Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Prima Moda

    17.06.07, 19:17
    firma nierzetelna,omijam ją z daleka
    Obserwuj wątek
      • ajs.2 Prima Moda 20.02.08, 13:46
        firma tragiczna - odradzam wszystkim - buty wadliwe i żadnych szans
        uzyskania jakiejkolwiek pozytywnej odpowiedzi na reklamację - ich
        zdaniem wszystko zawsze jest właściwe. Nie ma szans na uznanie
        jakichkolwiek roszczeń niezadowolonego klienta.odradzam, odradzam,
        odradzam - omijać na kilometr!!!!!!!!!!
        • inecita reklamowałam 3 pary i... 23.06.09, 11:23
          Wszystkie trzy bez gadania naprawiono.
          Panie ściągały mi także jedną parę z Gdyni gdy nie było mojego
          rozmiaru. Co do jakości, podobna jak w innych tego typu sklepach z
          tej samej półki.
          Nie do końca rozumiem w czym problem.
        • kinga_warszawa Re: Prima Moda 14.08.09, 15:01
          Zgadzam się w 100%
          Mega nierzetelna firma! Kupiłam wiosenne buty, w których po dwóch miesiącach
          popękała skóra. Reklamacja nie została uznana. Napisałam odwołanie, które nic
          nie dało - podtrzymali swoją decyzję. Nie mam czasu, ani chęci, aby dalej to
          ciągnąć.
          ODRADZAM WSZYSTKIM!!!
          • onlykati_7 Re: Prima Moda 27.01.11, 14:20
            Niemożliwe...! Moje buty jeszcze żadne z PM nie popękały. Nie wiem jak wy chodzicie w nich chodzicie...? A co do reklamacji to nie mialam okazji skladac, ale z tego co wiem nie ma z tym żadnego problemu...
        • kati_7 Re: Prima Moda 16.02.11, 18:39
          Bo o buty trzeba dbac a nie tylko je nosic, a pracownicy oferują również profesjonalne środki do konserwacji i ochrony produktów ze skóry, wiec trzeba jeszcze wiedziec jak ich sie uzywa, a do tego wystarczy przeczytac ulotke. Ja jestem zadowolona z PM, polecam
      • agiee1988 Re: Prima Moda 21.02.08, 10:35
        ja omijam bo drogie te buty :P, ost widzialam na ich stronce pasek
        do spodni za 270 zl ;/, ladnie sobie klepia cenke, przy sprzedazy
        zarobia z 260-250 zl, na tym pasku.
      • aplle_2006 Re: Prima Moda 21.02.08, 18:57
        modliszka24 to pytanie było do mnie?

        Jak tak to owszem mam bardzo niemiłe doświadczenia z monnari i nic już tam nie
        kupie, tak jak oni traktują klienta to masakra, wymyślają niestworzone rzeczy w
        reklamacji. img255.imageshack.us/img255/486/reklamacjaxo4.jpg
        Mam jeszcze jedną odpowiedź całkiem inna. Piszą co im się żywnie podoba.

        • agiee1988 Re: Prima Moda 21.02.08, 22:57
          foamcelene, no wiem ale to juz jest widoczna roznica :)

          aplee 2006 to okropne, i u faceta z bazarku bez problemu wymienilam buty na inne
          za kwote do wys. kwoty (wybralam adidaski ktore tez sie gdzies rozkleily, i
          dalam sobie spokoj) tych reklamowanych czyli podajze 60 zl,(i zwrocono roznice
          mi), a takie sklepy i jak tez ccc (o tym slyszalam na forum) to nie racza nic
          zrobic i unikaja reklamacji. gdzies byl taki opis w reklamacji- buty na zime
          " rozklejenie buta bylo spowodowane wildocia(zamoknieciem/zamoczeniem)bla bla
          czyli reklamacja negatywna".... czyli z tego by wynikalo ze buty na zime nie
          nadaja sie na snieg (czy wode "sniegowa" tzn ciape), to tak jakby powiedziec -
          rozklejenie kaloszy bylo spodowane zamoczeniem, tzn ze kalosze mamy nosic na
          lato na plaze

          lol
      • bgoralska1972 Re: Prima Moda 27.02.08, 22:47
        dzisiaj weszłam sobie tam z ciekawości. Ogólne wrązenie - strasznie kiczowate
        wzornictwo, tylko brakowało mi tam białych kozaczków do kompletu. Mnóstwo
        błysku, lakieru. Jeden z najnudniejszych sklepów obówiczych jakie widziałam
      • tarrazu Prima Moda 31.03.08, 20:45
        Witam i zachęcam do przeczytania o tym jak to wszystko wygląda od
        wewnątrz:) trochę się popracowało dla tej firmy

        obuwie- bogata linia wzornicza- wizualnie dobre ale reszta to mity-
        często źle wykonane, odklejanie się cholewek od podeszw to przyczyna
        najczęstrzych reklamacji, następną przyczyną są źle przyklejane
        ozdoby, czasem przy dostawach wszystkie modele miały taki feler
        kolejna rzecz- źle wygarbowane i pofarbowane skóry- wykruszanie i
        pękanie, lub stosowanie softowych skór o nierównej gęstości, nie
        zachęcam do kupowania niektórych modeli ażurowych- tutaj często już
        na gołe oko bywają wady fabryczne i popalenia przy wycięciach we
        wzorze. Większość reklamacji z odklejeniami kończy się naprawą,
        pozostałe roszczenia- jak zwrot gotówki, czy wymiana są już
        rzadkością, rzeczoznawca częściej pisze o uszkodzeniach
        mechanicznych i wypina się na klienta, jeśli klient nie idzie do
        sądu konsumenckiego lub niezależnego rzeczoznawcy i nie ma
        cierpliwości na kilkumiesięczne wykłucanie się o swoje prawa to
        niczego nie zyskuje, ponieważ firma chyba liczy na to, że ludzie nie
        mają tyle uporu w sobie by walczyć o swoje prawa.

        Tyle o butach
        Firma nie szanuje swoich pracowników, zresztą tak samo jak klientów,
        rekordziści- klienci mają za sobą nieuznane co najmniej 3 reklamacje
        i co najmniej 4 odwołania
        formalności ponad miarę- to dewiza prima mody, nawet grupy konwojowe
        mają wątpliwości czy podpisywanie 4 kw jest normalne
        Dla przyszłych pracowników ciekawostka: na sklepach kamery- więc
        dobrze się często uśmiechać, poza tym liczniki wejść- jeśli biedni
        klienci na nioedzielnym spacerze z rodziną ponabijają ich za dużo to
        niestety to wina sprzedawców, że nie potrafią dobrze obsłużyć
        klientów, wprowadzenie niezdrowej rywalizacji między pracownikami
        wprowadzona jest dzięki smyczom z identyfikatorami- ile butów
        sprzedaż to tyle posiedzisz na tym sklepie:) a nawet to nie ma
        znaczenia jeśli plany miesięczne w zależności od sklepów w Polsce to
        sumy ok 100 000 zł (więcej lub mniej) O umowy trzeba się prosić
        czasem przychodzą pod koniec miesiąca- ale to pewnie nie jest wina
        kadrowej- ironia oczywiście. A teraz sprostuję niektóre mity
        napisane w artykule do którego piszę komentarz:

        cytat:
        "Dostępne rozmiary: damskie 35-41, męskie 40-45." ( często nie
        przychodzą wszystkie rozmarówki, na gorzej prosperujących sklepach
        przychodzą buty sprzed 2 sezonów- starocie, lub obuwie np: zimowe
        wisi na sklepie do połowy marca) Ale oczywiście dobry sprzedawca
        sprzedać powinien nawet zimowe w lato;) albo powinno się zamawiać z
        innych sklepów, więc większość na przyszłość się sprzedaje heh
        "Nowe dostawy: co najmniej raz w tygodniu." (czasem tak czasem nie-
        ale bywają sklepy, których dostawa wygląda w komiczny sposób- 2
        modele butów- 16 pudełek)
        "Czynne : salony są czynne przez 7 dni w tygodniu w godzinach: 10-21
        pon.-sob., 10-20 niedz." (tu chyba ktoś też miał błędne dane- nie
        wszystkie salony tak pracują, bywa i od 9-21 przez 7 dni w tygodniu)

