Dodaj do ulubionych

Ankieta- Bezdzietność

06.06.11, 14:43
Witam, jestem studentką położnictwa. Piszę pracę mgr na temat "Bezdzietność- wybór czy konieczność"
Poszukuje osób chętnych do udziału w moim badaniu i odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie.
chętne osoby proszę o kontakt na maila censored_name@wp.pl, odeślę ankiete do wypełnienia.
Obserwuj wątek
    • klawiatura_zablokowana Re: Ankieta- Bezdzietność 06.06.11, 17:00
      Jak jestem 2 lata po ślubie i nie mam dzieci, to też mam wypełniać? Czy dotyczy to tylko osób, które nie chcą w ogóle mieć dzieci?
      • mortycja_87 Re: Ankieta- Bezdzietność 06.06.11, 20:14
        ankieta skierowana jest do osób w wieku rozrodczym które pozostają bezdzietne z wyboru bądź z konieczności(np.aspekty medyczne jak niepłodność).
        Zachęcam do zgloszenia sie do mnie na maila.
    • grzeczna_dziewczynka15 Re: Ankieta- Bezdzietność 06.06.11, 19:45
      Ja mogę wypełnić, na gazetowego proszę;>
      • usunelamkonto Re: Ankieta- Bezdzietność 06.06.11, 22:41
        ja tez :)
    • maitresse.d.un.francais Re: Ankieta- Bezdzietność 06.06.11, 22:45
      "Bezdzietność- wybór czy konieczność"

Wnioski będą takie, że różnie to bywa, raz wybór, innym razem konieczność.

Ale pisz, dobra położna zawsze w cenie.
    • madzioreck Re: Ankieta- Bezdzietność 07.06.11, 02:10
      Dawaj ankietkę na gazetowego :)
    • yaga7 Re: Ankieta- Bezdzietność 07.06.11, 10:39
      Na gazetowego proszę.
    • g.r.a.f.z.e.r.o Re: Ankieta- Bezdzietność 07.06.11, 10:43
      No, muszę powiedzieć że pytanie postawione w tytule pracy magisterskiej jest brawurowe...
      Naprawdę...
      • akle2 Re: Ankieta- Bezdzietność 07.06.11, 20:50
        Dla mnie pytanie w tytule jest zbyt "zamknięte" i sugerujące. A co jeśli nie jest to ani wybór, ani konieczność, tylko po prostu "na razie tak wyszło, ale jak Bozia da, to się to zmieni"?
        • mortycja_87 Re: Ankieta- Bezdzietność 08.06.11, 13:15
          akle2 napisała: