Forum Praca Praca - Warszawa
ZMIEŃ
      prawnik

prawnik

(30 wyników)
    • Czy wiecie ile może zarobić prawnik bez aplikacji z kilkuletnim doświadczeniem w administracji rządowej szukający pracy w prywatnej kancelarii (doświadczenie z zakresu prawa pracy, postępowania podatkowego i administracyjnego). Czy warto w ogóle szukać pracy w kancelarii bez aplikacji??
    • Witam! Jestem prawnikiem bezpośrednio po studiach i mam pytanie, jakie są możliwości rozwoju w stolicy. Jaka praca jest najlepsza dla początkującego prawnika, biorąc pod uwagę rozwój zawodowy, zarobki, zdobywanie doświadczenia. Czy najlepszym rozwiązaniem jest praca w dużej kancelarii prawnej, w administracji rządowej czy też w prywatnej firmie (spółce)? Proszę o opinie.
    • Słyszy się o tym od miesięcy, dzisiejsza Rzepa dość obszernie opisuje boom na rynku usług prawniczych. Partnerzy międzynarodowych firm wypowiadają się entuzjastycznie, rekruterzy zacierają ręce i szukają ludzi z doświadczeniem, ale jakoś nie słychać głosu partnerów z mniejszych firm ani prawników pracujących w kancelariach. Co o tym sądzicie? Jak to jest z tym boom'em?
    • znowu się uaktywnił. Teraz pod adresem med@indmed.eu. Poczytajcie sobie posty na forach.
    • Szukam pracownika student V roku albo absolwent prawa i uwierzcie mi wcale nie jest to łatwe - każdemu cos nie pasuje... A to dojazd za daleko (praca w Mszczonowie przy trasie katowickiej), a to za malo placimy, a to znowu cos innego... Pomozcie co powinienem zrobic zeby taka osobe znalezc? Gdzie szukac? Pzdr Tusio 609 99 04 81
    • Czy prawnik po 30 z niewielkim doświadczeniem w pracy w administracji państwowej ma szanse na znalezienie ciekawej i rozwojowej pracy ? Od ponad roku pszukuję i nic. Co jest ze mną nie tak ?