Gość: student medycyny IP: *.toya.net.pl 22.11.04, 21:49 Na Uniwersytecie Medycznym stypendia miały być wypłacone do 5 listopada i nie ma ich do tej pory. Na uczelni nikt nic nie wie i nie jest w stanie pomóc. Może zrobi to Gazeta? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: abc Re: Pieniądze dla studentów IP: *.marton.net.pl / *.internetdsl.tpnet.pl 23.11.04, 09:07 niech sie glupio uczelnia nie tłumaczy że studenci byli na wakacjach nie zależnie od tego dopełnili wszystkich formalności zgodnie z okreslonymi terminami przez uczelnie tylko nieudolność i opieszałość pracowników administracyjnych blokuje pieniądze w dziale spraw tam nikt nigdy nic nie wie albo jest ciągle nieczynne dla studentow że akurat na to nikt nie zwraca uwagi jestem studentem wieczorowym i dostarczyłem wszystkie dokumenty do 20 sierpnia jak długo mogę byc cierpliwy i ile mogę jeszcze czekać a bedzie to niemalze 4 m- ce a wogole cóż to znaczy na poczatku grudnia może to być 1 a może 20 wiela szkoda że pani rzecznik tego nie chce widzieć tak jak wielu innych spraw ale wieczorowi postaraja sie zalatwic to inaczej !!!!!!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: też student medycy Re: Pieniądze dla studentów IP: 217.153.99.* 23.11.04, 11:15 Zdecydowanie prosimy o pomoc Gazetę!!! Odpowiedz Link Zgłoś
rene0 Tak było zawsze 23.11.04, 11:38 Zawsze było tak, że raty stypendium za październik i listopad przychodziły na konto koło 20go listopada. Jeśli będzie jak zawsze, koło 20go grudnia powinna się pojawić kasa za grudzień i styczeń. A od lutego już normalnie. Ale może to zmienili. Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś