Dodaj do ulubionych

kierunki do pary

IP: *.chello.pl 13.02.06, 10:35
Przypuśćmy, że mamy możliwość studiowania dwóch kerunków naraz. Co wybieracie?
Ja psychologia i architektura.
Obserwuj wątek
    • Gość: Aga Re: kierunki do pary IP: 194.146.128.* 13.02.06, 12:02
      Możliwość mam, już studiuję dwa: socjologię i polonistykę.
      • Gość: Alka Re: kierunki do pary IP: *.chello.pl 13.02.06, 14:31
        Jak to zrobiłaś że dwa naraz?
        • Gość: Aga Re: kierunki do pary IP: 194.146.128.* 13.02.06, 18:18
          Dostałam się najpierw na jeden kierunek, a po dwóch latach na kolejny. Wiele
          osób tak studiuje.
    • alex_koz Re: kierunki do pary 13.02.06, 12:17
      studiuje prawo i stosunki miedzynarodowe, ale gdybym zaczynala jeszcze raz to
      byloby prawo i filologia rosyjsko-angielska.
      • facecja Re: kierunki do pary 13.02.06, 13:18
        >filologia rosyjsko-angielska.

a jest coś takiego? tzn. takie 2 w 1? gdzie? są inne "miksy" do wyboru?:)
        • Gość: Savitree Re: kierunki do pary IP: *.ame.net.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 13.02.06, 22:26
          Facecjo, co do mixów, filologia wietnamsko-tajska, UAM w Poznaniu
          • Gość: :/ Re: kierunki do pary IP: *.icpnet.pl 13.02.06, 23:26
            rosyjsko-angielska też na UAM-ie.
    • Gość: M. Re: kierunki do pary IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.06, 12:33
      Matematyka specjalność obliczeniowa + informatyka, albo matematyka specjalność finansowa + finanse i bankowość, albo matematyka obliczeniowa i fizyka techniczna (fanatykiem matmy jestem :P )
      • Gość: kasia Re: kierunki do pary IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.06, 13:15
        matematyka + fizyka
        albo
        matematyka + zarządzanie i inżynieria produkcji
        albo
        matematyka + gospodarka przestrzenna
        • Gość: grzesuav Re: kierunki do pary IP: 80.48.1.* 14.02.06, 16:19
          po tym co słyszałem od znajomych to mata + górnictwo albo mata + budownictwo,
          mata + filozofia