.
      Do 17 pisać tu a później łapać na komórczaka.
      • zemfiroczka Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 14:10
        jacekglm napisał:
        > Chętny ktoś na objazd Szymona,Górnego i Spalonej dziś koło 18?
        > Na potrzeby przewodnika potrzebuję parę fot zrobić z rowerzystami.
        > Do 17 pisać tu a później łapać na komórczaka.

        O kurde- fajno :) Ale ja nie zdążę wrócić niestety...
        • jacekglm Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 14:17
          to o której proponujesz?
          • gabryella Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 14:21
            18.00 pasi, nawet wcześniej, a gdzie by była zbiórka? a ja wiem który to kom do
            Ciebie - zawsze mi się myli
            • zemfiroczka Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 14:25
              gabryella napisała:
              >a ja wiem który to kom do
              > Ciebie - zawsze mi się myli

              Ja mam wpisany jakiś z końcówką 965
          • zemfiroczka Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 14:26
            jacekglm napisał:
            > to o której proponujesz?

            Czekaj! myślę ;)w zasadzie to chyba jednak dam radę- tylko o 18 na spalonej, czy o 18 zbiórka "gdzieś"?
            • jacekglm Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 15:57
              O 18 pod Gosirem.
              Tylko ostrzegam że cholernie pilnuję punktualności i co najwyżej 10 minut będę czekał a potem w plener.
              • pminnesota Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:04
                A ja będę w domu dopiero o 19... F*U*C*K!!!
                To byłaby świetna okazja do pożegnania w sumie... Za 5 dni zamolot mi odlatuje...
                Uaaaaaa!!!!
                • jacekglm Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:07
                  łap nas na komórę po trasie
                  daleko nie odjedziem...
                  • pminnesota Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:13
                    Oby, bo pamiętaj, że wiem gdzie mieszkasz, gdzie pracujesz i później Cie znajdę :)
                    P.S. Masz dzis druga czesc tego badziewia z Wyborczej??
                    • jacekglm Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:26
                      nie strasz nie strasz bo się ze... :P

                      a badziewa gazetowego nie wziąłem
                      żem zapomniał...
                      ale czeka na Ciebie
                      dziś druga część jest,chcesz?
                      • pminnesota Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:37
                        "Cesz" :)
              • zemfiroczka Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:14
                jacekglm napisał:
                > O 18 pod Gosirem.
                > Tylko ostrzegam że cholernie pilnuję punktualności i co najwyżej 10 minut będę
                > czekał a potem w plener.

                Jak do 18 się nie pojawię, to znaczy, że.... się nie pojawię ;)
                • jacekglm Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:28
                  znaczy się taka punktualna jesteś?
                  zoooobaczymy,zobaczymy....
      • richo Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:50
        To i ja się wzruszę ;)
        • jacekglm Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 16:56
          o żesz...

          to jak jeszcze się Yo ruszy to zrobić będziem mogli kritycznają masę :]
          • gabryella Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 17:26
            To może na koniec do "kota bez ogona" co, dawno nie bylim :)
            • zemfiroczka Re: statystów szukam na dziś 05.06.08, 17:28
              gabryella napisała:
              > To może na koniec do "kota bez ogona" co, dawno nie bylim :)

              Tam chłodem wieje ;)
              • arturcargo Re: statystów szukam na dziś 06.06.08, 10:52
                Jestem ciekaw jak udala sie wczorajsza wyprawa?? Statysci
                dopisali??? Usdalo sie zrobic kilka ciekawych fotek??? Juz nie moge
                sie doczekac rezultatow;-) A moze poki co ktos na szybko napisze jak
                dojechac na Gorki Szymona??? Bede wdzieczny.
                • woy Re: statystów szukam na dziś 06.06.08, 10:55
                  Tak prawie jak jechałeś po drabinę :). Tylko w bok trzeba uderzyć (na lewo), np
                  na wysokości kościoła w Zalesiu Dolnym.
                  • arturcargo Re: statystów szukam na dziś 06.06.08, 11:57
                    Woy: wilkei dzieki juz mi swita:-)
                • gabryella Re: statystów szukam na dziś 06.06.08, 11:24
                  arturcargo napisał:

                  > Jestem ciekaw jak udala sie wczorajsza wyprawa?? Statysci
                  > dopisali??? Usdalo sie zrobic kilka ciekawych fotek??? Juz nie moge
                  > sie doczekac rezultatow;-)

                  :P :D LOL
                  A moze poki co ktos na szybko napisze jak
                  > dojechac na Gorki Szymona??? Bede wdzieczny.

                  a skąd bedziesz ruszał?
                  • arturcargo Re: statystów szukam na dziś 06.06.08, 11:58
                    > a skąd bedziesz ruszał??

                    Konkretnie do z Józefosławia no ale juz wiem ze musze sie kierowac
                    na Zalesie Dolne do kosciola...a pozniej gdzie oczy ponisa:-)???
                    • woy Re: statystów szukam na dziś 06.06.08, 12:04
                      Za kościołem w lewo i prosto, asfalt się skończy, dalej prosto i lekko w prawo,
                      poczujesz już bryzę znad akwenu :)
                      • jacekglm a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 13:16
                        rowerem czy samochodem?
                        • arturcargo Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 13:42
                          W weekendy to zdecydowanie rower;-)
                          • jacekglm Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 14:06
                            I to jest słuszna koncepcja.

                            Koło 16 postaram się podesłać pdfa z tym co udało mi się do tej pory zrobić.
                            Wystarczy żeby dojechać do Spalonej,Zalesia Górnego i Górek Szymona.
                            Oki?

                            p.s.skąd taki nick?
                            czy nie pracuje kolega czasem w PKP CARGO?
                            pytam bo ja fascynat kolei
                            • biker_pno Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 15:02
                              Jeżeli to możliwe to ja także poproszę o pdfa na adres biker_pno@gazeta.pl

                              Z góry dziękuję
                            • arturcargo Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 15:25
                              > Koło 16 postaram się podesłać pdfa z tym co udało mi się do tej
                              pory zrobić.
                              > Wystarczy żeby dojechać do Spalonej,Zalesia Górnego i Górek
                              Szymona.
                              > Oki?
                              OK, wilkie dzieki czekam z niecierpliwoscia;-)

                              > p.s.skąd taki nick?
                              > czy nie pracuje kolega czasem w PKP CARGO?
                              > pytam bo ja fascynat kolei

                              Branza sie zgadza, niestety nie ten srodek transportu - ja zajmuje
                              sie glownie tym co nad drogami i nad torami:-)
                              • jacekglm Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 16:52
                                Przewodnik wysłany.
                                Powodzenia w jeździe.
                                • zemfiroczka Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 16:56
                                  jacekglm napisał:
                                  > Przewodnik wysłany.
                                  > Powodzenia w jeździe.

                                  A co z testerką, co ma tendencję do gubienia się ?
                                  • jacekglm Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 17:09
                                    również na gazetowego mejla poszło

                                    zaznaczam tylko że to totalna surówka ale podstawowe info jest
                                    powodzenia w zdobywaniu szlaku
                                    • zemfiroczka Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 17:49
                                      jacekglm napisał:
                                      > również na gazetowego mejla poszło
                                      > zaznaczam tylko że to totalna surówka ale podstawowe info jest
                                      > powodzenia w zdobywaniu szlaku

                                      Mam! Dzięki :)
                                      Na razie otworzyłam tylko jako html i nie ma tam w treści literki "ż". Nie wiem jak jest w pdf- sprawdzę jak się dorwę do drugiego kompa, bo na lapie wciąż nie mam zainstalowanego...
                                      • jacekglm Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 18:15
                                        sprawdziłem
                                        w oryginalnym pdfie wszystko jest ok
                                        zaś w htmlu nie ma tego nieszczęsnego "ż"

                                        jak znajdziecie kolejne błędy raportujcie
                                        • agniecha_77 Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 19:52
                                          ja tez bardzo poprosze o mapki na maila. z gory dziekuje.
                                          pozdrawiam
                                        • zemfiroczka Re: a czym tam kolega będzie jechał? 06.06.08, 19:59
                                          jacekglm napisał:
                                          > jak znajdziecie kolejne błędy raportujcie

                                          Tak jest!...Panie Przewodniku ;)P
                                • arturcargo Re: a czym tam kolega będzie jechał? 09.06.08, 14:08
                                  No wielkie dzieki za przewodnik:-)Mimo ze to "surówka" - jak to sam
                                  nazwales, dla mnie byl wystarczajacy. Dzieki temu poznalem juz
                                  Spalona i Osrodek Wisla;-) Zonie tez okolice sie bardzo podobaja;-)
                                  w najblizszym czasi eczas na Gorki Szymona;-) Dzieki i pozdrawiam,
                                  • jacekglm Re: a czym tam kolega będzie jechał? 09.06.08, 14:22
                                    cieszem siem

                                    a w niedzielę zapraszam na spacer po okolicy
                                    rowerowy oczywiście

                                    start:10.00 pod Gosir Piaseczno przy ul.Sikorskiego
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka