Dodaj do ulubionych

Mandat karny

IP: *.tkdami.net / *.tkdami.net 24.03.05, 11:48
Witam!

Ehhh co tu dużo mówić dostałęm wczoraj mandat karny w wysokosci 100zł za
spożywanie alkocholu w miejscu publicznym. Wstyd i tyle. A mam pytanie do
speców, jestem studentem, ucze się, nie posiadam żadnego majątku(znaczy sie
posiadam komórke<na karte, nie na abonament>, walkman, jakies płyty cd i tak
dalej)ale w gruncie rzeczy nic z tego nie jest moje, bo nie jest na mnie
zapisane. Czy jak przyjdie komornik bedzie mógł cos odemnie wziąsc??Czy będzie
mógł wziasc jakis majątek który należy do moich rodziców??<miekszam z nimi>,
jakby to miało jakies znaczenie to mam 19 lat. Czy miał ktos z was podobne
doswiadczenia??
Proszę o odpowiedz i pozdrawiam!
Obserwuj wątek
    • Gość: x Re: Mandat karny IP: 80.249.0.* 24.03.05, 13:17
      Byłem w podobnej sytuacji, jedyna różnica to kwota (50 PLN). Komornik troche
      mnie postraszył ale i tak umorzył. Olej to nic, ci nie zrobią :)
      • mikke5 Re: Mandat karny 24.03.05, 13:38
        proponuję ustalić czy bylo to miejsce publiczne w którym spżywaleś alkohol, bo
        takie miejsca są wyraźnie określone przepisami. a zdaża sie często,że
        niedouczeni polcjańci lub straznicy miejscy tego nie rozrozniają tych miejsc i
        karaja.
        • Gość: xyz Re: Mandat karny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.03.05, 22:08
          Nawet jeśli policjant jest tępy i nie rozróżnia tych miejsc, to i tak nic nie
          zrobisz, bo policjant zawsze ma rację. W Twojej sytuacji, jesli komornik
          przyjdzie do domu to rodzice powinni wyjaśnić, że nic nie masz. Nie ma prawa
          zająć czegoś co nie stanowi Twojej własności.
    • Gość: serniksa Re: Mandat karny IP: *.infoplus.com.pl 24.03.05, 14:51
      nerkę ci wytną.
    • Gość: tez Student Re: Mandat karny IP: *.radom.pl 24.03.05, 14:56
      Pojdziesz za kratki,na trzy dni.Na piwo miales pieniadze ,a na zaplate mandatu NIE---nie mozesz byc bezkarny,prawo musi byc!!!