Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Pracownicy hipermarketów przeciwko handlowi w ś...

• Gość: Magda Re: Pracownicy hipermarketów przeciwko handlowi w IP: *.wesola.sdi.tpnet.pl 10.11.05, 13:42
        Jestem lekarzem a mój brat kierowcą autobusu i też chcemy świętować, w sobotę i
        niedzielę i proszę niech nikt mi nie mówi, że wiedziałam, że będę miała dyżury,
        pracownicy supermarketów też wiedzieli, więc mogę nie iść w niedzielę do pracy?
        mogę domagać się wolnego w święto?
      • eljena Koniec wyzyskowi! 10.11.05, 13:59
        Mieszkam w Szwajcarii, gdzie w kazda niedziele WSZYSTKIE sklepy sa pozamykane,
        w sobote sa otwarte TYLKO do 16 - i taki swietnie funkcjonuje. Ludzie sa
        bardziej szczesliwsi, bo maja czas dla swoich rodzin i przyjaciol. To co robia
        zagraniczne koncerny z pracownikami supermarketow to czysty wyzyk i
        eksploatacja jak w XIX wieku. I dlatego tez miedzyinnymi bojkotuje tego typu
        sklepy. Hough!
        • zbig72 Re: Koniec głupocie 10.11.05, 14:07
          no to bojkotuj - a ja bojkotuję sytuację w której w sobotę o 21 zabraknie mi
          herbaty, albo najdzie mnie ochota na jakiś francuski serek plesniowy, a w
          niedziele na ciepłe bułeczki albo jakąś egzotyczna rybkę i muszę czekać do
          poniedziałku- BO KTOŚ KTO ZNOWU LEPIEJ WIE ODE MNE CZEGO MI POTRZEBA ZNOWU
          PRÓBUJE COFNĄĆ MOJE PRAWA JAKO KONSUMENTA DO GŁEBOKIEJ KOMUNY! To już
          przerabialiśmy
          • rafvonthorn Re: Koniec głupocie 10.11.05, 14:09
            A najśmieszniejsze jest to, że tak naprawdę na zamknięciu HM w niedziele stracą
            tylko polscy najemcy, bo ten wrdeny zagraniczny kułak i kapitalista pobiera
            czynsz miesięczny i jemu to wsio rawno.
          • eljena Re: Koniec głupocie 10.11.05, 14:10
            Taki z Ciebie rozpieszczony, francuski piesek? Moze sobie sam popracujesz w
            weekendy i po nocy to Ci przejda takie fanaberie?