clara.burgund
01.09.23, 20:03
Moi rodzice emeryci wyjechali na początku lipca na działkę i na czas wakacji ( aby nie płacić) zawiesili usługi Vectry ( tv+internet). Dokładnie od 1 lipca do 1 września. Dziś mieli mieć wszystko włączone ponownie. Tymczasem zero- ani tv, ani internet nie działają. Cały dzień siedzieli w domu i wydzwaniali na infolinię, gdzie oczywiście byli zbywani, odsyłani od Annasza do Kajfasza, miał do nich odezwać się technik- nie odezwał się. Zero pomocy. Ja napisałam do nich przez fb z prośbą o interwencję- odpisano mi, że nie jestem klientem i rodzice muszą się z nimi kontaktować. Gdy napisałam im ironicznie- że bardzo chętnie się z nimi skontaktują, tylko niech najpierw włączą im internet- Ci dalej swoje i żeby rodzice poszli do BOK. Napisałam maila na adres mailowy Vectra- zero odpowiedzi.
Oczywiście pójdą do BOK-u, ale to nie do pomyślenia, aby tracić tyle nerwów na uruchomienie tv i netu, przecież to powinno zostać z automatu włączone 1 września. Już nie wiemy, gdzie pisać i do kogo i w ogóle co z tym dziadostwem zrobić. Może macie jakiś pomysł?
PS. Tak umowa zostanie rozwiązana, ale póki co rodzice są bez TV i bez netu.