Gość: mesco IP: *.dip.t-dialin.net 04.06.01, 22:18 ale zes mnie wykapowal. A co do Slaska to i tak nie masz o niczym pojecia. A ile Slazaków mialem to nie zdradze. Ein Gentelman geniesst und schweigt............ Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: gp Re: mesco do jaro IP: *.due.tli.de 04.06.01, 22:34 hi, mesco, Du machst immer noch schlimme Fehler! g e n i e ß t Du es, schlechtes Deutsch zu verbreiten ? gp Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: :-) Re: mesco do jaro IP: *.skokie1.il.home.com 05.06.01, 02:50 Gość portalu: gp napisał(a): > hi, mesco, > Du machst immer noch schlimme Fehler! > g e n i e ß t Du es, schlechtes Deutsch zu verbreiten ? > > gp Jesli tej litery nie ma w klawiaturze to 2xs moze zastapic. Wiadomo o co chodzi, nie? Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gp Re: do przedmowcy IP: *.bund.de 05.06.01, 10:33 ma w klawiaturze ! wiadomo, o co chodzi, nie ? gp Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: mesco Re: do przedmowcy IP: *.dip.t-dialin.net 05.06.01, 13:03 nach der neuen Rechtsschreibung schreibt man ss. Außerdem ist doch berechtigt, zwie Mal "ss" zuverwenden, wenn ich nicht wissen kann, ob der Buchstabe auch so auf dem Bildschirm ausssehen wird. Außerdem haben die Schweizer ß abgeschafft und leben gar nicht so schlecht. Gość portalu: gp napisał(a): > ma w klawiaturze ! > wiadomo, o co chodzi, nie ? > gp Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: sand Re: do przedmowcy IP: *.proxy.aol.com 05.06.01, 13:20 Gość portalu: mesco napisał(a): > nach der neuen Rechtsschreibung schreibt man ss. Aber nicht vor "t", man schreibt jetzt z.B. "dass", aber immer noch: "genießt". Wenn wir schon beim "Genießen" sind - Deine witzige Texte habe ich sehr genossen mesco. Klasse! mfG sand PS Diese ganze Reform der Rechtsschreibung geht mir am Arsch vorbei. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Lechu Ale SS ładnie brzmi i wygląda :-)) IP: *.pl 05.06.01, 13:28 Nie ma co się kłócić o reguły pisowni. Nicht war ? pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: gp Re: an Sand IP: *.bund.de 05.06.01, 13:57 arbeite an der Grammatik, Sand ! "Deine witzige Texte" ist schrecklich ! gp Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: wesoly Re: an Sand IP: *.zes.hu-berlin.de 05.06.01, 15:39 Gość portalu: gp napisał(a): > arbeite an der Grammatik, Sand ! > "Deine witzige Texte" ist schrecklich ! > gp Das ist schwuldeutsch, man, hast nicht gewußt? Odpowiedz Link Zgłoś