Dodaj do ulubionych

STRUKTURA SYSTEMU KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ FIRMY

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.02.04, 21:00
Jesli macie cos na ten temat to podeslijcie linka bylabym wdzieczna moze i
ja w zamina bede mogla jakos pomoc.
pozdrawiam Aleksandra
Obserwuj wątek
    • hyccu Komunikacja marketingowa 02.09.14, 22:32
      Firma www.tidetelco.pl jest naprawdę tania i łatwa w obsłudze zalety nic tylko wymieniać
      TideTelco Infolinia to usługa online/aplikacja internetowa/usługa w chmurze umożliwiająca w prosty sposób:
      - założenie infolinii z jakimś ciekawym numerem stacjonarnym/komórkowym/800/801
      - wstawienie nagrania powitalnego
      - ustawienie przekierowań kierujących do następnych nagrań lub działów firmy (np. wybierz 1 jeśli dzwonisz w sprawie reklamacji, 2 jeśli ...) Ważne: przekierowania można robić na dowolne numery. Korzyść: infolinie może prowadzić osoba pracująca zdalnie/będąca poza biurem
      - nagrywanie rozmów, a potem ich archiwizowanie i łatwe odszukiwanie
      - identyfikacja osoby dzwoniącej np. prosząc ją o wprowadzenie dedykowanego numeru klienta, potem można przekierować połączenie do odpowiedniej osoby opiekującej się nim (również na telefon komórkowy pracownika będącego poza biurem)
      - numer infolinii może być też numerem, z którego infolinia oddzwania (np. danego problemu nie da się rozwiązać od razu, po jego rozwiązaniu infolinia oddzwania)
      - uzależnienie przekierowań i odtwarzanych nagrań np. od czasu pracy infolinii, czyli przekierowanie połączeń względem godzin, np. w godzinach 8 – 16 wszystkie połączenia kierowane są do działu obsługi klienta, po godzinie 16 do osoby pełniącej dyżur (na telefon stacjonarny, bądź komórkowy)


      jest to świetne rozwiązanie dla dużych jak i małych firm
      Masowa wysyłka wiadomości głosowych VMS, kampanie telemarketingowe, fax przez internet - TideTelco
      www.tidetelco.pl

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka