Dodaj do ulubionych

Likwidacja Gimnazium

14.07.17, 15:07
Prawda czy fałsz? rta24.eu/znp-27-nauczycieli-bez-pracy-6-na-emeryture-w-tarnobrzegu-to-bzdury/
Obserwuj wątek
    • palacz67 Re: Likwidacja Gimnazium 14.07.17, 15:13
      Dzięki za podanie linku, pozdrawiam.
      • wislocki12 Dzięki za link? 14.07.17, 20:44
        I to już wszystko, co masz do powiedzenia w tej sprawie? :-((
    • e-zyleta Re: Likwidacja Gimnazium 14.07.17, 15:14
      Miało być "jota"
      • palacz67 Re: Likwidacja Gimnazium 14.07.17, 15:17
        Nawet nie zauważyłam, jestem po kursie szybkiego czytania:-)
        • e-zyleta Re: Likwidacja Gimnazium 14.07.17, 15:39
          Ja też, zwykle komputer sygnalizuje, a w tym przypadku nic nie wskazał. Tak to jest jak człowiek przyzwyczai się automatyki:-))
        • wislocki12 Kurs szybkiego czytania 14.07.17, 20:47
          A co tam w Knapach? ;-))
          • e-zyleta Re: Kurs szybkiego czytania 14.07.17, 23:13
            Jestem zawsze za tym, aby wypowiadać się w kontekście założonego wątku, bez filozoficznych wynurzeń, temat jest jasny. porozmawiamy o konkretach :=))
            • wislocki12 Knapy raz jeszcze 14.07.17, 23:18
              To w Knapach było gimnazjum? Nie wierzę! ;-)
              • e-zyleta Re: Knapy raz jeszcze 15.07.17, 15:29
                W Knapach nie ma , ale jest (była?) Szkoła Podstawowa, która ma ulec (uległa?) likwidacji, ze względu na małą ilość dzieci z roczników, których obowiązuje nauka w pierwszej klasie:-))
    • e-zyleta Re: Likwidacja Gimnazium 15.07.17, 15:47
      Najnowsza informacja zamieszczona w gazecie z której nie można wkleić artykułu bezpośrednio: