Dodaj do ulubionych

help-głośniki

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.05, 13:48
hej mam problem z głośnikami
Niby dzwięk słychać ale niesty coś trzeszczy i słabo słychać Mam głosniki
creative tak z 2 lata i zawsze było wszystko ok
Sprawdzałam i wszystko jest dobrze podłaczone Wogole nie znam się na
komputerach i nie wiem co zrobić :(Pomocy
Obserwuj wątek
    • Gość: wave Re: help-głośniki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.11.05, 13:54
      raz tak miałem.Jak sciągnąłem najnowsze sterowniki do karty muzycznej to sie
      poprawiło :)
      • Gość: ania Re: help-głośniki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.05, 14:13
        a jak to zrobić? ja nawet nie wiem jaką mam karte muzyczna i jakie sterowniki
        • Gość: max28 Re: help-głośniki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.05, 14:21
          Wejdź w: start>ustawienia> panel sterowania>system>menedżer urządzeń - dalej
          >karta graficzna ......sterowniki .......pzdr
          • Gość: ania Re: help-głośniki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.05, 14:33
            NVIDIA Geforce FX 5200 to jest kara graficzna

ale tu chyba chodzi o karte dzwiekowa Moze chodzi tu o takie cos jak: "saud max
            integrated digital audio" czyli teraz mAm poszukac w necie jakis sterownikow do
            tego programu? bo ja zawsze mialam jakies z direct costam Ale jestem nie kumata
            Co mam sciagnac z neta najnowszy direct czy cos innego?:(
            • Gość: ania Re: help-głośniki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.05, 16:05
              jest ktos w stanie mi pomoc?
            • Gość: x Re: help-głośniki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.05, 16:36
              kartę dźwiękową masz zintegrowaną, sterowniki są na CD dołączonym do płyty
              głównej ale nie o to tutaj chodzi.
              sprawdź jaka masz wersję DirectX, który wspomaga grafikę oraz dźwięk i
              ewentualnie ściągnij nowsze.
              • Gość: x Re: help-głośniki IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.11.05, 16:43