        Tyle ciekawostek, pozdrawiam
        • inecita Re: Prima Moda 23.06.09, 11:28
          Tarrazu,
          Dziwi mnie trochę to co piszesz, ja robię zakupy zawsze w tym samym
          sklepie Prima Moda, od lat pracują w nim te same 3 dziewczyny i nie
          wiem jakie mają liczniki, ale zazwyczaj nie wstają zza lady gdy
          wchodzę, o usmiechaniu się nie wspomnę, ale gdy zapytam są pomocne
          więc jest OK, nie wymagam aby obsługa specjalnie się do
          mnie "słodziła". Niemniej jednak nie widzę aby zabijały się o
          klienta, skoro jest tam tak strasznie nie wie tez czemu pracują tam
          od tylu lat... .
          • onlykati_7 Re: Prima Moda 07.02.11, 00:16
            kupuje w PM i zawsze spotykam się z bardzo miłą obsługą, zarówno w stosunku do siebie jak i klientów. Zawsze z uśmiechem, chetnie również służą pomocą...
            • pete123 Re: Prima Moda 06.06.11, 18:52
              ONLYKATI_7 POWIEDZ RURO W KTÓRYM SKLEPIE PRIMA MODY PRACUJESZ, A PRZYJDĘ I ZĘBY CI POWYBIJAM. OMIJAĆ TEN SKLEP, NIE KUPOWAĆ NICZEGO. REKLAMACJI NIE UWZGLĘDNIAJĄ NIGDY, NAWET JEŚLI TO WADLIWY TOWAR.
        • vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv Re: Prima Moda 29.01.10, 13:44
          Nie pracuje akurat w tej branzy, ale co roku na 3 misieca jezdrze do
          berlinskiego centrum Kadewe i tam zastepuje pracownikow w Peek and
          Clopenburgu.Kupuje buty czesto w Primie, maja ladne fasony i nie mam
          zastrzezen co do jakosci, byc moze dlatego, ze nie wymagam aby buty
          wytrzymywaly extremalne warunki uzytkowania, ale to juz moja ocena.
          Wiem jak jest u nas w sklepie, reklamacje ocenia specjalista-
          rzeczoznawca, ktory ma obowiazek obiektywnie stwierdzic czy powodem
          zniszczenia sa wady fabryczne czy niewlasciwe uzytkowanie.Prawo
          unijne stanowi, ze musi on oceniac reklamacje rzeczowo- w razie
          stronniczosci traci on reputacje, zdolnosc wykonywania zawodu oraz
          prace.Tak jest w calej uni wiec rowniez i w Polsce droga pani!
          Bramki o ile mi wiadomo sa powszechnie stosowane podobnie jak kamery
          co ma na celu miedzyinnymi ocenienie wielkosci dostaw, potrzebnej
          ilosci pracownikow, stwierdzenia godzin wzmozonego ruchu-nie wiem
          wiec co pania tak dziwi w tym wypadku. Oczwywiscie w Polsce maja
          jeszcze jedna funkcje- pilnowania aby panie zbyt czesto nie siegaly
          po kanapke lub kawe w czsie pracy:) Jezeli chodzi o formalnosci to
          jestem juz totalnie zalamana pani nieswiadomoscia- kazda nawet
          najmniejsza firma musi dbac o porzadek wewnetrz, w Peek and
          cloopenburgu stosowana jest taka sama dokladnosc jak w kazdym innym
          duzym przedsiebiorstwie handlowym i taka sama jak w Primie, ktore ma
          40 sklepow w Polsce-pani rozumiem chcialaby wydawac gotowke na gebe,
          ale przypominam jedynie, ze wtedy w najwiekszym stopniu to pani
          narazalaby sama siebie, bo konwojent moglby wyprzec sie otrzymania
          gotowki. Mysle, ze nierozumie panie zaleznosci pomiedzy praca a
          otrzymywanym wynagrodzeniem-jesli wykonywalaby pani prace w sposob
          nalezyty czyli zajela by sie pani sprzedaza nie mialaby pani w sobie
          az tyle jadu. Ja nauczona normalnej pracy w Niemczech w Polsce
          jestem rozchwytywana przez firmy handlowe i moze glownie dlatego, bo
          rozumiem, ze jesli jestem zatrudniona w sklepie handlowym to
          oznacza, ze musze sprzedawac a wtedy zarabiam tez normalne
          pieniadze. Prosze leczy frustracje to szkodliwa choroba. pozdrawiam
          serdecznie
        • meg.maggie Re: Prima Moda 18.05.14, 15:16
          Ja także mam bardzo złe doświadczenia z obuwiem marki Prima Moda.

          Balerinki zakupione w cenie 220 zł po 4-5 dniach noszenia na noskach zaczęła pękać skóra.

          Dwukrotna reklamacja z wynikiem negatywnym gdyż wg opinii była to wina złej eksploatacji obuwia:/

          Dziś po pół roku noszenia jeden nosek mam już bardzo mocno zdarty i wygląd skóry na butach jest już niezbyt atrakcyjny.

          Jak dla mnie jakość tego obuwia jest totalnie nieadekwatna do ceny. Był to mój pierwszy i ostatni zakup butów Prima Moda. Jedne z najgorszych butów jakie miałam.

          Zdecydowanie odradzam!!
      • askiu25 Prima Moda 01.04.09, 14:47
        Odradzam odradzam !!!!!!!!!!!!!!!! Straszny szajs!!!!!!!!!! Nigdy reklamacja nie
        jest rozpatrzona pozytywnie !Mimo pękniętej skóry ,przebarwień,dziury w bucie
        ,firma stwierdza ,ze jest to moja wina -karygodne ! Buty za 400zł po dwóch
        miesiącach nie nadają się do użytku ! Nie dajcie się nabrać ,fason ładny ale
        jakoś krytyczna ,na targu można kupić lepsze ! Przestrzegam wszystkich
        • mamamarmolada Re: Prima Moda 21.11.10, 14:50
          Witam, podczytuje wątek od jakiegoś czasu i dziwię się takim opiniom na temat butów z Prima Mody :/ Mam 3 pary butów tej marki i nigdy na nic nie narzekałam. Nie zarabiam dużo a kupuję je ponieważ nigdy właśnie mnie nie zawiodły. Na obsługę też nie mogę narzekać, Panie są bardzo miłe i obiektywne. Potrafią doradzić w czym nam dobrze a w czym nie, takie przynajmniej są moje wrażenia. Tak więc ja polecam z czystym sumieniem.
      • jedyny-lebron2323 Prima Moda 08.06.09, 18:16
        Firma wyjątkowo nierzetelna, obuwie bardzo słabej jakości ale co
        najgorsze notorycznie uchyla się od uwzględniania reklamacji.
        NIE KUPUJCIE - chyba, że wrogom
        • biedronkamala Re: Prima Moda 08.06.09, 20:33
          Matko Boska, no to jakie buty Wy kupujecie ? Prima Moda - szajs ,
          Venecja - szajs ! Ja czasem jeszcze ( oprócz juz wymienionych)
          kupuję w Kazarze i Gino Rossi. Nigdy jakoś nie miałam kłopotu z
          butami. Kozaki Venecji kupiłam w październiku i przechodziałam w
          nich całą zimę ( nosiłam je najczęściej , bo były najwygodniejsze).
          Czółenka Prima Moda służą mi już drugi sezon, podobnie półbuciki z
          Venecji .Może dlatego ,że w tych butach chodzę na zmianę - więc
          służą dłużej?
          Teraz kupiłam klapeczki (Prima Moda)i pod wpływem tego wątku już im
          się podejrzliwie przyglądam. Jedyne moje uwagi dotyczą tylko
          tego ,ze nie dają dodatkowych fleczków.
          Więc jakie firmy obównicze polecacie ? Bata jak dla mnie trochę za
          toporna , Ryłko zbyt sztywne. No to co pozostaje ?
        • hermina5 Re: Prima Moda 12.01.10, 11:33
          Mam dokładnie identyczne wrażenie.

