linka.5 24.03.11, 09:14 Ciekawe wyniki. Zobaczymy na jesieni. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
janpaweldlugi Młodzi nie uciekli PO 24.03.11, 09:33 Mam 22 lata, studiuję na dziennych w Krakowie, na zaocznych w Warszawie, jestem synem robotników, kiedy nie jestem na zajęciach, tłumaczę książki specjalistyczne, by sfinansować studia. Nie znam nikogo, podkreślam, NIKOGO, w przedziale 20-27 lat, kto chciałby głosować na PiS. Platformy się nie kocha, oj nie, jest za bardzo konserwatywna obyczajowo a za mało aktywna i reformatorska, na SLD się nie głosuje, bo się grupowo nie znosi sztucznego krętacza Napieralskiego (dlaczego Kalisz nie jest przewodnicząćym i twarzą Sojuszu?!?), na PiS się nie głosuje, bo to partia narodowo-konserwatywno-religijno-socjalistyczna i jest skreślona na starcie. Platforma nadal rządzi wśród młodych, ale wynika to bardziej z braku alternatywy, niż wielkiej miłości do tej partii. Odpowiedz Link Zgłoś
hit.and.run Re: Młodzi nie uciekli PO 24.03.11, 09:47 Ot glupota leminga. Nie masz na kogo glosowac ? Nie glosuj albo oddaj pusty glos. Idac i glosujac na "mniejsze zlo" legitymizujesz ich nierobstwo. Dalej moga sobie gebe wycierac "szerokim poparciem". Nie ma nic co by im dalo do myslenia. Kiedy mieliby 10% faktycznego spolecznego poparcia (odnoszac to do calkowitej liczby wyborcow) nie mogliby wycierac sobie ust "poparciem". Odpowiedz Link Zgłoś
janpaweldlugi Re: Młodzi nie uciekli PO 24.03.11, 09:58 Tak, tak, według Ciebie i według takich jak Ty, każdy, KAŻDY, kto nie głosuje na PiS jest głupkiem i lemingiem. Nie dostrzegasz, że za głosowaniem na mniejsze zło w postaci PO stoją poważne analizy. Nie rozumiesz pewnie też, że można nie znosić żartów Wojewódzkiego i Majewskiego, nie przepadać za TVN24, a i tak z pełną świadomością głosować przeciwko Prawu i Sprawiedliwości. Po kimś, kto nazywa adwersarza "lemingiem", nie spodziewam się niczego dobrego. Odpowiedz Link Zgłoś