Gość: munia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.07, 14:54 Ciągle waham się między biotechnologią a technologią chemiczną. Czy ktoś mniej więcej zapoznany z tematem mógłby mi coś doradzic? Jaki kierunek jest lepszy, bardziej perspektywiczny? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: ja Re: Biotech./Tech.Chem. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.07, 20:41 Niewiele wiem na temat technologii chemicznej, ale cos moge powiedziec o biotechnologii. Sama ją studiuję i słyszałam w telewziji i nieraz czytalam w gazecie, że jeśli chodzi o zapotrzebowanie na różnych specjalistów za ok 5 lat, czyli kiedy skonczysz studia, to biotechnolodzy będą górować :) I nie dziwie się, Polska się rozwija, polska nauka też, więc wszytsko idzie w dobrym kierunku. Myślę, że z technologią chemiczną jest podobnie, ale różnica polega na tym, że nie mówią o niej, za to o biotechnologii owszem. A ponieważ ja studiuje biotechnologię, właśnie skonczylam pierwszy rok, to mogę Ci powiedzieć, że jest super i jesli Cię to interesuje to musi Ci sie spodobac, można robic to co na prawde lubisz...Moze na pierwszym roku troche mniej, bo duzo jest teorii, ale podobno potem jest mnóstwo laborek Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: jk Re: Biotech./Tech.Chem. IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.07, 20:44 Studiujesz na uniwersytecie, czy politechnice?Co doradzasz? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: YaBasta Re: Biotech./Tech.Chem. IP: *.chello.pl 29.06.07, 23:09 boze dziecko na jakim swiecie ty zyjesz? Ocknij sie czym predzej bo bardzo sie rozczarujesz jak bedziesz studia konczyc. Odpowiedz Link Zgłoś