          Co więcej, na początku ja tych sklepów w ogóle nie rozrózniałam i
          zastanawiałam sie, jak to mozliwe, ze w jednym centrum handlowym ta
          sama firma ma dwa sklepy na przeciwko siebie :)) Dotarło do mnie, ze
          to dwie inne firmy dopiero za ktorymś razem :)

          W obu obecnie króluje zamsz czarny, czerwony i szary i zastanawiam
          sie, jak to jest mozliwe, ze obie mają tak podobne modele ?Czy za to
          sie nie sciga jak za plagiat wzoru? Zresztą nigdy w to nie wnikałam,
          bo ceny w obu są chore i w Venezii na przecenach wiele butów jest
          dla mnie wciąż jeszcze za drogich.
      • katharina_4 Prima Moda 22.06.09, 17:06
        Kupiłam eleganckie czółenka w Prima Moda, ubrałam je zaledwie 3 razy i przebyłam
        drogę z mieszkania do samochodu, z samochodu do punktu x (ok200m.) okazało się,
        że STARŁA się podeszwa do tego stopnia że uszkodzona została skóra buta. FYI
        buty za 340PLN. Chcąc zareklamować buty usłyszałam, że reklamacja i tak nie
        zostanie uwzględniona ponieważ w instrukcji użytkowania jest wpisana wskazówka
        że WSKAZANE jest podzelowanie butów. Mimo to zareklamowałam buty. Po dwóch
        tygodniach otrzymałam odmowę uznania reklamacji, zadzwoniłam więc do rzecznika
        praw konsumenta. I co się okazało rzecznik bardzo dobrze zna bardzo kiepska
        jakość obuwia z Prima Moda i przekazał że jedyna droga dochodzenia swoich praw
        to droga cywilna (na co większość z nas nie ma czasu), ponieważ Prima Moda
        odrzuca pozwy konsumenckie. Zaniosłam więc buty do szewca, żeby je podzelować, a
        on skomentował to bardzo krótko: O!! buty z Prima Moda, chyba zawieszę kartkę że
        nie prowadzimy działalności hurtowej.... Omijam ten sklep WIELKIM ŁUKIEM!!
        • inecita Re: Prima Moda 23.06.09, 11:30
          Jesli buty miały skórzaną podeszwę to muszę Cię zmartwić - to
          niestety standard ze nalezy wykonac dodatkowo podzelowanie. To nie
          jest specyfika Prima Mody...
      • pracownica-tajemnica Re: Prima Moda 12.08.09, 14:31
        Ta firma to totalna porażka!! Buty nie dość że drogie to tandetnie wykonane.
        Pracownicy centrali to snobistyczne i wredne babsztyle z którymi nic się nie da
        załatwić. Reklamacje prawie nigdy nie są uznawane a naprawy to z wielką łaską
        robią. Odradzam zakupy w tych sklepach !!!!
        • kati_7 Re: Prima Moda 29.01.11, 19:30
          Nie prawda. Jak dla mnie jest to super firma, moi znajomi również uwielbiają Prima Modę. Buty są eleganckie i solidnie wykonane, a przede wszystkim warte swojej ceny. Gorąco polecam. A co do reklamacji to jeden śmiech na sali, nie wiem co wy robicie z tymi butami, ale moje sa w idealnym stanie, a mam kilka par z ich kolekcji.
      • nizadowolona1 Prima Moda 11.09.09, 08:47
        Ludzie omijajcie ich sklepy na kilometr!!!!!!!!!!1
        Próbowałam reklamować zakupione u nich obuwie i przestrzegam
        nie ma żadnych szans na pozytywne rozpatrzenie.
        Jedyna droga to sprawa cywilna. Mają nieuczciwych pracowników
        nastawionych jedynie na sprzedaż, nie informują o powodach
        przeceny.

