Dodaj do ulubionych

Pytanie do biegłych w Aliexpress

28.12.17, 15:32
Bo ja się trochę pogubiłam.
Zamówiłam coś 11 listopada. Przewidywany czas dostawy – 27-38 dni. Gwarancja sprzedawcy na dostawę – 60 dni ( w innym miejscu jest napisane że to 45 dni ale to w sumie i tak chyba bez znaczenia)
Generalnie od początku nie było praktycznie opcji śledzenia, tzn tyle co na stronie ali info że opuściło Chiny i tyle. Strona poczty polskiej nie znajduje w ogóle po numerze.
Dziś dostałam natomiast maila że sprzedawca zostawił mi feedback (ni cholery nie widzę, gdzie ten feedback niby jest), oraz że zamówienie zostało zakończone w dniu dzisiejszym. Czy wcześniej nie przychodzi jakiś mail z przypomnieniem, że kończy się czas ochrony kupującego?
Przyznam, że trochę już zgłupiałam. Wchodząc na swoje konto przez stronę na telefonie – w ogóle nie ma przy tym zakupie opcji założenia sporu.
Wchodząc przez stronę na kompie – jest.
Wchodząc przez aplikację – dopiero tutaj mam info takiej treści : Order has been automatically confirmed by thesystem because no action receieved from buyer within the buyer protection time. Wchodzę tam w informacje o wysyłce i mam takie info : Twoja przesyłka jest jeszcze w drodze. Jeśli nie zostanie doręczona do 28.12.2017 skontaktuj się z naszym serwisem klienta.
Póki co wysłałam tylko wiadomość do sprzedawcy, ze do dziś nie otrzymałam przedmiotu. To chyba nie jest równoznaczne z założeniem sporu ? Co w tej sytuacji zrobić, bo nie łapię tego zupełnie… uncertain

Obserwuj wątek
    • agusia.24 Re: Pytanie do biegłych w Aliexpress 28.12.17, 21:06
      założyć spór skoro czas ochrony się skończył, jako powód podać, że nie otrzymano towaru, do sprzedawcy z reguły nie ma co pisać, zawsze trzeba pilnować czasu ochrony i ewentualnie go przedłużać, albo otwierać spór jak się kończy
    • afroddytta Inne pytanie 15.02.19, 22:05
      To ja się podczepię bo też mam dziwną sytuację, a generalnie normalnie jakoś w większości jest ok wink
      Zakupiłam przedmiot na początku stycznia, jakoś teraz powinien dochodzić. Patrzę w tracking i tam też tylko info że wysłane przez Chiny.
      Po skopiowaniu nr przesyłki i wejściu na stronę sledzenia tam już o dziwo jest sporo informacji tzn że
      doleciała do Polski 30.01 WER Warszawa
      30.01 - transport
      31.01 - WER Wrocław
      potem kilka miejsc we Wrocławiu i ostatnie info
      01.02 - FUP Wrocław 54 odebrana z poczty
      i wielkie info że paczka dostarczona w ciągu 16 dni!
      I teraz problem taki, że ja mieszkam pod Warszawa - i paczki nie mam! Wróciłam z wyjazdu i w poniedziałek podejdę na swoją pocztę, może po numerze coś mi panie powiedzą, ale generalnie nie jestem w stanie pojąć o co chodzi.
      Jak na swojej poczcie niczego się nie dowiem to co powinnam zrobić? Pisać do sprzedawcy i tłumaczyć mu, że jak mogła do mnie dotrzeć paczka skoro dojechała gdzieś do Wrocławia? big_grin
      • grecz Re: Inne pytanie 16.02.19, 07:22
        Szybko zakładaj spór: sprzedawca podał fałszywy numer, dołącz printscreena z 17track, dopisz, że może i pierwsza litera miejscowości się zgadza, ale reszta już nie wink I nie reaguj na płacz i zgrzytanie zębów Majfrienda wink

        --
        http://s19.rimg.info/780ac1d41efaca99ca75c1cbbcd2ae5f.gif
          • lucyjkama Re: Inne pytanie 16.02.19, 21:26
            Ja nie potwierdzałam otrzymania paczki. Otworzyłam spór, że przesyłka nie doszła choć widnieje jako doręczona. Możliwe, że nie masz już dostępnych wszystkich opcji bo minął zbyt długi czas od doręczenia paczki. Ja to zrobiłam od razu, tego samego dnia kiedy paczka miała być doręczona. Nie doszła więc wyszukałam szczegóły i okazało się że jest w Katowicach a nie u mnie wink
          • grecz Re: Inne pytanie 18.02.19, 09:54
            Sprzedawca Ci nie pomoże, skontaktuj się z Aliexpress, (w aplikacji jest Centrum Pomocy, można z nimi nawet porozmawiać na czacie)...

            --
            http://s19.rimg.info/780ac1d41efaca99ca75c1cbbcd2ae5f.gif
            • afroddytta Re: Inne pytanie 19.02.19, 14:58
              Sprzedawca do mnie napisał zd oczywiście pomyłka i zły nr śledzenia przysłali i teraz podesłał nowy już prawidłowy i czy łaskawie zechce wycofać spór i jeszcze poczekać. Ta niby prawidłowa paczka została wysłana 23 stycznia a ja składałam zamówienie 12 stycznia, trochę długo im się zeszło uncertain
              Nie zamierzam odpowiadać i czekać na niewiadomo co.

              Tylko pytanie - jak mi spór uznają i oddadzą kasę a ta paczka jednak w końcu dotrze to co wtedy robić?
              (Tamta fałszywa szła niby 16 dni wiec ta moja tez powinna już dojść!)
              • grecz Re: Inne pytanie 19.02.19, 15:41
                Tak, spór zostaw. Podobno drugi raz nie można go otworzyć.
                Raz miałam taką sytuację, że kasę oddali a przesyłka doszła i wtedy skontaktowałam się ze sprzedawcą i kupiłam u niego nowe coś ale on tego już nie wysyłał... tylko nie pamiętam, czy takie uzgodnienie między nami powstało w trakcie sporu czy po - chyba w trakcie bo pamiętam, że cena tego nowego cosia była niższa w ramach przeprosin sprzedawcy..

                --
                http://s19.rimg.info/780ac1d41efaca99ca75c1cbbcd2ae5f.gif
                • afroddytta Re: Inne pytanie 12.03.19, 13:38
                  Aktualizując moja historie to spór założony, sprzedawca oczywiście twierdzi ze się pomylił i wysłał potem właściwa paczkę, dostałam niby nr i kazał mi sprawdzać na poczcie. Paczka wysłana pod koniec stycznia nadal do mnie nie dotarła uncertain teaking nieaktualny, na poczcie mi powiedziano ze ten nr to nie jest polecona paczka. Napisałam sprzedawcy to stwierdził ze tak jest i ze mam czekać, dojdzie na pewno.
                  AliExpress przedłużył czas trwania sporu ze niby mam czekać na te właściwa paczkę. Ostatnio dodałam dowody ze tracking nie działa plus opus sytuacji ze nadal czekam. Pokazał mi się komunikat ze AliExpress dał nowe rozwiązanie ale niczego się doszukać nie mogę wiec czekam nadal (może to rozwiązanie poszło tylko do sprzedawcy?).
                  W każdym razie spór nadal otwarty i teoretycznie czekam na paczkę. Trochę to wkurzające bo przedmiot (pasek do zegarka) kupiony na początku stycznia a ja ciagle nic nie mam! Kupiłam drugi może tamten szybciej dojdzie a tu 40 zł zobaczymy czy odzyskam sad
                  • afroddytta Re: Inne pytanie 21.03.19, 08:54
                    U mnie koniec!
                    Po 3 mies i ciągłym przesuwaniu przez Ali terminu ostatecznego rozwiązania - miałam- mialam cierpliwie czekać na kolejna paczkę nierejestrowaną która została tym razem poprawnie wysłana - nie doczekałam paczki póki co. AliExpress przyznało mi całkowity zwrot. Ja zamówiłam już u innego sprzedającego a czy ta paczka dojdzie to zobaczymy 🤔
      • lucyjkama Re: Inne pytanie 16.02.19, 08:01
        Miałam podobną sytuację. Paczka z moim numerem dostarczona do zupełnie innego miasta. Napisałam że paczka nie dotarła do mnie tylko do innego miasta i pieniądze zwrócili bez problemu.
    • 1ewelina1 Re: Pytanie do biegłych w Aliexpress 16.02.19, 22:21
      Proszę o pomoc nie mogę zalogować się na Aliexpress. Pokazuje mi weryfikacje danych... na numer telefonu (nie ma opcji na maila ) podaję nr telefonu i żaden kod nie przychodzi. Nie wiem co mam zrobić. Paczki przychodzą... ja nie mogę potwierdzić. Czy sklep jeżeli nie potwierdzę otrzyma pieniądze ? No i jak się zalogować?
    • kasia9113 Re: Pytanie do biegłych w Aliexpress 04.03.19, 14:16
      A co zrobić gdy złożyłam zamówienie na Alliexpress i na następny dzień w aplikacji pojawia się status że przesyłka dostarczona i żeby potwierdzić zakup? Gdzie oczywiście na oczy przesyłki nie widziałam bo jak mogła dojechać na drugi dzień?
    • vtt2 Re: Pytanie do biegłych w Aliexpress 26.02.20, 17:38
      AliEkspress pytanie Co zrobic jak juz nie moge otworzyc sporu ? Historia jest taka ze zrobiła na Ali 9 zamówień u róznych sprzedawców 01.12.2020 . Przesyłki powoli spływały, zostały dwie. Podgładam sledzenie a tam jedna opusciła Chiny, druga cały czas gotowa do wysłania ..... i tak prawie dwa miesiące. Pojechałam na poczte , podałam nry.... nie ma info zeby dotarły. Pani na poczcie powiedziała zebym otworzyła spór. Przyjechałam do domu, wchodze w zamówienie chce otworzyc spór a tam info ze czas minąl, mozna otworzyc spór 15 dni po otrzymaniu przesyłki! Ależ byłam zdziwiona. Nie otrzymałam zadnej przesyłki, po wpisaniu nr do sledzenia bez zmian, jedna gotowa do wysłania, druga opusciła kraj wysyłki, a w Polsce sladu nie ma. I co teraz? Pomózcie prosze.... mozna cos jeszcze zrobić? Przesłka jedna niby dotarła do mnie 30 stycznia 2020 a druga 07 luty 2020. dzis jest 26.02.2020.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka