Dodaj do ulubionych

When snow pada na trotuar...

IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 24.12.04, 13:05
When snow pada na trotuar
And the children happy are,
When ślizgawka on the street,
And we all a grzaniec need,
Then you know, to wydarzenie:
It is coming Boże Narodzenie.

All parkingi są zajęte,
People jeżdżą jak najęte,
Tesco, Auchan, Hypernova,
Gorączka nearly zawałowa
Shopping choinkowe things
And the Christmasrings.

Merry Christmas, merry Christmas,
Hear the music, enjoy ten czas,
Wesołych świąt, wesołych świąt,
Merry Christmas, pozdrawiam Was...

Mother in the kitchen bakes
Sernik, piernik i z polewą keks
Daddy zaś w living pokoju
Choinkę wielką ustroił
He is hanging big balls szklane,
Wherever he only z drabiny dostanie...

Finally rodzinka liczna i cała
W living roomie się zebrała
Now sings the happy family
"Oh, what a wonderful christmas tree"
And in the house każdy zajęty
Bo choinkowe roz-packing prezenty.

Merry Christmas, merry Christmas,
Hear the music, enjoy ten czas,
Wesołych świąt, wesołych świąt,
Merry Christmas, pozdrawiam Was...

Mama ukrytą finds pod choinkę
Patelnię z teflonu i szminkę,
Papa gets socks and red krawatkę,
Children zabawki i shirts na dokładkę.
President speaks potem on TV,
Wszystko around in harmony,

Póki się mother do kitchen nie udała:
i gęsi świątecznej jak burns nie ujrzała.

And so comes brave straż pożarna,
Na wszystko ready i bardzo ofiarna
And they bring very, very long węże
I także drabiny jak mountains potężne.
Otwarli zawory i woda aż chlupie,
Christmas is tera na pewno w...

Merry Christmas, merry Christmas,
Hear the music, enjoy ten czas,
Wesołych świąt, wesołych świąt,
Merry Christmas, pozdrawiam Was...

"Heppi Kristmes end a werri heppi niu Jeer"!
Obserwuj wątek
    • Gość: ala Re: When snow pada na trotuar... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.12.04, 12:14
      bardzo dobre :))
      • Gość: wiczka Re: When snow pada na trotuar... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.12.04, 13:13
        Dziękuję, dziękuję, dziękuję :-)
    • Gość: Palnick Re: When snow pada na trotuar... IP: *.stenaline.com 25.12.04, 14:08
      Christmas is im Eimer

      When the snow falls wunderbar
      and the children happy are,
      when the Glatteis on the street
      and we all a Glühwein need,
      then you know, es ist soweit:
      She is here, the Weihnachtszeit.



      Every Parkhaus ist besetzt,
      weil die people fahren jetzt,
      all to Kaufhof, Mediamarkt,
      kriegen nearly Herzinfarkt,
      shopping hirnverbrannte things
      and the Christmasglocke rings.



      Merry Christmas, merry Christmas,
      hear the music, see the lights,
      frohe Weihnacht, frohe Weihnacht,
      Merry Christmas allerseits...



      Mother in the kitchen bakes
      Schoko-, Nuss- and Mandelkeks,
      Daddy in the Nebenraum
      schmücks a Riesen-Weihnachtsbaum.
      He is hanging auf the balls,
      then he from the Leiter falls...



      Finally the Kinderlein,
      to the Zimmer kommen rein
      and es sings the family
      schauerlich: "Oh, Chistmastree!"
      And the jeder in the house
      is packing die Geschenke aus.



      Merry Christmas, merry Christmas,
      hear the music, see the lights,
      frohe Weihnacht, frohe Weihnacht,
      Merry Christmas allerseits...



      Mama finds unter the Tanne
      eine brandnew Teflon-Pfanne,
      Papa gets a Schlips and Socken,
      everybody does frohlocken.
      President speaks in TV,
      all around is Harmonie,
      Bis mother in the kitchen runs,
      im Ofen burns the Weihnachtsgans.



      And so comes die Feuerwehr
      with Tatü, tata daher
      and they bring a long, long Schlauch,
      and a long, long Leiter auch
      and they schrei - "Wasser marsch!",
      Christmas is - now im - ... Eimer.



      Merry Christmas, merry Christmas,
      hear the music, see the lights,
      frohe Weihnacht, frohe Weihnacht,
      Merry Christmas allerseits...
      • Gość: Greg Re: When snow pada na trotuar... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 25.12.04, 19:05
        Oba są świetne - uśmiałem się do łez.
    • Gość: allegrowicz Re: When snow pada na trotuar... IP: *.icpnet.pl 25.12.04, 19:28
      zmałpowane z ALLEGRO
      • xxx131 Re: When snow pada na trotuar... 25.12.04, 19:43
        dokladnie z tad:
        www.wizaz.pl/w-agora/download_thread.php?site=ogloszenia&bn=ogloszenia_usmiechnijsie&thread=1103807665
      • xelka Re: When snow pada na trotuar... 25.12.04, 20:05
        no i co z tego, że zmałpowane... Gdyby nie piecyk_gazowy, pewnie bym na to nie
        trafiła ... :) Dzięki Ci piecyku :D
        • Gość: piecyk gazowy Re: When snow pada na trotuar... IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 25.12.04, 21:12
          1. Autorem tekstu nie jest Allegro.

          2. Autorem tekstu nie jest www.wizaz.pl.

          3. Autorem tekstu nie jestem ja.

          4. Tekst dostałem to mailem.

          5. Jak mam coś dobrego, wklejam albo linkuję na forum.

          Pozdrawiam Xelkę! :-)
          • shellka Re: When snow pada na trotuar... 25.12.04, 22:32
            tez twierdze ze to bardzo fajne jest... .
            • Gość: piecyk gazowy Stupid Valentine Classics [bonus] IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 25.12.04, 22:41
              Stupid Valentine Classics

              When I met you at Golden Gate
              It was late
              I wanted to kiss you
              But I missed you mistrzu
              You were so cold like a ryba
              A ja narobiłem w majty chyba

              Your lips are sweet like meat
              And they look like schabowy
              I to nie nowy
              Your eyes are as big as stodoła
              Love me my darling
              Chyba mam fioła

              The first time I saw you
              My heart started to tremble
              Babe I wanna kiss you całą swoją gębą
              You are an angel in the sky
              Oh my baby daj mi daj

              My baby my honey
              I am niewyspany
              At nights I think of you
              Do be do be do

              There’s no girl in space
              With such a beautiful face
              False teeth one eye
              Be mine you miłosny kombajn

              Tell me that you love me
              And I’ll be glad
              Darling if leave me
              I will kick your zad
              Which is so fat
              Like mój brat

              True love never dies
              I have never heard such a szajs
              So love me na niby
              Like „cillit” loves szyby

              There are cows there are pigs and all the rest
              But I love my darling best
              Of all the animals in the forest
              You are my favourite ozorek

              I look at your picture cały czas
              Come live with me I’ll build a szałas
              We’ll go together to cudne manowce
              There will be only us, baca and owce

              Poszłem za stodołem I napisałem poem
              The poem is easy
              Your strażak z remizy whose name is Dionizy

              I can’t sleep I can’t eat since I saw your feet
              I cant live in peace since I saw your knees
              I can’t rest my eyes since I saw your thighs
              I think nights and dzionki of twoje poziomki
              And how you cut bąki

              I saw you on a bus
              Driving through the las
              I felt so glad and free
              When I hit a tree
              Which cyk, cyk i poleciało
              Na twoje beautiful ciało

              Hold me, touch me, squeeze me now
              Inaczej z inną będę spał
              There is Anna there is Mary but I want you
              Do cholery
              I am very szczery

              This is the only chance to start our romance
              My name is Roman please be my woman
              If you don’t go to my chata
              It will be a big strata
              For me and my tata
              Tra ta ta ta ta ta
              • xxx131 Re: Stupid Valentine Classics [bonus] 25.12.04, 23:34
                > For me and my tata
                > Tra ta ta ta ta ta

                blad - powinno byc tra tra ta ta
                • Gość: Palnick Re: Stupid xxx131 Classics [bonus] IP: *.stenaline.com 25.12.04, 23:43
                  Krok, po kroczku, idą święta, idą święta.
                  Przyjaciołom i nie przyjaciołom życze wszystkiego najlepszego.
                  www.e.przeworsk.glt.pl
                  ---------------
                  Błąd. Powinno być "nieprzyjaciołom"
                  • Gość: GLUŚMAK Re: Stupid xxx131 Classics [bonus] IP: *.tkdami.pl 27.12.04, 19:26
                    na jaką melodię należy śpiewać ten przecudny kristmasowy song???????
    • pstosia Re: When snow pada na trotuar... 27.12.04, 21:37
      boskie:)dajcie jeszcze:))))

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka