Dodaj do ulubionych

Opinie o łączu internetowym w 4web.pl

11.02.09, 12:29
Jeśli ktoś z Legionowa jest lub był klientem firmy forweb proszę o Wasze opinie.

Obserwuj wątek
    • miszaqs Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl 18.02.09, 20:56
      Witaj,
      Nie wiem jak może to działać po kablu, ale domyślam się, żę podobnie jak u mnie po radiu. Jestem klientem od około roku. W tym czasie zgłosiłem już dużo awarii... Nie notowałem tego oczywiście, ale wydaje się , że ponad 100…(wychodzi średnio dwa razy w tygodniu, ale w tym tygodniu dzwonię codziennie). Może to tylko wrażenie związane z tym, że ostatnio codziennie nie działa.
      Wracając do pierwszego zdania. Jeśli po radiu – to :
      1.Nie trzyma parametrów transmisji (można zapomnieć o równym stałym ZAPŁACONYM transferze)
      2.Pływające pingi – tak ogólnie do serwerów polskich to średnio 30 ms , ale często pływają sobie od 30 do powiedzmy 2000 ms.
      Generalnie można śmiało założyć, że w godzinach naturalnie zwiększonego ruchu w Internecie (tak powiedzmy od 17 do 20) prawie nie działa lub jeśli działa to pingi pływają…
      Niestety również przez ilość awarii działa prawo Murphiego wiec, jeśli naprawdę potrzebujesz skorzystać z Internetu to niemal na pewno właśnie wtedy przestanie działać.
      Jednym moim pocieszeniem jest fakt, że generalnie Internet po radiu w naszym mieście nie działa... Czuję, że nie cierpię samotnie;-)
      Po więcej szczegółów zapraszam na priv.
      Pozdrawiam
      miszaqs@gmail.com

      • e-legionowo Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl 20.02.09, 15:18
        żeby nie było na początku zaznaczę, że kiedy jest wina po stronie operatora to
        zdarza się, nie ukrywam tego.
        A teraz chciałbym przypomnieć jaką informację szanowny przedmówca otrzymał przy
        zamawianiu swojej usługi o przepustowości powyżej 1Mbps?
        z tego co pamiętam, że zgodnie z polityką firmy nie zestawiamy łącz o
        przepustowości powyżej 1Mbps na sprzęcie 2,4GHz.
        Zostaliśmy wyproszeni, żeby wykonać test i jeśli nie będzie zastrzeżeń wtedy
        klient, mimo naszych zaleceń, zamówi wybrana usługę.
        Od tego momentu przy każdym kontakcie lokalnego serwisu był klient informowany,
        że niezbędna jest modernizacja sprzętu i zalecenie żeby klient skontaktował się
        z dz. handlowym w sprawie aneksu na modernizację.
        Lepiej napisać na forum jaka to firma jest bee...niż wydać pieniądze, żeby nie
        było zastrzeżeń co do jakości działania usługi.
        • oche Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl 20.02.09, 16:09
          W takim razie od czego jest zależne łącze w Wieliszewie ? wcześniej
          miałem ten sam abonament co w Legionowie i różnica jak na razie
          jest spora w Wieliszewie owszem zdarzało się czasami że było brak
          usługi ale po za tym było ok. W Legionowie jak jest to coś słabiutko
          to chodzi dzwoniłem do for web spytać co się dzieje to
          odpowiedziano mi że trwają jakieś modernizacje .
          • e-legionowo Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl 20.02.09, 17:00
            zgadza się z tymi modernizacjami, to jest o czym pisałem w poprzednim poście,
            pasmo 2,4GHz się powoli w Legionowie kończy. Ma na to wpływ coraz większa ilość
            różnorodnego sprzętu bezprzewodowego, poczynając urządzeń radiowych WISP, przez
            trnsmittery do telewizorów i kamer, a kończąc na nielegalnych urządzeniach bez
            deklaracji zgodności ściąganych z dalekiego wschodu lub stanow.
            Cały szkielet sieci do Wieliszewa i bloku obok osiedla był w paśmie 5GHz stąd
            mniejsza awaryjność.
            Od wakacji zeszłego roku sukcesywnie modernizujemy sieć, żeby spełniała coraz
            bardziej rosnące wymagania nasze, bezpośrednio przekładające się na wymagania
            użytkowników.
            Nadajnik przy Królowej Jadwigi będzie także w miarę możliwości pogodowych
            modernizowany.
        • yyytong Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl 20.02.09, 16:21
          Polityka firmy jest taka, żeby nie odbierać telefonów od klientów,
          którzy mają nieco wyższe niż przeciętne wymagania. Ewentualnie taka,
          żeby wyjść z lokalu, rzekomo po drabinę potrzebną do wejścia na dach
          i sprawdzenia czy widać nadajnik, i nigdy więcej nie wrócić.
          Kontakty z panem e-legionowo bezcenne!
          Zdecydowanie nie polecam.
          • e-legionowo Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl 20.02.09, 16:49
            odpowiedź na pierwsze, każdy kontakt jest realizowany przez biuro w łodzi oni są
            od kontaktu z klientem, serwis w Legionowie od spraw technicznych zlecanych
            przez biuro

            do drugiego się nie odniosę, po pierwsze nie przypominam sobie takiej sytuacji,
            po drugie nie widzę potrzeby skoro przedmówca nie raczył się przedstawić
              • e-legionowo Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl 20.02.09, 20:38
                planujemy i bardzo byśmy chcieli :)
                a tak na poważnie i całkiem realistycznie, dużo lepiej rozmawia się ze
                wspólnotami niż np. z SMLW. Jeśli się nie zmieni np. zarządu :P lub zarząd nie
                zmieni podejścia do tematu jakikolwiek inwestycji innych operatorów niż LTV&tels
                w zasobach spółdzielni to mimo prawa telekomunikacyjnego po stronie "obcych"
                inwestorów sprawy sądowe będą ciągnęły się latami a zasądzone kary i tak nie
                zapłaci ze swojej kieszeni prezes spółdzielni tylko obciąży to wszystkich
                spółdzielców.

                Aktualnie rozmowy są prowadzone w kilku wspólnotach mieszkaniowych.
                Inwestycja ma uzasadnienie finansowe gdy w zasięgu działania budowanej
                infrastruktury jest minimum 100-150 lokali mieszkalnych.
    • Gość: Ad101010 Re: Opinie o łączu internetowym w 4web.pl IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.05.21, 09:47
      Po 12 latach umowy i regularnych płatności, jeden raz nie zapłacony w terminie rachunek (56 zł), internet odcięty. Po moim telefonie do obsługi, z przeprosinami i z deklaracją, że zaraz zrobię przelew, z prośba o włączenie - bo dzieci na zdalnym, arogancka i bezczelna baba z obsługi klienta, protekcjonalnym i lekko drwiącym głosem poinformowała mnie, że rachunki należy płacić w terminie zgodnie z podpisaną umową i jak przelew się zaksięguje to ona włączy - k..wa, w urzędzie skarbowym mają lepsze podejście do klienta. Przy okazji po 12 latach przeczytałem jeszcze raz umowę i znalazłem zapis, że za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi, przysługuje mi zwrot 1/30 opłaty abonamentowej - nigdy z tego nie korzystałem, ale teraz to się zmieni :) i polecam wszystkim korzystanie z tego.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka