Dodaj do ulubionych

dziewczyny pomożcie :((

04.08.06, 11:13
witam, mam problem i to dosyc powazny, mialnowicie twardnieje mi brzuszek i
boli.
jestem w 20 tc, tydzien bylam na obserwacji w szpitalu, gdzie dostawalam
fenoterol i relanium ( na wyciszenie macicy). po tygodniu niby wszystko
przeszlo, lekarz zalecil stosowanie fenoterolu 4 razy po 1/2 tabl. na dobe.
ale jakos mi to nie pomoglo. poszlam wiec wczoraj do mojej gin, zbadala i
powiedziala, ze z dzidzia wszystko ok, lozysko przyklejone, a ujscie szyjki
zamkniete. ale powiedziala ze ma miekka szyjke, i ze musze duzo polegiwac.
po wizycie mialam dluga droge do domu, i jazda po naszych dziurawych drogach
spowodowala, ze znow mi brzuch stwardnial.
mam pytanie: czy przy stalym zazywaniu fenoterolu, i magnezu 4x2 tabl
dziennie, plus do tego asmag, moze to wzmocnic szyjke? czy jest szansa na to
ze stwardnieje? dodam ze jestem sama, moj mąz wyjechal, wroci za miesiac, i
nie chcialam go matriwc. brzuszek boli, ale czasami, wiec ratuje sie nospa.
dodam jeszcze, ze wczoraj po zazyciu fenoterolu czulam sie jakbym miala zejsc
z tego swiata, szklanka wypadla mi z rak, ogarnal mnie taki lek, ze nie umiem
tego opisac.

blagam dziewczyny poradzcie cos, jak dlugo trzeba stosowac te leki, zeby
sytuacja choc troche sie poprawila? i co z ta szyjka miekka?
bede bardzo wdzieczna za kazda wypowiedz.
pozdrawiam kasia
Obserwuj wątek
    • tytusia Re: dziewczyny pomożcie :(( 04.08.06, 11:20
      Z tego co wiem po fenoterolu możesz mieć podwyższone tętno uczucier lęku, ale
      jeśli Cie to niepokoi to idx do lekarza moze zmiejszy Ci dawkę.A przede
      wszystkim duzo odpoczywaj. najlepiej na lewym boku. )))
    • komyszka Re: dziewczyny pomożcie :(( 04.08.06, 11:23
      do fenoterolu powinnas dostac isoptin, czyli taki lek który łagodzi uboczne
      objawy działania fenoterolu. ja tez myslalam zepo nim zejde amusilam zazywac 6
      na dobe. co do reszty, moge tylko napisac zebys słuchala lekarza i naprawde
      polegiwala a wrecz leniuchowala,oszczedzala sie jak mozesz.20 tc to jeszcze
      mozna rzec poczatek i zadne sensacje szyjkowe nie powinny byc lekcewazone. wiec
      na zwolnienie(mam nadzieje ze lekarz myslacy i natychmiast Ci wystawił) i
      zaminic sie na czas ciazy w "świetą krowe". teraz nic nie jest wazniejsze niz
      dziecko. pozdrawiam!
    • tytusia Re: dziewczyny pomożcie :(( 04.08.06, 11:24
      ...aha fenoterol to naprawde dobry lek przeciwskurczowy napewno Ci
      pomoże....jeszce raz duzo odpowczywaj.....
    • pmierzow Re: dziewczyny pomożcie :(( 04.08.06, 11:27
      Mi tez twardnial brzuch (tylko troche pozniej, ok. 25 tc) a lekarz stwierdzil,
      ze szyjka zrobila sie "zwiotczala". Sytuacja wygladala pewnie prosciej niz u
      Ciebie, bo ja dostalam tylko Magne B6 (3x2 tabl)+ "polegiwanie". Po kilku
      tygodniach zazywania szyjka zrobila sie z powrotem twarda, do tego stopnia, ze
      teraz jestem juz po terminie i lekarz zaproponowal z kolei leki na jej
      zmiekczenie. Oczywiscie nie jestem lekarzem, wiec nie wyjasnie Twoich
      watpliwosci, ale tak wygladala sytuacja u mnie. Nie chce Ci dawac medycznych
      rad, ale jesli mialas taka reakcje na Fenoterol, to moze skontaktuj sie ze
      swoja lekarka, moze masz alergie/problemy z tolerowaniem leku - zebys sobie nim
      nie zaszkodzila!
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka