Dodaj do ulubionych

Pedagogika

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.06.10, 12:43
Mam zamiar studiować pedagogikę we Wrocławiu. Będę składać na Uniwersytet
Wrocławski, ale myślę że mam małe szanse. Słyszałam że DSW jest niezła. Co
myślicie? Jakie są inne uczelnie z kierunkiem pedagogiki?
Obserwuj wątek
    • Gość: BEZROBOTNA MGR Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.06.10, 15:52
      a co zamierzasz robić po tej pedagogice?? ja skończyłam
      wczesnoszkolną i oligofrenopedagogikę, pracy brak-Wawa
      • Gość: Agnieszka Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.06.10, 15:30
        Myślałam o pedagogice wczesnoszkolnej. Marzy mi się praca w żłobku:)Ewentualnie
        przedszkole.
    • Gość: ja Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.06.10, 19:34
      Ja studiuję pedagogikę wczesnoszkolna i przedszkolną na UMCSie w Lublinie i jestem bardzo zadowolona :)
      • Gość: Agnieszka Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.06.10, 12:45
        Ja od dawna myślałam o pedagogice, ale dużo osób mówi że po niej kiepsko z
        pracą. Dlatego nie wiem czy warto iść:/
        • Gość: n Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.06.10, 14:56
          Nie warto, chyba, że czujesz, że to jest to co naprawdę chcesz robić w życiu i
          chocby nie wiem co się działo poruszysz niebo i ziemię znajdując pracę.
          Magistrów pedagogiki jest jak mrówek, większość niepotrzebna i mało który
          pracuje w zawodzie.
          • Gość: Agnieszka Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.06.10, 17:57
            Dlatego jednak rezygnuje z tego pomysłu.I składam na geodezję, całkiem inny
            kierunek, ale cóż:)Na jakie jeszcze kierunki warto składać?
            • Gość: licho Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.06.10, 09:41
              po tym tez licho z pracą, jak studiować to tylko MEDYCYNĘ!!!
              • Gość: ll Re: Pedagogika IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.06.10, 15:02
                frustrat