Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Samozatrudnienie

01.08.06, 14:26
    Witam...
    Mam taki problem, pracuję w firmie od roku na pełnym etacie.
    Niebawem kończy mi się umowa o pracę, w związku z tym pracodawce chce abym
    założył firmie i był pod wykonawcą jego firmy.
    Z czym to się je.
    Czy wogóle warto w takie coś wchodzić?
    Obiecuję ze wszytkie opłaty on ponosi...
    ZUS
    Ryczałt
    Księgowość

Dziękuje za wszelkie odpowiedzi.
    POzdrawiam
    Obserwuj wątek
      • Gość: xx Re: Samozatrudnienie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.08.06, 14:29
        > Ryczałt
        I jego wysokość jest najistotniejsza!
        • kovalsc Re: Samozatrudnienie 01.08.06, 14:32
          8,5%
          • Gość: xx Re: Samozatrudnienie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.08.06, 14:35
            Źle zrozumiałem, nie chodziło mi o wysokość podatku, a o wynagrodzenie ryczałtowe:)
          • Gość: xx Re: Samozatrudnienie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.08.06, 14:37
            Może ujmę to inaczej: jeśli zleceniodawca zapłaci ci ok. 3500 zł, to powinno ci się opłacić.
            • Gość: kovalsc Re: Samozatrudnienie IP: *.21.rev.vline.pl 01.08.06, 14:58
              Zaproponował mi 2tys po opłatach wyszło by 1200zł na reke.
              ale to chyba nie warte swieczki, bo na pelnym etacie moge miec takie pieniadze
              tylko ze nie chce mi na to isc. Wiec nie rozumie jego postepowania czy mu sie to
              oplaca??
              Dlatego dla mnie jest to nie zrozumiałe i odbieram to jako jednostronyy układ.
              • Gość: xx Re: Samozatrudnienie IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.08.06, 15:04
                Nie musi płacić ci za urlop (nie masz takowego), chorobowe i w każdej chwili może podziękować ci za współpracę. Osobiście na to bym nie poszedł.
                W każdym razie masz nad czym pomyśleć.
                • Gość: kovalsc Re: Samozatrudnienie IP: *.21.rev.vline.pl 01.08.06, 15:06