Gość: Alka IP: *.chello.pl 13.02.06, 10:35 Przypuśćmy, że mamy możliwość studiowania dwóch kerunków naraz. Co wybieracie? Ja psychologia i architektura. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Aga Re: kierunki do pary IP: 194.146.128.* 13.02.06, 12:02 Możliwość mam, już studiuję dwa: socjologię i polonistykę. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Alka Re: kierunki do pary IP: *.chello.pl 13.02.06, 14:31 Jak to zrobiłaś że dwa naraz? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Aga Re: kierunki do pary IP: 194.146.128.* 13.02.06, 18:18 Dostałam się najpierw na jeden kierunek, a po dwóch latach na kolejny. Wiele osób tak studiuje. Odpowiedz Link Zgłoś
alex_koz Re: kierunki do pary 13.02.06, 12:17 studiuje prawo i stosunki miedzynarodowe, ale gdybym zaczynala jeszcze raz to byloby prawo i filologia rosyjsko-angielska. Odpowiedz Link Zgłoś
facecja Re: kierunki do pary 13.02.06, 13:18 >filologia rosyjsko-angielska. a jest coś takiego? tzn. takie 2 w 1? gdzie? są inne "miksy" do wyboru?:) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Savitree Re: kierunki do pary IP: *.ame.net.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 13.02.06, 22:26 Facecjo, co do mixów, filologia wietnamsko-tajska, UAM w Poznaniu Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: :/ Re: kierunki do pary IP: *.icpnet.pl 13.02.06, 23:26 rosyjsko-angielska też na UAM-ie. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: M. Re: kierunki do pary IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.06, 12:33 Matematyka specjalność obliczeniowa + informatyka, albo matematyka specjalność finansowa + finanse i bankowość, albo matematyka obliczeniowa i fizyka techniczna (fanatykiem matmy jestem :P ) Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: kasia Re: kierunki do pary IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.02.06, 13:15 matematyka + fizyka albo matematyka + zarządzanie i inżynieria produkcji albo matematyka + gospodarka przestrzenna Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: grzesuav Re: kierunki do pary IP: 80.48.1.* 14.02.06, 16:19 po tym co słyszałem od znajomych to mata + górnictwo albo mata + budownictwo, mata + filozofia Odpowiedz Link Zgłoś