Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Przekłamanie w cv?

IP: *.chello.pl 11.10.06, 20:41
    Skończyłam studia już jakiś czas temu, potem wyjechałam za granicę - wiadomo,
    aby zarobić trochę. Niedawno wróciłam i szukam pracy. Mimo, że mam skończone
    2 kierunki i znam dobrze 2 języki to mam spory problem ze znalezieniem
    czegokolwiek. Pracodawcy przede wszystkim opierają się na tym, że nie mam
    doświadczenia. Mój znajomy zaproponował miwpisanie do CV, że przez jakiś czas
    pracowałam w jego firmie w dziale administracji, np. na umowę o zastępstwo.
    Może też wystawić mi na to niezbędne papiery. Zastanawiam się czy takie
    okłamywanie przyniesie jakieś efekty, czy może to mieć jakieś negatywne
    skutki? Bardzo proszę o podpowiedź, bo nie znam się na tym zupełnie.
    Obserwuj wątek
      • anula36 Re: Przekłamanie w cv? 11.10.06, 20:49
        moze lepiej jakby cie zatrudnil teraz i naprawde? Zdobylabys doswiadczenie,
        nauczyla sie pracy biurowej.
        Drobne przekrety w cv wychodza na swiatlo dzienne latwiej niz myslisz.
      • Gość: inż gryzoń Re: Przekłamanie w cv? IP: *.chello.pl 11.10.06, 21:50
        Pozazdrościć znajomego. :) To skarb mieć takich przyjaciół. Ale lepiej może
        jeszcze trochę poszukaj bez tego, co?
        • Gość: bianna Re: Przekłamanie w cv? IP: *.chello.pl 11.10.06, 22:27
          Własnie chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób przyszły pracodawca może dojść
          do tego, że nie jest prawdą to że pracowałam. Niestety znajomy nie ma teraz
          możliwości mnie zatrudnić ;] Więc sama nie wiem czy te jego chęci docenić czy
          nie? W końcu pracownik administracyjny ma niezbyt duży zakres obowiązków.
          Przynajmniej w jego firmie...
          • anula36 Re: Przekłamanie w cv? 11.10.06, 22:38
            1. moze sprawdzic w zus skladki ( a przeciez cie nie zajestruja teraz z data
            sprzed np pol roku)
            2.US