        Pozdrawiam niezadowolona
        • domina19 Re: Prima Moda 11.09.09, 13:13
          to prawda, kupilam buty w grudniu, w marcu odkleila mi sie cala
          podeszwa, i puscilo szycie po bokach, reklamacji nie uwzgledniono, z
          powodu nieforemnej stopy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      • rufiolive Prima Moda 30.09.09, 00:12
        Prima Moda
        Największa Ch...nia z jaką miałem styczność!!!
        Pracowałem dla tych oszustów!!!
        Ludzie opamiętajcie się! żadna reklamacja nie zostanie rozpatrzona na Waszą
        korzyść!!! Apeluję do przyszłych pracowników - oszukają Was!
        Kierownik zarabia 1700zł!! to jakieś nieporozumienie!! Cieplakom słoma z butów
        wystaje!!!!!
        • lio_2005 Re: Prima Moda 16.11.09, 23:16
          Zgadzam się z przedmówca...największą mendą jest "pan dyrektor" zarządzający Marek Lenart oraz jego żona, która pracuje w marketingu. Chamski stosunek, wieczne wydzieranie mordy przez jego żonkę na pracowników, która często podkreśla, że jest żoną pana dyrektora...żenada. W Poznaniu w ciągu 3 m-cy w 3 sklepach zatrudniono i...zwolniono 3 kierowników oraz niezliczoną ilość sprzedawców...zazwyczaj nie podając powodu. Praca sezonowa...szkoda psuć sobie papiery - zniszczą każdemu karierę. Nie wiadomo, czy sam prezes zdaje sobie sprawę z tego, co ta dwójka wyprawia z pracownikami na niższych szczeblach. Kierownik jest tylko z nazwy...nie ma prawa decydować...o wszystkim decyduje "pan dyrektor". Kierownik jest oceniany...za to ile sam sprzeda par butów. Pozostałe zadania się nie liczą. "pan dyrektor" powtarza jak mantrę "Proszę mi nie mówić o problemach, dla mnie ważna jest tylko sprzedaż". Wizytacje "pana dyrektora" polegają na omówieniu tego, kogo należy zwolnić. Chcąc uspokoić swoje sumienie skrupulatnie reorganizuje witrynę sklepu niczym expert, a sam nie potrafi dobrać sobie butów do garnituru :)

          Powtarzam...nie psujcie sobie dobrych papierów...ODRADZAM...
          • qxxxx Re: Prima Moda 15.12.09, 23:08
            lio_2005 napisał:

            > Zgadzam się z przedmówca...największą mendą jest "pan dyrektor" zarządzający Ma
            > rek Lenart oraz jego żona, która pracuje w marketingu. Chamski stosunek, wieczn
            > e wydzieranie mordy przez jego żonkę na pracowników, która często podkreśla, że
            > jest żoną pana dyrektora...żenada. W Poznaniu w ciągu 3 m-cy w 3 sklepach zatr
            > udniono i...zwolniono 3 kierowników oraz niezliczoną ilość sprzedawców...zazwyc
            > zaj nie podając powodu. Praca sezonowa...szkoda psuć sobie papiery - zniszczą k
            > ażdemu karierę. Nie wiadomo, czy sam prezes zdaje sobie sprawę z tego, co ta dw
            > ójka wyprawia z pracownikami na niższych szczeblach. Kierownik jest tylko z naz
            > wy...nie ma prawa decydować...o wszystkim decyduje "pan dyrektor". Kierownik je
            > st oceniany...za to ile sam sprzeda par butów. Pozostałe zadania się nie liczą.
            > "pan dyrektor" powtarza jak mantrę "Proszę mi nie mówić o problemach, dla mnie
            > ważna jest tylko sprzedaż". Wizytacje "pana dyrektora" polegają na omówieniu t
            > ego, kogo należy zwolnić. Chcąc uspokoić swoje sumienie skrupulatnie reorganizu
            > je witrynę sklepu niczym expert, a sam nie potrafi dobrać sobie butów do garnit
            > uru :)
            >
            > Powtarzam...nie psujcie sobie dobrych papierów...ODRADZAM...





            NO TO TERAZ CZAS NA NASTĘPNĄ NIESTETY NEGATYWNĄ OPINIE.
            NIE BĘDĘ PISAŁA W JAKIM MIEŚCIE PRACUJE ANI NIE BĘDĘ SIĘ OCZYWIŚCIE PODPISYWAĆ
            BO JAK JUŻ WYWNIOSKOWALIŚCIE NADAL TAM PRACUJE (ALE SPOKOJNIE SZUKAM CZEGOŚ INNEGO).
            zacznę od tego,że moim kierownikiem regionalnym jest Adam M. (bez nazwisk,żeby
            nie było-ci co tam pracują wiedzą o kogo chodzi).
            na początku było fajnie, Pani ..... bardzo dobra sprzedaż bla bla bla "sranie w
            banie", szczerze to w d*** to miałam.
            później zaczęło się robić gorzej, co chwila zmiana ekipy w sklepie.
            kierowniczce chyba woda sodowa uderzyła do głowy albo kierownik regionalny taki
            ma wpływ na nią bo praktycznie każda z dziewczyn ma jej dość-a tak być nie
            powinno !!!pomijam fakt,że sama kierowniczka jest czasami tak nie miła dla
            klientów,że aż głowa boli!! a co gorsze, "zabiera klientów".
            hmmm cóż tu jeszcze napisać, wiec co do sklepu ->kamery. liczniki .
            co do kamer , jak coś im nie podpasuje to dzwonią od razu i wydzierają się na
            ciebie-> kurcze coś już mi tu śmierdzi mobbingiem ;D tak naprawdę chyba nie
            zdają sobie sprawy ,że za takie coś mogą zapłacić dosyć duże odszkodowanie
            pracownikowi. liczniki.. śmiech na sali. klienci jak widzą czasami jak się
            schylamy to od razu się pytają o co chodzi i śmieją się z firmy. ciekawe kto to
            wymyślił, chyba p. Marek L. który myśli,że może wszystko , bo on wie najlepiej.
            niech stanie sobie na sklepie i niech spróbuje sprzedać w ciągu całego dnia
            chociaż 3 pary butów to uwierzcie mi , chyba wyczyściłabym mu jego buty
            językiem!! co do jego żony, jak na razie mam z nią dobry kontakt, nigdy się nie
            wydarła na mnie,zawsze miła.
            ogólnie to odradzam prace w tej firmie ze względu na brak szacunku do
            sprzedawców. a tak naprawdę to my zarabiamy na ich wypłaty!!!
            • cicha_easy Re: Prima Moda 16.12.09, 10:47
              Być może dzięki temu klienci sązadowoleni z obsługi, która w
              salonach Prima Mody jest na bardzo wysokim poziomie. Dobry towar i
              świetna obsługa.
              Tylko strach zmusza polaka do należytej pracy i szacunku do klienta
              (patrz niewystraszone naburmuszone pannice z sieci H&M)
              • hermina5 Re: Prima Moda 12.01.10, 11:45
                > Tylko strach zmusza polaka do należytej pracy i szacunku do
                klienta


                Chyba urwalaś sie z księzyca.

                Polacy pracują swietnie i miałam okazje to zobaczyć w UK - atmosfera
                jest zupełnie inna, metody obozów koncentracyjnych sugeruję sobie
                stosować w rodzinie - pamietam poczatki rzadzenia kieroników Polaków
                w marketach polskich - ten sam syfilis zastraszania i ponizania.
                Obawiam sie, ze jeszcze ze dwa pokolenia potrwa aby takei buce jak
                ty zrozumiały, ze pracownik to nie niewolnik do mobbingu.
      • joku_k7 Prima Moda- pracownik 17.11.09, 14:19
        Firma całkowicie nieprofesjonalna. Nastawieni są tylko na to ile wcisną klientom butów. Jak zachorowałam i poszłam na zwolnienie to kilka dni później wyleciałam, bo miałam małą sprzedaż czyli nie przynosiłam zysków.
      • 1-myszkin Prima Moda 05.01.10, 22:21
        niestety z przykrością stwierdzam, że większość powstałych tu komentarzy jak nie wszystkie są prawdą; sama pracowałam dla tej firmy przez dłuższy okres, a kiedy wreszcie zdecydowałam się odejść wszyscy pytali czemu tak długo i jak Ty to wytrzymałaś; niestety poziom w jaki w tej firmie traktuje się klientów poprzez reklamacje sięga dna; odrzucą wszystko co tylko możliwe dopiero po wnikliwych prośbach klienta reklamacja może być w jakimś stopniu pozytywnie rozpatrzona(mówię tylko o uzasadnionych reklamacjach wadliwego towaru, a nie sytuacji, w której niektóre Panie zdzierają fleki do zera i twierdzą, że to wada); ale to jak traktowani są klienci nawet w najmniejszym stopniu nie odzwierciedla tego co ta firma robi z pracownikami; ciągły nabór sprzedawców mówi sam za siebie, w całej Polsce ciągle trwa rekrutacja, a to za sprawą nowej osoby, która przejmuje stery w kwestii zarządzania salonami- Pani Katarzyny C.; wtajemniczeni wiedzą o kim mówię, a tym pozostałym przekażę tylko kilka informacji o sposobie "kierowania" powyższej osoby; oczywiście szeroko pojęty mobbing i słowa w stylu nie podoba się- tam są drzwi, i tylko kasa, sprzedaż za najniższa krajową bo przecież firmy nie stać na podwyżki, niektórym wydaje się, że w takim salonie zarabia się z 2000 no tak może Ci w centrali tyle mają, ale nie sprzedawcy i kierownicy; ale tylko Ci co pracują wiedzą, że firma od dłuższego czasu osiągała niezłe zyski i sprzedaż wzrosła, ale wynagrodzenia pracowników nie uległy poprawie- nikt nie dostaje premii, tylko nowych-potencjalnych pracowników kuszą wyższymi pensjami,premiami czy Bóg wie czym jeszcze, bo nie ma kto pracować, ale jak tylko owy delikwent się zgodzi nagle słyszy, że musi lepiej pracować by zapracować na wysokie wynagrodzenie...kochani szkoda słów, niech Was nie zmyli nazwa, piękne buty czy wysokie ceny, ta firma powoli chyli się ku upadkowi
        • vi_wiktoria Prima Moda pracowałam tam i sobie chwalę. 05.01.10, 22:55
          Mam wrażenie, że te opinie byłych pracowników
          wynikajązich nieudolności. Większość z nas pracujących w salonach
          chwali sobię tę pracę. Wszystkieniezadowolone panny ale żadna nie
          miała odwagi napisać ile tak naprawdę z prowizją wyciagają w tych
          salonach. Wszędzie trzeba się napracować na dobrąpensję (jak się
          stoi na zapleczy z kanapką czy telefonem przy uchu tonic dziwnego,
          że na koniec miesiąca jest roczarowanie.
          Klienci firmy (ich ilośc mówi sama za siebie) są zwykle zadowoleni:
          wymieniamy towar jeśli był nienoszony bez najmnijeszych problemów
          reklamacje rozpatrywane w trybie ustawowym (nie mamy wpływu na
          załatwienie tego wmniej niż 14dniNie mamy na to wpływu!)
          Sprzedajemy poza przystępnymimarkami buty od projektantów.
          • 1-myszkin Re: Prima Moda pracowałam tam i sobie chwalę. 06.01.10, 00:46
            tutaj się z Tobą nie zgodzę; Ja sama chwaliłam sobie pracę i pensję (z prowizją
            wyciągałam sporo)do pewnego momentu, miałam bardzo dobrą sprzedaż i firma była
            ze mnie zadowolona niestety apetyt rośnie w miarę jedzenia i firma ciągle
            chciała więcej i więcej a w mniejszych miastach nie tak łatwo o wysoką
            sprzedaż;co za tym idzie nie ma 80%planu nie ma premii; co do jedzenia na
            zapleczu i rozmów telefonicznych widać, że mało się napracowałaś bo w takim
            salonie nie ma na to czasu by stać i marnować minuty, bo zwykle na zmianie
            pracują dwie osoby; jeśli chodzi o klientów wymieniacie towar, bo w dzisiejszych
            czasach robią to wszyscy (nie ma natomiast zwrotów towaru); co do reklamacji nie
            chodzi o termin, bo to oczywiste, że muszą być rozpatrzone w przeciągu dwóch
            tygodni, tylko o jakość tych decyzji, większość jest odrzucana, a Rzeczoznawcą
            jest pracownik Działu Obsługi Klienta (wywnioskowałam to analizując charakter
            pisma rzekomych dwóch Pań, które okazały się w zasadzie jedną osobą); buty
            projektantów? hmmm rozumiem, że to te pozostałości w salonach Dion sprzed kilku
            sezonów bo w macierzystych primach znajduje się dwóch i to mało znanych
            projektantów ( Bervicato, Zago)
          • 1-myszkin Re: Prima Moda pracowałam tam i sobie chwalę. 06.01.10, 19:48
            hmmm swoją drogą vi_viktoria w temacie piszesz, że pracowałaś tam chwilę i sobie
            chwaliłaś, a później piszesz w czasie teraźniejszym "wymieniamy", "nie mamy
            wpływu", "Sprzedajemy" podejrzewam, że jesteś jedną z zadowolonych pracownic z
            Warszawki, którą tak uwielbia Pani C.jak nie nią samą...
          • hermina5 Re: Prima Moda pracowałam tam i sobie chwalę. 12.01.10, 11:50
            No, pojawiło się to co uwielbiam, a co mozna usłyszeć chyba tylko w
            Polsce !

            >Wszędzie trzeba się napracować na dobrąpensję (jak się
            >stoi na zapleczy z kanapką

            W NORMALNYCH krajach jest coś takiego jak przerwa na jedzenie (
            około 30 -40 minut, jakby ci to nie było wiadome. W Polsce mozna
            spotkać się z POMYSŁEM, ZE W PRACY SIĘ NIE JE w ogóle! ama tego
            dowodzisz! No to gratuluję i sugeruję pomykać bez jedzenia przez
            10 godzin - jak prawdziwy niewolnik polski.
        • herkson Re: Prima Moda 28.01.10, 09:46
          Nie mam z nimi doświadczenia z punktu widzenia pracownika, ale klienta, bo już
          kilka par butów u nich kupiłem i zaskakujące jest dla mnie to co piszecie.
          Reklamacji nigdy nie składałem, bo nie było o co, buty zawsze wytrzymywały kilka
          sezonów, do tego wszystkiego zawsze obsługa była miła. Jeszcze bardziej mnie to
          zaskakuje z tego względu, że stale korzystam z tego sklepu, choćby teraz przy
          styczniowych wyprzedażach.
      • anka-1981 Prima Moda 11.01.10, 22:36
        Kupilam miesiac temu kozaki w przecenie w Primie i jestem z nich
        bardzo zadowolona, wygladaja super. Od dawna zreszta kupuje u nich-
        zadne mi sie jeszcze do tej pory nie rozwalily a mile jest to, ze na
        fshionTV te chudzielce chodza w takich samych jak te, ktore stoja u
        mnie w szafie;) prima jest TOP
      • monika_rrr Re: Prima Moda 11.01.10, 22:55
        ? maja super fasony, modne..kupilam na wyjazd do rimini w czerwcu
        baleriny u nich i torebke, wszytkie wloszki mialy takie - Prima jest
        najbardziej na topie -.^°
        • hermina5 Re: Prima Moda 12.01.10, 11:56
          Wiele butow idzie co sezon łeb w leb z trendami, ale co z tego skoro
          starczają na 4 miesiace i juz sa rozwalone? W butach nie liczy sie
          przede wszystkim wyglad. To taka dziwna część stroju, w którym
          bardzo istotne jest wykonanie, bo od niego zalezy komfort chodzenia.
          Jesli but rozwala sie tak szybko tak wielu ludziom ( vide wpisy
          powyżej) to oznacza, ze jest zle zrobiony, a nie, z ludzie zle w nim
          chodza.
          • patrycja-walczak Re: Prima Moda 10.08.10, 12:24
            A miałaś tak z Primą? Ja do tej pory kupiłam u nich trzy pary i jedną musiałam
            zareklamować, ale nie było z tym problemu. Dostałam nowe i wszystko jest ok.Z
            tego co wiem Prima swoje buty robi we Włoszech i z dobrej jakości materiałów. No
            i faktycznie są trendy. :-)
              • pete123 Re: Prima Moda 06.06.11, 19:14
                dziewczyno wyluzuj już, na każdym forum na temat Prima Moda uczestniczysz, jesteś pracownicą i temu takie pierdoły mówisz, daj się wypowiedzieć konsumentom. nie polecam tego sklepu nikomu. nie ma z nimi rozmowy, szkoda gadać...
      • gochos4 Prima Moda 12.01.10, 13:23
        Bardzo kulturalna i profesjonalna obsługa w sklepie PM w Galerii Bałtyckiej w
        Gdańsku. W życiu nie spotkałam tak miłych i grzecznych ekspedientek. O jakości
        butów nie będę sie wypowiadać,bo jest różna,ale obsługa na 5. Chętnie wracam
        do tego sklepu i zawsze wychodzę z jakąś nową parą butów.

        Pozdrawiam . M.
        • joanna_lukas Zagadzam się 12.01.10, 20:11
          Ja robie zakupy w warszawie
          moj ulubiony salon prima mody jest w galerii mokotów
          ale wszedzie jest pelna profeska
          w arkadii i mniejszy saloniku w centrum targówek
          mam wiele par butów oferowanych przez ich salony
          roznych marek
          buty sa doskonalej jakosci i w swietnych fasonach
      • hhhhhhhhhhhhhhhh Prima Moda 19.01.10, 23:27
        Prima jest the best, przeprowadzilam sie do Bochni i jak organizuje
        wypad zakupowy z sasiadkami w soboty to na caly dzien, obskakujemy
        wszystko i wiem gdzie zawsze wejde z pustymi rekoma a wyjde z dwiema
        parami, lubie sklep Primy w Plazie, bo jest tam mniejszy tlum
        zawsze.
      • 0.basiaa Prima Moda 24.01.10, 13:08
        Super jest Prima Moda, najladniejsze fasony obuwia, jestem im wierna
        od kiedy galeria dominikanska we wro istenieje;) Oczywiscie
        rozgladam sie tez po innych sklepach kontrolnie, ale zauwazylam, ze
        jedynie Prima konskwentnie ma wloskie, orginalne wzornictwo i nawet
        jednego modelu do tej pory nie widzialam z jakiejs podejrzanej
        fabryki(pracuje w gardorobie teatru powszechnego wiec wiem co
        pisze:). Nie mam tez zlych doswiadczen z reklamacjami, przed
        zalozeniem zastanawiam sie dokad ide, mysle, ze nie wszyscy ludzie
        rozumieja, ze projektanci zarowno obuwia jak i strojow wieczorowych
        czy casualowych damskich(lacznie z cavalim) nie przygotowywuja ich
        pod katem wytrzymalosci na warunki ekstremalne! Logiczne jest, ze
        obuwie niszcz sie na kostce brukowej, zabloconej nawierchni itp. ,
        bo te buty maja przedewszytkim super wygladac jak wszystkie buty
        tego typu! Jak ktos chce nosic ciuchy i obuwie przez wszystkie
        sezony cala dekada to niestety, ale musi zaczac ubierac sie w
        bergsonie - tylko wspolczuje wychodzenia w trapach i polarze do kina
        lub na pizze:)
        • xxxprima praca w primie ;D 27.01.10, 21:26
          Ładny post tylko czemu go usnęli???
          może jakaś Pani K. zbulwersowała się ???

          a tak poza tym ludzie którzy nie pracują lub nie pracowali w tej firmie jak
          czytają takie rzeczy to pewnie myślą,ze wiele sytuacji wyolbrzymiamy.
          a wcale tak nie jest :/

          nadal pracuję w tej firmie ale marzę aby znaleźć coś lepszego... może tym razem
          KAZAR? ;)

          ale wracając do tematu.....
          podobno Pani K.C jeździ po wszystkich salonach i robi z nimi porządek ;D
          do nas jeszcze nie zawitała,ale z chęcią bym ją poznała.


          a co się stało z Panem Adamem M.??? też tego wszystkiego nie wytrzymał??? czy
          może firma miała juz go dosyc???
        • syrena39 usuneliście znowu weronik-3 ???????????? 29.01.10, 12:08
          I co weronik-3 znowu została usunięta?????Ale zaszła wam za skórę, z prawdą
          którą napisała!!!!Mam nadzieję, że znowu weronik-3 coś ciekawego napisze!!!!Pani
          Dyrektor i Pani Regionalna ładną mają "pianę", że tak cały czas kasują to co
          weronik-3 napisała!!!Widać dziewczyna pisała SZCZERĄ PRAWDĘ!!!
    Inne wątki na temat:

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka