Dodaj do ulubionych

dentysta - LUXDENTICA - warto sie wybrac??

07.03.11, 22:11
Witam!
jak w temacie - poszukuje dentysty w ok. ruczaju. jestem nowa w tej częsci krakowa wiec nie znam tu żadnego lekarza ani dentysty niestety. slyszalam od koleżanki ze w luxdentice na ul. przemiarki na jest calkiem ok ale wole tez posluchac opinii innych osób na ten temat. a moze zna ktos jakis lepszy gabinet? zalezy mi na tym zeby ceny nie byly totalnie kosmiczne i co najwazniejsze zeby nie bolalo:) nie znosze zastrzyków wiec szukam miejsca gdzie używają bardziej cywilizowanych metod znieczulania:)
pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • atyde55 Re: dentysta - LUXDENTICA - warto sie wybrac?? 09.08.11, 11:59
      Chodzę do Luxdentici i muszę powiedzieć że jestem zadowolona. Czysto, przyjemnie, a przede wszystkim nie boli! Znieczulenie robione jest komputerowo, koszt to 30zł jeśli dobrze pamiętam, więc można spokojnie i bezstresowo siedzieć na fotelu:-) Nie znam innych dentystów na Ruczaju, ale jeśli szukasz nowoczesnej kliniki to myślę, że ta jest dobrym wyborem.
      • dargon77 Re: dentysta - LUXDENTICA - warto sie wybrac?? 29.12.15, 15:43
        gdyby wizyty dentystyczne polegały tylko na znieczulaniu to bym był bardzo zadowolony :)