Dodaj do ulubionych

dobry fryzjer w Gorlicach..

11.11.03, 18:34
zainspirowana wypowiedzia giks, ciekawa jestem gdzie uwazacie sa dobre
zaklady fryzjerskie w Gorlichac.Ja lubilam jeden na zawodziu.Tam zawsze
chodzilam,nie pamietam nazwy ani wlasciela,ale zawsze bylam zadowolona z
efektu jaki uzyskiwalam.Tutaj tak dobrze nie ma i porownywac fryzjera stad a
w Gorlicach to niebo a ziemia.U was jest lepiej:)) Marzy mi sie fajna
fryzurka:)))) pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • giks Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 11.11.03, 19:21
      no coż ja już od jakiegoś czasu jestem wierna maciusiowi :))) Jest poprostu
      fantastyczny!!! zawsze wie o co chodzi i niegdy nie pyta co ma robić on sam
      dobrze wie. Nienawidze fryzjerów którzy się pytają co zrobić , ty im
      tłumaczysz pół godzina a oni i tak nie kumają i wychodzisz niezadowolona.
      Jeszcze nigdy mnie nie zawiódł! Zawsze wyglądam fajnie i doskonale się czuje w
      jego fryzurach no i przyjmuje mnie nawet po godzinach ;) Wszystkim go polecam-
      szkoda tylko, ze już pół Gorlic chodzi w fryzurach podobnych do mojej hi hi
      hi ;) ale ja się tak często zmieniam, ze chyba nikt za mną nie nadąży a dla
      Maćka jestem chodzącą, żywą reklamą ;)
      ....i wszyscy jesteśmy zadowoleni ;)
      • zawisza777 Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 13:27
        Wlasnie ja tez szukam W G. dobrego ale jeszcze nie znalazlem moze mi cos Giks
        powiedz wiecej na teamt Tego Twojego?1
        • giks Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 14:33
          no wiesz przecież już dawno Ci mówiłam. Genaeralnie to nie ręcze na 100% bo
          jestem kobietą a to jest zupełnie inna działka, ale Macie mi polecał p. Gosie
          u siebie w zakładzie jak chciałam przywlec Mata do nich. Mój brat tam był i
          wrócił zadowolony za chyba 15 zł czy jakoś tak.
      • grekaa Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 13:45
        giks, co to za jeden ten Maciuś????
        Ja chodzę do Lidki, którą od niedawna okupują na naszym basenie. Powiem, że nie
        narzekam:-)
        • giks Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 14:28
          Ciekwe czy to ta sama Lidka do której chodziła swego czasu moja mama. Wiesz
          nie wiem czy tak moge publicznie Maciek ma swój zakład GOLDWELL na dworcu PKS.
          Jest fantastyczny ale trzeba się do niego umawiać wcześniej np z rana albo
          dzień daw do przodu bo jest bardzo rozchwytywany ;) Ciężko przyjść z biegu tak
          aby nie miał klientki, ale czasem przyjmuje po godzinach więc jak chcesz to
          można poczekać i się załapać on na pewno Ci nie powie ze zaraz zamyk i już cie
          nie przyjmie ;) nr do zakładu 353 57 39. Acha i jeszcze jedno jeśli lubisz np
          krótkie włosy takie meśkie fryzurki to z tego co widziałam ostatnio jego brat
          ale nie pamiętam jak ma na imię robi to świetnie. Widziałąm taka babeczke ok
          40 jak jej zrobił fryz taki w stylu czesane wiatrem super!!!
          Polecam gorąco jest fantastyczny.Dobiera fryzury do kaształtu czaszki i
          sposobu bycia. Pierwsze co robi to patrzy na Ciebie jak wyglądasz w czym jestś
          itd. Tak więc jak będziesz do niego szła to sie zastanów w co si ubrać ;) tak
          aby było to coś w czym się dobrze czujesz ;) Maciek jest super! wszystkie moje
          koleżanki do niego chodzą ;) Ale nie jes taki tani jednak dla stałych klientek
          ma rabaty i karty które potem zaminiasz na darmowe strzyżenie modelaowanie co
          tam chcesz ;) Tylko pierwsza wizyta jest kosztowna ja dałam 41 zł ale teraz
          płacę mniej ;)
          • grekaa Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 14:54
            aaaaaaaa..... to tam!!!!!
            eh, a ja słyszałam dużo niedobrego o tym fryzjerze ( o samym zakładzie,
            niekoniecznie o Maćku )Ile klientek, tyle gustów:-)
            Słyszałam , że niezzły jest Kuba Mucha na Krakowskiej.
            Ale ja tam zostaję u Lidki:-)
            • giks Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 15:12
              tak tylko jeśłi chodzi o Kube to on osobiście zajmuje się tylko mężczyznami ;)
              i ja np. nie bardzo lubie jak tam Mat chodzi bo zawsze go opitoli maszynką
              blllleee feee nieładnie tyle że za 5 zł ;)
              masz rację co klient to zdanie ale ja osobiście jeszcze nie spotkałam
              niezadowolonej osoby jednak Gorlice nie takie małe ;)
              • grekaa Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 13.11.03, 14:56
                A moi chłopcy przychodzą od Muchy wystrzyżeni na cacuś, tak jak trzeba!
                Kuba, tak trzymaj:-)
            • zawisza777 Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 18:26
              Co do kuby to sie zgadzam i tam sam chodzilem kiedys gosc jest naprawde ok...i
              nie duzo bierze...a kobiety tez sie u niego strzyza GIKS :)
              • giks Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 18:37
                ale nie osobiści słońce :P mnie to nawet po znajomości nie chciał od tego ma
                jakąś kobietę sam tylko panów obsługuje ;)
                • zawisza777 Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 19:52
                  A to moze byc prawda :P
        • zawisza777 Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 12.11.03, 18:28
          Lidka na basenie ? hm...to sie chyba sprawdzic :D
    • ruda178 Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 11.03.17, 11:51
      Witam. Ja odwiedzam EWELINĘ u Kuby Muchy . Uwielbia swój zawód i to widać ,i jeżeli tylko się pozwoli to mamy super fryzurki na głowie. Super strzyże i fajne kolorki robi. Jest świetna. Zresztą od niedawna w Gorlicach co mnie bardzo cieszy:-).
      • ruda178 Re: dobry fryzjer w Gorlicach.. 07.09.17, 09:35
        Byłam u Eweliny. Przeniosła się do STREFA FRYZUR ,do Mateusza .☺
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka