Gość: gość IP: 62.29.135.* 15.06.03, 00:43 hej, szukam firmy lub człowieka do zrobienia wizualizacji budynku biurowego na wczoraj. najchętniej sprawdzone (warszawa) mona Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: rooti Re: szukam WIZUALIZACJI IP: *.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl 15.06.03, 04:24 OOoooo, takie pytanie to juz nie wrozy niczego dobrego. Pewnie firma ma w umowie wizki i chce sie pozbyc problemu. A pytanie powinno mowic o: -materialach wejsciowych -terminie -wnetrze / zewnetrze -rozdzielczosci / anim -za ile -dlaczego tak malo :))) Pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: adam Re: szukam WIZUALIZACJI IP: *.piast.ds.polsl.gliwice.pl 15.06.03, 09:04 Gość portalu: gość napisał(a): > hej, > szukam firmy lub człowieka do zrobienia wizualizacji budynku biurowego na > wczoraj. > najchętniej sprawdzone (warszawa) > mona Jestem studentem architektury, mam sporo wolnego czasu, i praktyki w 3d, nie chcę się reklamować, (zrobię to nawet na przedwczoraj :) i za stosunkowo niewielkie pieniądze:) fakturę też wystawię za pośrednictwem biura w którym pracuję na umowę zlecenie jeśli jest ci potrzebna ) wszystko zależy od skali opracowania. czekam na telefon 608 091 072 do usług :) adam Odpowiedz Link Zgłoś
nokiw Re: szukam WIZUALIZACJI 15.06.03, 13:27 Szybka! "na wczoraj" - w Arcon-ie6, mniej szybka za to dokładna 3d max z kodem źródłowym. Wizualizacje i animacje komputerowe projektów budowlanych i koncepcji architektonicznych (dostarczyć e-mail-em plik dxf,dwg, inny cad. lub zdjęcia, rzuty i przekroje, wymiarowane, także z książek, czasopism, folderów, bank projektów różnych biur projektowych).noki Odpowiedz Link Zgłoś