Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Pomocy-zgłosiłam mobbing i molestowanie i co dalej

10.10.08, 21:11
    zgłosiłam w pewnym urzędzie iz moja szefowa stosuje wg. mobbing a jej zastępca
    molestowanie seksualne i mobbing.Miałam wyrzytu sumienia ze te osoby są
    bezkarne.Zgłosiłam to w oficjalnym pismie do ich przełożonego, ruszyłam cała
    machina, oni się bronią a ja się boję że mnie zwolnia.Opisałam wszystko w
    pismie które złozyłam na dziennik, napisałm ze zamierzam zgłosić pozwe do sądu
    pracy i teraz nie wiem co dalje czekam az to rozstrzygną miedzy sobą ale
    obawiam sie ze to tylko moze wyjśc na moją niekorzysc.Co mam teraz zrobić,
    siedziec i czekać nie wieadomo na co czy złozyc ten cholerny pozew.Czy pozwe
    do sądu pracy moze byc przyczyną zwolnienia.Jestem zielona
    Obserwuj wątek
      • mekonly Re: Pomocy-zgłosiłam mobbing i molestowanie i co 10.10.08, 21:58
        Wejdz na www.google.pl i wpisz *mobbing i molestowanie w pracy* tam
        znajdziesz potrzebna wiedze. Powodzenia
        • Gość: stef Re: Pomocy-zgłosiłam mobbing i molestowanie i co IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.10.08, 22:15
          Bardzo ciężko będzie udowodnić im mobbing (chyba że masz dowody?). Licz się z
          tym że mogą cię zwolnić z pracy - oczywiście pod innym pretekstem. Niestety w
          Polsce jest tak, że prawa ma ten kto ma pieniądze. Jak się nie ma pieniędzy to
          się nie ma żadnych praw (chociaż na papierze to je mamy wszyscy, ale tylko na
          papierze - w realnym życiu już nie). Sprawy w Sądzie Pracy trwają bardzo długo,
          a wyroki są bardzo często nie wykonywane. Oni co najwyżej dostaną pouczenie że
          tak nie wolno robić lub jakąś śmieszną finansową karę, a ty stracisz pracę,
          zdrowie i masę nerwów. Życzę ci powodzenia. Trzymaj się i daj znać jak się
          sprawa potoczyła.
      • walczzmobbingiem Do ASTRY 10.10.08, 23:08