Dodaj do ulubionych

List: Balcerowicz musi zostać

13.03.06, 00:17
Panie Mońko, brawo!

Nareszcie kawę na ławę. Podpisuję się obiema rękami.
Obserwuj wątek
    • skin.polski Re: List: Balcerowicz musi zostać 13.03.06, 00:23
      niech sobie pan Mońko obejrzy Ziemie obiecaną albo przeczyta Łyska z polkadu Idy
      albo niech pojedzie sobie do Gruzji bo tam Balcerwoicz doradzal poprtzedniemu
      prezydentowi i niech naocznie się przekona jakie są skutki dzialań Balcerowicza
      a potem niech zajrzy do Estonii i Slowenii gdzie Balcerwoicza i jego metod nie
      bylo i niech sobie porowna to wszystko wtedy napewno przeprosi za te bzdety
      które tu napisal
        • centrolew Re: List: Balcerowicz musi zostać 13.03.06, 10:17
          Balcerowicz to ikona współczesnej ekonomii naukowej, symbol przemian i wolnego
          rynku. Ja przyznaję się - nie znam się na gospodarce, ale wiem, że Balcerowicz
          jest fachowcem od polityki monetarnej i pomimo mojego lewicowego światopoglądu
          jest dla mnie autorytetem w tej dziedzinie (i tylko tej).

To tak, jak autorytetem w sprawie chorób serca dla każdego normalnie myślącego
          człowieka jest np. prof. Religa, a nie znachor-ziołoznawca. Owszem, na pewnym
          poziomie szczegółowości można prowadzić dyskusję, spierać się - ale dotyczy to
          tylko grona fachowców! Najgorsze jest to, że wielu kretynom wydaje się, że
          wszystkie rozumy pozjadali, brak im POKORY! Czasami trzeba mieć trochę odwagi,
          aby powiedzieć - na tym się nie znam, więc uznaję wnioski autorytetów za swoje.

Problemem Polski nie jest nadmiar "Balcerowicza", ale brak "Kuronia". Brak
          dyskusji między ludźmi, brak kompromisów społecznych, brak wrażliwości na
          krzywdę innych oraz egoizm całych grup społecznych. Teraz jeszcze rządy PiS nie
          tylko nie rozwiązują tych problemów, co jeszcze zaogniają sytuację wywołując
          wojnę wszystkich ze wszystkimi...