viking73 21.10.03, 12:44 Ja mam dziś intelektualne minus 95 i emocjonalne zero:) www.horoskop.wp.pl/ps_horoskop_biorytm/?strTop=biorytm Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
swarozyc Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 12:56 Varför hänger Du läpp min vän? Har det hänt något? Ryck up dig och tänk på något positivt...:-)! www.daimi.au.dk/~bvenkov/abc.swf Odpowiedz Link Zgłoś
swarozyc Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 13:02 Bara så lite? Ja har visat Dig min vänliga jag, och vad Du har gjort?! Du är värre än peten- tölp! Odpowiedz Link Zgłoś
viking73 Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 13:07 Jag har inte hunnit läsa färdigt allt Du skrev. Jakghar bara kolat den första linken och därför blev det den tecken ;) Tänk att jag är en intelektuell minus nittio fem idag sa jak kan inte reagera sa kvickt som vanligt:) Odpowiedz Link Zgłoś
skuter70 Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 13:08 ble ble ble gua gugugu luuu uk uk Odpowiedz Link Zgłoś
swarozyc Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 13:12 Skuter är avundsjuk och utom sig av sorg, för jag vill inte prata med karl'n! Odpowiedz Link Zgłoś
viking73 Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 13:18 Varför är du sa elak? Skuter är ju en sjysst grabb. Odpowiedz Link Zgłoś
swarozyc Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 13:51 viking73 napisał: Varför är du sa elak? Skuter är ju en sjysst grabb. ''''''''''''''''' Även jag har mina dåliga dagar... Odpowiedz Link Zgłoś
garg_ul Re: Twój biorytm na dziś :) 22.10.03, 12:38 > ble ble ble gua gugugu luuu uk uk Tak nie da rady ;P Już próbowałem :| ______________________________________ Bądź altruistą - szanuj egoizm innych! Odpowiedz Link Zgłoś
luckystrike Re: Twój biorytm na dziś :) 21.10.03, 13:14 emocjonalny i intelektualny -97 fizyczny 0 ide do domu musze tydzień przeczekać :)) Odpowiedz Link Zgłoś
garg_ul Re: Twój biorytm na dziś :) 22.10.03, 12:39 Ło matko jedyna :o Dobrze, że nie wziąłem udziału w tym całym badaniu IQ Polaków, bo bym nieźle zaniżył z takim intelektualnym biorytmem ;))) ______________________________________ Bądź altruistą - szanuj egoizm innych! Odpowiedz Link Zgłoś