Dodaj do ulubionych

Spotkanie - Londyn

31.08.04, 23:20
Kobiety !!!!!!!

Moze jakies spotkanko w ten weekend?
Ja tu jeszcze jestem zielona, ale kto ma jakies pomysly, niech sie wpisze.

Nie krempujcie sie :)) kazda propozycja jest mile widziana

Mieszkam w Twickenham. - jakby co :)))
Obserwuj wątek
    • slotna Re: Spotkanie - Londyn 03.09.04, 17:41
      Ja mieszkam 18 mil od Londynu, wiec nie bardzo... Do tej pory bylam w niemal
      kazdy weekend, ale spalam u moich przyjaciol, ktorzy niestety wszyscy juz
      wrocili do Polski. Zreszta przyjezdzalam w pt lub sob i zostawalam do pon, na
      jeden dzien mi sie w sumie nie oplaca nawet.
      • fenka_a Re: Spotkanie - Londyn 03.09.04, 18:04
        No szkoda kobietki:) Bedzie nas tylko dwie w ten weekend, ale i tak bedziemy
        sie dobrze bawic.

        Jesli bedziecie mialy ochote spotkac sie niedlugo, to czekam na wiadomosci.

        Operetka - mam nadzieje, ze sie nie wykrecisz, jak wrocisz?
        • hair Re: Spotkanie - Londyn 05.09.04, 23:19
          ja wlasnie wczoraj przyjechalam do Londynu...dokladniej Ealing. Naprawde bardzo
          fajna rodzinka mi sie trafila. Od razu sie zaklimatyzowalam, w czym moja hostka
          bardzo mi pomaga. Chlopak (8lat) tez bardzo fajny, w miare zdyscyplinowany i
          wcale nie rozpieszczony. nawet dostalam laptopa do swojego pokoju. Zaczynam sie
          powoli rozgladac po okolicy, wiec bardzo chetnie pisze sie na spotkania itd.;-)
          moj nr gg 4194563
          • fenka_a Re: Spotkanie - Londyn 05.09.04, 23:54
            Hej Hair

            No to jestes b. niedaleko mnie :)
            Spotkanie w ten weekend bylo czysto szopingowe, ale udane.
            Za tydz. wybieramy sie prawdopodobnie na imprezke do centrum, wec jakby co to
            sie odezwij.
            • hair Re: Spotkanie - Londyn 06.09.04, 00:05
              kurcze no ja wlasnie chcialam tez sie wybrac na maly shopping, bo na samym
              wejsciu hostka zaplacila mi za caly miesiac. swoja droga wlasnie mi gg padlo. a
              co do imprezy...hmm w klubach to ja srednio gustuje, srednio trawie taka
              muzyke...co innego koncert np pj harvey albo the mars volta;-)
              • fenka_a Re: Spotkanie - Londyn 06.09.04, 00:21
                Oki. Jak chcesz, to mozemy sie umowic na zakupy na sob., a pozniej zobaczymy co
                da sie zrobic.
                Bedzie nas prawdopodobnie kilka i byc moze ktoras sie wybieze z Toba w jakies
                inne miejsce ? Ja tam wole kluby :)
                Poza tym jeszcze tu jestem zielona i nie znam zadnego miejsca na imprezy, wiec
                zdaje sie na kumpele taka jedna :)
        • operetka Re: Spotkanie - Londyn 07.09.04, 15:53
          fenka! a jak to jest z twoimi dojazdami do centrum londynu? kupujesz jakiś
          bilet miesięczny czy jak to tam działa? i w ogóle czym tam jeździsz? autobusem,
          pociągiem ...a może metrem? pozdrawiam.
          • operetka Re: Spotkanie - Londyn 07.09.04, 15:48
            slotna! ja tak się dopytuję bo w sumie mam ten sam problem co Ty :( niby do
            Londynu mam też TYLKO 20 mil ale jeżdżenie tam na jeden dzień jest bez sensu! a
            nocowałaś kiedyś na dworcu PKP? :))) ja kiedyś po imprezie miałam okazję. i to
            też było bez sensu!!! dlatego teraz szukam znajomych w swojej okolicy. niestety
            Ty mieszkasz trochę daleko:((( pozdrawiam.
            • slotna Re: Spotkanie - Londyn 07.09.04, 17:06
              Mozemy nocowac we dwie na Victorii, razem zawsze razniej;) No szkoda, ze tak to
              wyglada, zwlaszcza, ze cale wakacje ktos byl w tym Londynie i juz sie
              przywyczailam do 'rozrywkowych' weekendow;) Ale pocieszam sie oszczednosciami;)
              • fenka_a Re: Spotkanie - Londyn 07.09.04, 21:14
                Przykro mi dziewczyny, ze nie moge was przenocowac, ale mam tak malenki pokoik
                i tyce lozeczko, ze samej mi ciasno :(

                Ale jakby co to w sobote idziemy w kilka dziewczyn na zakupy a potem do
                jakiegos klubu na imprezke :) Wiec zapraszam
                  • operetka Re: Spotkanie - Londyn 09.09.04, 13:00
                    fenka! tak się poczułam jakby opiernicz za nieodzywanie był do mnie ;))) ale ja
                    się nie odzywam bo dopiero w niedzielę wracam do Anglii. więc jakby było coś
                    planowane na następny tydzień proszę mnie uwzględnić:)
                    • fenka_a Re: Spotkanie - Londyn 17.09.04, 17:04
                      Hejka

                      Operetka - masz ochote na imprezke??

                      Ostatnia byla po prostu super!!!

                      Jutro idziemy do jakiegos 101. Nie wiem co to, ale mi na razie bez roznicy.
                      Jakby ktos mial ochote isc, to piszcie na GG 6126213
                      • anulka7 Re: Spotkanie - Londyn 20.09.04, 00:35
                        ja mam wielkom ochote, az mnie suszy od braku imprez!!!!!:))) skontaktuje sie
                        niebawem przez gygy nie wiem jeszcze kiedy bo to moje ostatnie dwa tygodnie w
                        londku i mam napiety charmonogram:))))kiski papa :***
    • anulka7 Hairrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! :**** 09.09.04, 22:45
      Cze Hair!!!!! kiedy i gdzie gra pj harvej w londku???? zabiore sie bez dwoch
      zdan z Tobom!!!!! tyko plis niech ona sie pospieszy bo ja za niecale 3 tyg
      zmykam stad do domku!! siedze od ponad miesiaca na wimbledonie i jeszcze ani
      razu nie bylam na zadnym koncercie w city ktorych tu darmowych fulll! rzuc
      jedno slowo a ide z Tobom na randez-vous:)))) daj znac plis. czekam. papap:o***
      • hair Re: Hairrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! :**** 10.09.04, 00:29
        Anulka szczerze to nie wiem kiedy i czy w ogole pj harvey gra obecnie jakies
        koncerty...w sumie to tak tylko rzucilam wokalistka ktora bardzo lubie.
        Postararam sie to zaraz sprawdzic i w ogole jakies ciekawsze koncerty. A swoja
        droga jak ci podeszla ostatnia plyta? bo dla mnie byla swietna...zastanawiam
        sie czy nie najlepsza ze wszystkich jej dokonan.
          • anulka7 Re: Hairrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! :**** 15.09.04, 10:24
            o nieeeeeeeee mialam przerwe w zasiadaniu przed kompem a tu taaaaakie
            wiesci!!!:)))) to juz dzis!!!! wybierasz sie?? ja bym poszla tyko nie moge
            znalesc gdzie ten koncert i gdzie jest apollo i wogle pewnie bilety przed
            koncertem bardziej poszly w gore... mozna by przynajmniej podejsc pod to
            miejsce i cos podsluchac hih, jak bys nie miala towarzystwa to kontakt do mnie
            07791961513, czekam jesli nie jest za pozno z tym postem.....

            :**************
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka