Dodaj do ulubionych

Firma Artman

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.06.05, 08:27
Mam propozycję pracy w Firmie Artman - czy ktoś moze wie czy gra jest warta
świeczki i czy warto ryzykować zmianą pracy. Potrzebuję informacji czy warto
ryzykować w obecnej firmie w której pracuję mam bardzo silną pozycję tylko
troszkę firma jest niestabilna w tej chwili. Chcę zminić tylko nie wiem czy
Artman to dobry wybór
Obserwuj wątek
    • Gość: gosija Re: Firma Artman IP: *.crowley.pl 28.06.05, 09:44
      ja tu pracuję od roku i jest spox
      • Gość: gość Re: Firma Artman IP: *.autocom.pl 28.06.05, 10:58
        A ja znam osoby, ktorych ta firma pozbyla sie w bardzo kiepskim stylu.
    • Gość: Artman NIE! Re: Firma Artman IP: 81.21.197.* 28.06.05, 12:09
      absolutnie nie polecam!!! jeśli masz pracę to nie rezygnuj bo możesz się nieźle
      przejechać! to była dobra firma kiedyś ale w tej chwili wykorzystują
      pracowników i są straszne warunki pracy. lepiej sobie odpuść.
      • Gość: Artman NIE! Re: Firma Artman IP: 81.21.197.* 28.06.05, 12:10
        Poza tym oni się pozbywają ludzi w bardzo nieelegancki sposób!
    • Gość: Nick Re: Firma Artman IP: *.adsl.inetia.pl 28.06.05, 12:16
      Nie polecam omijaj z daleka bo trafisz z deszczu pod rynne. Poza tym zwolnią
      Cię w ich stylu czyli nie wiadomo kiedy jak i jakoś calkowicie bez żadnych
      przyslugujacych Ci praw.
      • Gość: gosija Re: Firma Artman IP: *.crowley.pl 28.06.05, 12:26
        o jakich prawach mówisz???
        • Gość: Nick Re: Firma Artman IP: *.adsl.inetia.pl 28.06.05, 13:08
          Mowie o prawie pracy nagminnie lamanym przy odejsciu a raczej wypowiedzeniu na
          zasadac zastraszenia czyli podpiszesz cos albo ci daja dyscyplinarke i sie sadz
          w sadzie pracy. I co wygrasz zapewne ale w papierach masz ze sie sadzilas i
          powodzenia ze cie ktos potem bedzie chcial przyjac, taki klopotliwy pracownik
    • Gość: NN Re: Firma Artman IP: 80.50.167.* 28.06.05, 12:58