Dodaj do ulubionych

Chip tuning VS wgrwanie mapy do chipa

25.03.14, 19:50
Na wstępie- jestem laikiem w tym temacie.
Chciałbym trochę zwiększyć moc mojego auta głównie chodzi mi o ciągnięcie przyczepy którą od zeszłego roku posiadam i trochę więcej mocy by się przydało.
Mam dwie opcje:
1. u znajomego elektryka wgranie nowej mapy do chipa w dwóch wersjach +15% i +30% - ta druga nie zalecana, uznawana za niebezpieczną dla silnika więc raczej zostaje +15%. Znam kilku gości którzy wgrywali tam mapy i są zadowolenie od kilku lat. Koszt 300 pln
2. vtech z Krakowa, chip tuning. Dają jakieś +24% ale koszt około 1100pln brutto - fakturę wrzucę sobie w koszty więc jakies 23% wróci do mnie.
I teraz się zastanawiam którą opcje wybrać, znam kilka osób które zmieniało mapy i sa zadowoleni z chip tuningiem nie znam. Chciałbym zyskać dużo ale wole nie przesadzic tak jak z tym 30% więc +24% wydaj się rozsądne ale czy różnica 9% warta jest różnicy cenowej- sam nie wiem. A może tak naprawdę to to samo w obu wypadkach tylko w vtech podane bardziej profesjonalnie.
Co o tym myślicie ?
Obserwuj wątek
    • loyezoo Re: Chip tuning VS wgrwanie mapy do chipa 25.03.14, 20:52
      He,ja może nie do końca na temat ale właśnie kolega "szczipował" sobie BMW,nie żadnego trupa.Nie wiem, który ze sposobów wybrał ale po 2 tygodniach, właśnie przekręcił panewki:)) Mieliśmy niezły ubaw z niego,tym bardziej,że BMW nie słabe i ma już je sporo lat.Teraz nie opłaca mu się naprawiać silnika,taniej wyjdzie poszukać używki.Oczywiście to zdarzenie nie oznacza,że tak się dzieje ale po prostu, to miało miejsce dosłownie kilka dni temu,dlatego mi się chce śmiać z "cziptuningu".

P/S nie podałeś w zasadzie najważniejszych danych,jakie auto,moc itd.
      • engine8 Re: Chip tuning VS wgrwanie mapy do chipa 25.03.14, 22:59
        Dokladnie.. to sie dzieje jesli zamiast wiedziec co robic - robi sie co sie wie.
    • jackk3 Re: Chip tuning VS wgrwanie mapy do chipa 25.03.14, 21:50