Dodaj do ulubionych

Politologia i...?

IP: 195.116.183.* 08.07.06, 20:00
Hej, mam do zorientowanych osób takie pytanie. Jaki drugi kierunek wybrać, jeżeli studiuję już politologie, aby łatwiej znaleźć prace po skonczeniu studiow? Slyszalem o handlu zagranicznym... Proszę o rady i argumenty za konkretnymi kierunkami/specjalnościami.

PS. Proszę jednoczesnie trolli o postrzymanie się od komentarzy typu "ziomuś, polytologów to jest jak psów, nie chciało się iść na coś trudniejszego, to się nie ma pracy..." i tym podobne. Politologię studiuję z pasji, a teraz potrzebuję czegoś do uzupełnienia, aby lepiej odnależć się na rynku pracy ;) Pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • Gość: dobra-rada Re: Politologia i...? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.07.06, 20:34
      a moze wybierz coś co Cię jeszcze interesuje ;]
      • Gość: politolog Re: Politologia i...? IP: 195.116.183.* 08.07.06, 21:08
        nie nie, tym razem chodzi mi o praktyczne połączenie :)
        • Gość: Hot Dog Re: Politologia i...? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.07.06, 21:19
          ok rozumiem to medycynę polecam trudny kierunek ale opłaca sie ;]
          • Gość: politolog Re: Politologia i...? IP: 195.116.183.* 08.07.06, 21:55
            te, hamburgeiros, wyraznie napisalem jak widzisz 'mam do zorientowanych osób takie pytanie' ze szczegolnym naciskiem na 'zorientowanych'. wierze w twoje umiejetnosci czytania ze zrozumieniem ;)

dobra, koniec zartow, naprawde chce poznac jakies sensowne opinie na ten temat.
            • Gość: ;) Re: Politologia i...? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 08.07.06, 22:02
              A na jakiej uczelni studiujesz i jaka specjalnosc wybierasz na politologii?
              Ja polecam administracje albo ekonomie, wydaje mi sie, ze calkiem sensowne polaczenie;)
    • aga_ta85 Re: Politologia i...? 08.07.06, 22:13
      A np. dziennikarstwo?
      • Gość: .. Re: Politologia i...? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.07.06, 22:43