IP: *.dynamic.chello.pl 17.08.16, 13:03
Czy tylko ja dostaję codziennie po kilka wiadomości, typu:

"Piotr Kowalczyk
piotr_kowalczyk@smartphonebizapps.com

Nie RUSZAJCIE sie z miejsca dopoki nie zobaczycie co wyczynia TEN facet
Z taniego mieszkania komunalnego z karaluchami do wlasnego domu nad brzegiem morza

To nie bajka o Kopciuszku, lecz moja biografia. Jestem dumna z tego czego dokonalam. Zapewnilam sobie utrzymanie na przyszle 10 lat.

Podczas gdy wy czytacie ta wiadomosc, ktos stosujac moja metode zarobil wlasnie swoje 200 dolarow. Klikajcie i patrzcie jak to robia.

Wiem czym jest brak pieniedzy i wiem tez, ze juz zawsze bede miec przy sobie GRUBY pek banknotow w kieszeni. Tez tak chcecie?"

Albo nadawca Anna Kowalski.

Dziennie dostaję co najmniej kilka maili, przy czym do spamu muszę je ręcznie usuwać.

Coraz mniej mi ta Wasza poczta się podoba, ciągłe awarie, problemy z logowaniem, itp.
Fatalnie prowadzicie serwis poczty, ot co.
Pozdrawiam
Michał
Obserwuj wątek
    • lesher Re: spam 17.08.16, 17:38
      Tja, wszyscy tak mają.
      Można sobie pisać na Berdyczów:

      forum.gazeta.pl/forum/w,973,162023925,162023925,Co_za_szajs.html
    • kaminmal Re: spam 17.08.16, 18:30
      Też mnie to rozwściekla, ważne wiadomości mi giną w tej powodzi kretyństw, które dostaję. Myślałam, że da się skorzystać z funkcji " oznacz jako spam" i że od tego nadawcy już nie będzie maili-nie działa
    • saxxx Re: spam 17.08.16, 18:35
      Żenujące jest to, jak nas traktują w serwisie poczta.gazeta.pl. Ciągłe problemy z logowaniem, spam, olewka ze strony serwisu technicznego:

      W dniu 2016-08-12 15:16:11 użytkownik saxxx <saxxx@gazeta.pl> napisał:
      > Ja nie pytałem, czy usługa działa prawidłowo, tylko pytałem o stabilność Waszej poczty, która w ostatnim czasie (kilka miesięcy wstecz) jest na niskim poziomie. Awarie, problemy ze spamem, powracające niedoręczone maile spamowe z mojego adresu (adresat MAILER DEMON), powodują, że zaczynam mieć dosyć Waszych usług. Proszę o informacje odnośnie przyszłych planów: konserwacji, technicznych problemów, walki ze spamem w Waszym serwisie pocztowym.
      > Z poważaniem
      > Michał Bojanowski
      >
      > W dniu 2016-08-12 11:29:52 użytkownik <pomoc@agora.pl> napisał:
      > > Witamy,
      > >
      > > dziękujemy za zgłoszenie.
      > >
      > > Uprzejmie informujemy, że zgłaszany problem został rozwiązany.
      > >
      > > W tej chwili usługa działa prawidłowo.
      > >
      > > Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności.
      > >
      > >
      > > Więcej informacji o Poczcie Gazeta.pl i G.pl
      > > poczta.gazeta.pl/pomoc
      > > Pozdrawiamy,
      > > Zespół Gazeta.pl
      > >
      > > Agora S.A.
      > > Dział Obsługi Klienta
      > > ul. Czerska 8/10
      > > 00-732 Warszawa
      > > tel. 42 631 60 90
      > > e-mail: pomoc@agora.pl
      > >
    • saxxx Re: spam 17.08.16, 18:38
      A najgorsze, że dodatkowo chyba JA SAM ROZSYŁAM NIEŚWIADOMIE SPAM, bo czesto dostaje maila zwrotnego MAILER DEMON, że zatrzymano spam z mojego adresu, np. na skrzynce u moich znajomych. Rewelacja
      • bagienny Re: spam 17.08.16, 18:49
        Sprawdź wszystkie urządzenia na których się logujesz do poczty pod kątem złośliwego oprogramowania.
        Zmień hasło na bezpieczne serwisy.gazeta.pl/PocztaGazeta/1,109425,19744995,zakladanie-konta.html
      • lesher Re: spam 25.08.16, 12:30
        Zdaje się, że problem został rozwiązany - od kilku dni przestały przychodzić śmieci.
        Jeżeli stało się to dzięki interwencji tutejszych Adminów - serdecznie dziękuję!!
            • m.agnieszka Re: spam 25.10.16, 10:57
              i ja też potwierdzam...
              I mimo, że z gazetowej poczty uciekłam rok temu na gmaila, to wciąż mam ustawione przekierowanie na nową pocztę. Dobrze, że to co się przekierowywuje, to z automatu ląduje w gmailowym spamie. Po tym właśnie widzę, co za burdelnik się zrobił na gazetowej poczcie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka