Dodaj do ulubionych

Chore dziecko-sąsiedzi

• szamanta Re: Chore dziecko-sąsiedzi 26.09.14, 16:18
      Punt widzenia zakazy od punktu siedzenia
      Jako matka potencjalnego dziecka upośledzonego, czy z jakimiś zaburzeniami psychicznymi nie potrafiłabym uciszyć, wydaje mi się ze byłabym kompletnie bezradna i bezsilna w głośnych zrachowaniach się mojego chorego dziecka, doprawdy poległabym na całej linii wydaje mi się. Nie mam doświadczenia z zaburzonymi dziecmi,lecz cud ze żadne mi się takie nie trafilo ,bo nie podołałabym psychicznie i fizycznie
      Jako sąsiad nadmiernie hałasującego dziecka nade mną mysle ze reagowałabym jak opisani sąsiedzi , to ze się rozmawia i tłumaczy chore dziecko nie zmienia nic ,ze rumor, krzyk , przesadna głośność owego lokatora nad sobą jest wkurv...., bo jest i jkąś granice cierpliwości tez każdy w sobie ma
      Tak wiec jako rodzic dziecka z jakimiś dysfunkcjami rozwojowymi inaczej bym na to patrzyła, zapewne zalamana bylabym i tyle , a jako sąsiad tez inaczej i przesadna glosc dzeciaka nade mną dawalaby mi się we znaki
    • tatrofanka Re: Chore dziecko-sąsiedzi 26.09.14, 17:21
      Ciebie rozumiem ale ich też.

Ty masz dziecko autystyczne, które moze musi troche bardziej hałaśliwie wyrażać siebie, a oni moze maja cała masę innych problemów, no, przewlekłe migreny wink

Myśle że jednak powinnas zrobić wszystko żeby było nieco ciszej. Mam pewne doś. w takiej sytuacji.
      Kiedy sasiadom urodziła się córka, wyła całymi dniami.

Wymownie zamykałam okna gdy się rozdzierała rzucałam aluzję ale usłyszałam że to dziecko, ma prawo krzyczeć, nie rozumie jeszcze ze ma byc cicho i mam to zrozumieć więc odpowiedziałam że ja mam sesję, prawo do ciszy przede wszystkim nocnej i ze maja to zrozumieć.

uspokajało ją huśtanie więc niech hustaja, ja też mam problemy , ból głowy i egzaminy z mega cięzkich przedmiotów.
    • hedna Re Nie spodziewałam się takiego odzewu!!! 26.09.14, 17:24