Dodaj do ulubionych

płyn w uszach- aerius , nasonex - wyleczą?

16.10.12, 21:33
Witam serdecznie!
Dowiedziałam się dziś od laryngologa, że synek (4.5l) ma płyn w uszach. Dr przepisała aerius w syropie i nasonex do psikania nosa. Ma to brać 3 tygodnie i kontrola. Czy ktoś z Was miał przepisany taki zestaw leków? Czy pomogły Wam i jak szybko wyleczyły, jeśli tak? Dr przerostu 3 migdała nie podejrzewa- stwierdziła to na podstawie wywiadu, ponieważ synek nie miał robionego rtg. Leki zaleciła na podstawie wywiadu oraz zajrzała do uszu i gardła. Czy nasonex nie jest za silny dla tak małego dziecka? O aeriusie słyszałam sporo niedobrego...czy pojawiły się u Was jakieś skutki uboczne brania tych leków?Rozumiem ,że jak mus to mus, ale czy branie takich leków to jedyna metoda na całkowite pozbycie się płynu? Rozumiem ,że drenaż to ostateczność, ale czy są jeszcze jakieś inne metody. Jestem jeszcze zielona w tym temacie, a diagnoza spadła dziś na mnie jak grom z jasnego nieba...
Obserwuj wątek
    • rulsanka Re: płyn w uszach- aerius , nasonex - wyleczą? 16.10.12, 21:42
      Jeżeli nie ma aktualnie ropnego kataru, to najlepszym rozwiązaniem jest otovent, takie baloniki do dmuchania. Płyn w uszach to pozostałość infekcji, żadna tragedia, można się go pozbyć i wizję drenażu możesz sobie spokojnie odpuścić.
      Steryd i antyhistamina to takie typowe leczenie, jednak ja bym zaczęła od otoventu. Mój syn miał duży niedosłuch po zapaleniu bakteryjnym ucha (słyszal dopiero gdy się do niego mówiło głośno) i po 2 dniach otoventu całkowicie mu się poprawiło.
      • aniaolawa Re: płyn w uszach- aerius , nasonex - wyleczą? 16.10.12, 21:57