Dodaj do ulubionych

Bardzo proszę o pomoc :(

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.11.04, 21:55
Błagam,może ktoś potrafi mi pomóc:( Mam coś co nazywa sie drwtsn32.exe Siedzi
to w C:\windows\system32\ Ten plik "pożera" mi wolną pamięć partycji C
tworząc gigantyczny plik tekstowy (ostatnio wykasowałam taki właśnie plik o
rozmiarze 4 GB!!).Przy uruchomieniu komputera to coś zabiera 100% mocy
procesora i "rozmnaża się".Ręcznie nie mogę tego wykasować, plik powraca:(
Antywiry go nie widzą.Narazie jedynym ratunkiem jest uruchomienie tuż po
otworzeniu komputera Menedżera zadań i zatrzymanie procesu tego pliku.Wtedy
niby ok ale też czasami się włącza i zabawa zaczyna się od początku a mój
układ nerwowy już tego nie wytrzymuje:)Może wiecie jak usunąć go na
stałe.Będę baaardzo wdzięczna.Proszę napiszcie w miarę prostym językiem,żebym
się połapała o czym mówicie:) Z góry dziękuję.
Obserwuj wątek
    • netsec Re: Bardzo proszę o pomoc :( 18.11.04, 09:32
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23618&w=16127597&wv.x=1&a=16127597
      • Gość: Gosia Re: Bardzo proszę o pomoc :( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.04, 21:13
        Dziękuję Ci bardzo za odzew:) Tylko teraz już naprawdę nie wiem co robic.Jeden
        ze znajomych twierdzi,że ten "Watson" to nie wirus tylko narzędzie
        diagnostyczne Win.Niby sie uruchamia gdy jakiś program nie odpowiada lub jest
        uszkodzony.:(Nie wiem czy to ma jakiś związek ale od wczoraj po uruchomieniu
        komputera pojawia sie informacja,że "wystąpił błąd podczas ładowania C:\Program
        Fils\commonFils\eAcceleration\Installer\stopsinfo.dll , nie można odnależć
        określonego modułu".Czy to 2 różne sprawy,nie związane ze sobą ?? czy efekt
        działania jakiegoś syfa?? czy już wszystko mi się wali?? :(( Co ja mam robić??
        Moje antywiry niczego nie widzą.Prosze napisz/napiszcie czy to w końcu wirus
        czy nie wirus, czy kasować go czy nie, czy może jest jakaś inna przyczyna moich
        problemów??
      • Gość: Gosia Re: Bardzo proszę o pomoc :( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.11.04, 21:22
        Może mój Hijack coś wyjasni ??? Zerknij proszę jeśli możesz :)
        Logfile of HijackThis v1.98.2
        Scan saved at 21:19:06, on 2004-11-18
        Platform: Windows XP Dodatek SP. 1 (WinNT 5.01.2600)
        MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

        Running processes:
        C:\WINDOWS\System32\smss.exe
        C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
        C:\WINDOWS\system32\services.exe
        C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
        C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
        C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
        C:\WINDOWS\Explorer.EXE
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
        C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe
        C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
        C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
        C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
        C:\WINDOWS\System32\taskmgr.exe
        C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
        C:\Program Files\Wanadoo\EspaceWanadoo.exe
        C:\Program Files\Wanadoo\ComComp.exe
        C:\Program Files\Wanadoo\Watch.exe
        C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
        C:\Program Files\HijackThis.exe
        C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar =
        szukaj.wp.pl
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.interia.pl
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Neostrada
        Plus wita Cie w Internecie
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
        F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\System32\Userinit.exe
        O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program
        Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
        O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program
        Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
        O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} -
        C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
        O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} -
        C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
        O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
        O4 - HKLM\..\Run: [StopSignStatus] Rundll32.exe "C:\Program Files\Common
        Files\eAcceleration\Installer\stopsinfo.dll",VerifyStatus
        O4 - HKLM\..\Run: [webscan] C:\Program Files\Acceleration Software\Anti-
        Virus\stopsignav.exe -k
        O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec
        Shared\ccApp.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
        O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Program Files\Common Files\Symantec
        Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
        O4 - Global Startup: DSLMON.lnk = C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840
        \dslmon.exe
        O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -
        C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
        O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-
        00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
        O9 - Extra button: Related - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-00aa003c157a} -
        C:\WINDOWS\web\related.htm
        O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links - {c95fe080-8f5d-11d2-a20b-
        00aa003c157a} - C:\WINDOWS\web\related.htm
        O16 - DPF: {2119776A-F1AD-4FCD-9548-F1E1C615350C} - www.stop-
        sign.com/pub/download/ss_tscanner.cab?n=s_gw_pl_infn_vir-
        file&kw=gw_pl_drwtsn32.exe&pg=%26se_spin%26se046a%26ss_downloads%
        26ss_downloads&ver=online&SV=se046a&dc=1
        O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) -
        v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1093799608835
        O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) -
        skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab
        O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
        NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164
        O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
        NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164

    • netsec Re: Bardzo proszę o pomoc :( 19.11.04, 10:05
      Wklej raz jeszcze aktualny log z HiJack.
      • Gość: Gosia Re: Bardzo proszę o pomoc :( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.04, 10:16
        Logfile of HijackThis v1.98.2
        Scan saved at 10:15:52, on 2004-11-19
        Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
        MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

        Running processes:
        C:\WINDOWS\System32\smss.exe
        C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
        C:\WINDOWS\system32\services.exe
        C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
        C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
        C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
        C:\WINDOWS\Explorer.EXE
        C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
        C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
        C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
        C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
        C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
        C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
        C:\Program Files\Wanadoo\EspaceWanadoo.exe
        C:\Program Files\Wanadoo\ComComp.exe
        C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
        C:\Program Files\Wanadoo\Watch.exe
        C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe
        C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
        C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
        C:\Program Files\HijackThis.exe
        C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar =
        szukaj.wp.pl
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
        www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.interia.pl
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
        www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
        www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
        R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
        www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&ar=iesearch
        R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
        www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd={SUB_PRD}&clcid={SUB_CLSID}&pver={SUB_PVER}&ar=home
        R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Neostrada
        Plus wita Cie w Internecie
        R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
        F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\System32\Userinit.exe
        O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program
        Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
        O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program
        Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
        O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} -
        C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
        O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
        O4 - HKLM\..\Run: [StopSignStatus] Rundll32.exe "C:\Program Files\Common
        Files\eAcceleration\Installer\stopsinfo.dll",VerifyStatus
        O4 - HKLM\..\Run: [webscan] C:\Program Files\Acceleration Software\Anti-
        Virus\stopsignav.exe -k
        O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec
        Shared\ccApp.exe"
        O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
        O4 - Global Startup: DSLMON.lnk = C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840
        \dslmon.exe
        O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -
        C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
        O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-
        00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
        O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} -
        C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
        O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-
        00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
        O16 - DPF: {2119776A-F1AD-4FCD-9548-F1E1C615350C} - www.stop-
        sign.com/pub/download/ss_tscanner.cab?n=s_gw_pl_infn_vir-
        file&kw=gw_pl_drwtsn32.exe&pg=%26se_spin%26se046a%26ss_downloads%
        26ss_downloads&ver=online&SV=se046a&dc=1
        O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) -
        v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1093799608835
        O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) -
        skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab
        O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
        NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164
        O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
        NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164

        • netsec Re: HiJack log - Gosia 19.11.04, 10:52
          Uruchom ponownie HiJackThis wykonaj SCAN i zaznacz(haczykiem) te pozycje:

          O4 - HKLM\..\Run: [StopSignStatus] Rundll32.exe "C:\Program Files\Common
          Files\eAcceleration\Installer\stopsinfo.dll",VerifyStatus
          O4 - HKLM\..\Run: [webscan] C:\Program Files\Acceleration Software\Anti-
          Virus\stopsignav.exe -k
          O16 - DPF: {2119776A-F1AD-4FCD-9548-F1E1C615350C} - www.stop-
          sign.com/pub/download/ss_tscanner.cab?n=s_gw_pl_infn_vir-
          file&kw=gw_pl_drwtsn32.exe&pg=%26se_spin%26se046a%26ss_downloads%
          26ss_downloads&ver=online&SV=se046a&dc=1


          Po zaznaczeniu wykonaj FIX CHECKED i potwierdź TAK/OK.

          W Panel Sterowania => Opcje Internetowe usuń
          Tymczasowe pliki Internetowe (Wszystkie) i Cooki.

          Odinstaluj w Panelu sterowania Dodaj/Usuń programy wszystkie
          programy, co do których nie masz pewności, że Ci są potrzebne.
          Odinstaluj programy mające w nazwie eAcceleration i Stop-Sign.

          Oczyść kosz.

          Uruchom ponownie komputer i wklej nowy log z HiJack.
          Dodatkowo wklej log z startuplist.
          W tym celu uruchom ponownie HiJackThis przejdź do Config później do Misc Tools i
          kliknij Generate StartupList log.
          Program zapyta czy wygenerować listę, potwierdź a zawartość listy wklej na forum.
          • Gość: Gosia Re: HiJack log - Gosia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.04, 11:07
            Zrobię to wieczorkiem,bo musze gonić do pracy:( ale wielkie dzięki...powoli
            przywracasz mi nadzieję,że wyjdę z tego syfu;)...bo do tej pory to tylko
            słyszałam "trzeba formatować".Pozdrawiam:))
            • netsec Re: HiJack log - Gosia 19.11.04, 11:23
              To własnie ten soft jest Twoim zamrtwieniem :)
              • Gość: Gosia Re: HiJack log - Gosia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.04, 22:04
                Logfile of HijackThis v1.98.2
                Scan saved at 22:00:35, on 2004-11-19
                Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
                MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

                Running processes:
                C:\WINDOWS\System32\smss.exe
                C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
                C:\WINDOWS\system32\services.exe
                C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
                C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
                C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
                C:\WINDOWS\Explorer.EXE
                C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
                C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
                C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
                C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe
                C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
                C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
                C:\Program Files\Wanadoo\EspaceWanadoo.exe
                C:\Program Files\Wanadoo\ComComp.exe
                C:\Program Files\Wanadoo\Watch.exe
                C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
                C:\Program Files\HijackThis.exe
                C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

                R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar =
                szukaj.wp.pl
                R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.interia.pl
                R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Neostrada
                Plus wita Cie w Internecie
                R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
                F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\System32\Userinit.exe
                O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program
                Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
                O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program
                Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
                O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} -
                C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
                O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
                O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec
                Shared\ccApp.exe"
                O4 - Global Startup: DSLMON.lnk = C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840
                \dslmon.exe
                O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -
                C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
                O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-
                00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
                O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} -
                C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
                O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-
                00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
                O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) -
                v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1093799608835
                O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) -
                skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab
                O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
                NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164
                O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
                NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164

                • Gość: Gosia Re: HiJack log - Gosia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.04, 22:55
                  Nie znalazłam żadnych programów z tymi nazwami o których mówiłeś:( Niestety
                  wolne miejsce na dysku C z 7GB sprzed 3 dni, zmniejszyło sie na 4GB...mam
                  nadzieję,że może teraz się to zatrzyma.
                  • netsec Re: HiJack log - Gosia 19.11.04, 23:23
                    Zainstaluj mały program TreeSize V1.74:
                    www.jam-software.com/freeware/index.shtml
                    TreeSize umożliwi szybkie zorientować się, które foldery i pliki zabierają
                    najwięcej miejsca na dysku.

                    Przed użyciem TreeSize:
                    1. Uupewnij się, że opcja Pokaż wszystkie pliki w Eksploratorze Windows jest
                    włączona.

                    a. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Mój komputer, kliknij menu
                    Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje folderów. Kliknij kartę
                    Widok.

                    b. W sekcji Ustawienia zaawansowane kliknij pozycję Pokaż ukryte pliki i foldery.

                    c. W sekcji Ustawienia zaawansowane kliknij, aby wyczyścić pole wyboru
                    Ukryj chronione pliki systemu operacyjnego (zalecane).
                    • Gość: Gosia Re: HiJack log - Gosia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.04, 23:54
                      Nie mogę zainstalować tego programu,pojawia się informacja,że pliki
                      instalacyjne są uszkodzone:((
              • Gość: Gosia StartupList IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.11.04, 22:18
                StartupList report, 2004-11-19, 22:06:29
                StartupList version: 1.52.2
                Started from : C:\Program Files\HijackThis.EXE
                Detected: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
                Detected: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
                * Using default options
                ==================================================

                Running processes:

                C:\WINDOWS\System32\smss.exe
                C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
                C:\WINDOWS\system32\services.exe
                C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
                C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
                C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
                C:\WINDOWS\Explorer.EXE
                C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
                C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
                C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
                C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
                C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe
                C:\WINDOWS\system32\taskmgr.exe
                C:\Program Files\Wanadoo\EspaceWanadoo.exe
                C:\Program Files\Wanadoo\ComComp.exe
                C:\Program Files\Wanadoo\Watch.exe
                C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
                C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
                C:\Program Files\HijackThis.exe

                --------------------------------------------------

                Listing of startup folders:

                Shell folders Common Startup:
                [C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart]
                DSLMON.lnk = C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe

                --------------------------------------------------

                Checking Windows NT UserInit:

                [HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
                UserInit = C:\WINDOWS\System32\Userinit.exe

                --------------------------------------------------

                Autorun entries from Registry:
                HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

                NeroFilterCheck = C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
                ccApp = "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"

                --------------------------------------------------

                Shell & screensaver key from C:\WINDOWS\SYSTEM.INI:

                Shell=*INI section not found*
                SCRNSAVE.EXE=*INI section not found*
                drivers=*INI section not found*

                Shell & screensaver key from Registry:

                Shell=Explorer.exe
                SCRNSAVE.EXE=C:\WINDOWS\System32\logon.scr
                drivers=*Registry value not found*

                Policies Shell key:

                HKCU\..\Policies: Shell=*Registry key not found*
                HKLM\..\Policies: Shell=*Registry value not found*

                --------------------------------------------------


                Enumerating Browser Helper Objects:

                (no name) - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll - {53707962-
                6F74-2D53-2644-206D7942484F}
                NAV Helper - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll - {BDF3E430-B101-
                42AD-A544-FADC6B084872}

                --------------------------------------------------

                Enumerating Task Scheduler jobs:

                Norton AntiVirus - Scan my computer.job
                Symantec NetDetect.job

                --------------------------------------------------

                Enumerating Download Program Files:

                [WUWebControl Class]
                InProcServer32 = C:\WINDOWS\System32\wuweb.dll
                CODEBASE =
                v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1093799608835

                [MainControl Class]
                InProcServer32 = C:\WINDOWS\System32\SkanerOnline.dll
                CODEBASE = skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab

                --------------------------------------------------

                Enumerating ShellServiceObjectDelayLoad items:

                PostBootReminder: C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll
                CDBurn: C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll
                WebCheck: C:\WINDOWS\System32\webcheck.dll
                SysTray: C:\WINDOWS\System32\stobject.dll

                --------------------------------------------------
                End of report, 4 398 bytes
                Report generated in 0,071 seconds

                Command line options:
                /verbose - to add additional info on each section
                /complete - to include empty sections and unsuspicious data
                /full - to include several rarely-important sections
                /force9x - to include Win9x-only startups even if running on WinNT
                /forcent - to include WinNT-only startups even if running on Win9x
                /forceall - to include all Win9x and WinNT startups, regardless of platform
                /history - to list version history only
                :)) Nawet nie wiem co wklejam i co wykasowuję:)) juz chyba w chińskim lepiej
                bym się zorientowała :))....to jest chyba moje główne zmartwienie:)))Pozdrawiam.
                • Gość: Gosia Re: StartupList IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.04, 11:43
                  Netsec, jesteś wielki!!mówił Ci już to ktoś? :-) Nie mam już chyba tego
                  gada,pamięć na dysku c od wczoraj się nie zmieniła,procesor chodzi normalnie, a
                  ja nie widzę nigdzie tego "drwtsn32.exe".Super!Wielkie dzięki!! Tylko teraz
                  jeszcze pomóż mi proszę przywrócić tą wolną pamięć:(Nie mogę zainstalować
                  programu który mi podałeś,może jest jeszcze jakiś inny?Jak odnaleźć te trefne
                  pliki? I jeszcze idąc za ciosem:)-jak wcześniej wszystko zaczynało mi sie
                  walić, pojawił się również problem z moim fajerwallem(Sygate)-jakiś problem z
                  aplikacją i nie chciał się uruchamiać.Chciałam więc go wykasować i zainstalować
                  od początku ale..nie mogę:(W panelu sterowania Usuń/Dodaj przy próbie usuwania
                  pojawia się komunikat "błąd nr 0x80040702, failed to load dll:SetAid".Czy ma to
                  jakiś związek z moimi wcześniejszymi problemami, czy to już inna bajka??
                  Pozdrawiam i z góry dziękuję:)
                  • netsec Re: StartupList 20.11.04, 13:33
                    Masz jeszcze coś, wklej ponownie aktualny log z HiJack i startuplist.
                    Firewall odinstaluj w trybie awaryjnym, wcześniej ściagnij jego najnowszą
                    wersje. I zainstaluj przy odłączonej sieci.
                    • Gość: Gosia aktualny HiJack IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.04, 14:20
                      Logfile of HijackThis v1.98.2
                      Scan saved at 14:19:12, on 2004-11-20
                      Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
                      MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

                      Running processes:
                      C:\WINDOWS\System32\smss.exe
                      C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
                      C:\WINDOWS\system32\services.exe
                      C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
                      C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
                      C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
                      C:\WINDOWS\Explorer.EXE
                      C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
                      C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
                      C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe
                      C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
                      C:\Program Files\Wanadoo\EspaceWanadoo.exe
                      C:\Program Files\Wanadoo\ComComp.exe
                      C:\Program Files\Wanadoo\Watch.exe
                      C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
                      C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe
                      C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
                      C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
                      C:\Program Files\HijackThis.exe

                      R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar =
                      szukaj.wp.pl
                      R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = www.interia.pl
                      R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Neostrada
                      Plus wita Cie w Internecie
                      R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
                      F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\System32\Userinit.exe
                      O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program
                      Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
                      O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Program
                      Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
                      O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} -
                      C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
                      O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
                      O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Program Files\Common Files\Symantec
                      Shared\ccApp.exe"
                      O4 - Global Startup: DSLMON.lnk = C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840
                      \dslmon.exe
                      O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} -
                      C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
                      O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-
                      00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll
                      O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} -
                      C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
                      O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-
                      00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
                      O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) -
                      v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1093799608835
                      O16 - DPF: {E7544C6C-CFD6-43EA-B4E9-360CEE20BDF7} (MainControl Class) -
                      skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab
                      O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
                      NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164
                      O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\..\{2D41EC93-7671-43FE-8515-C4E320ACA850}:
                      NameServer = 194.204.152.34 217.98.63.164

                    • Gość: Gosia Re: StartupList IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.11.04, 14:23
                      StartupList report, 2004-11-20, 14:21:12
                      StartupList version: 1.52.2
                      Started from : C:\Program Files\HijackThis.EXE
                      Detected: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
                      Detected: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
                      * Using default options
                      ==================================================

                      Running processes:

                      C:\WINDOWS\System32\smss.exe
                      C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
                      C:\WINDOWS\system32\services.exe
                      C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
                      C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
                      C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
                      C:\WINDOWS\Explorer.EXE
                      C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe
                      C:\Program Files\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
                      C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe
                      C:\Program Files\Norton AntiVirus\SAVScan.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
                      C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
                      C:\Program Files\Wanadoo\EspaceWanadoo.exe
                      C:\Program Files\Wanadoo\ComComp.exe
                      C:\Program Files\Wanadoo\Watch.exe
                      C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
                      C:\Program Files\Gadu-Gadu\gg.exe
                      C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
                      C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
                      C:\Program Files\HijackThis.exe

                      --------------------------------------------------

                      Listing of startup folders:

                      Shell folders Common Startup:
                      [C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Autostart]
                      DSLMON.lnk = C:\Program Files\SAGEM\SAGEM F@st 800-840\dslmon.exe

                      --------------------------------------------------

                      Checking Windows NT UserInit:

                      [HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
                      UserInit = C:\WINDOWS\System32\Userinit.exe

                      --------------------------------------------------

                      Autorun entries from Registry:
                      HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

                      NeroFilterCheck = C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
                      ccApp = "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe"

                      --------------------------------------------------

                      Shell & screensaver key from C:\WINDOWS\SYSTEM.INI:

                      Shell=*INI section not found*
                      SCRNSAVE.EXE=*INI section not found*
                      drivers=*INI section not found*

                      Shell & screensaver key from Registry:

                      Shell=Explorer.exe
                      SCRNSAVE.EXE=C:\WINDOWS\System32\logon.scr
                      drivers=*Registry value not found*

                      Policies Shell key:

                      HKCU\..\Policies: Shell=*Registry key not found*
                      HKLM\..\Policies: Shell=*Registry value not found*

                      --------------------------------------------------


                      Enumerating Browser Helper Objects:

                      (no name) - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll - {53707962-
                      6F74-2D53-2644-206D7942484F}
                      NAV Helper - C:\Program Files\Norton AntiVirus\NavShExt.dll - {BDF3E430-B101-
                      42AD-A544-FADC6B084872}

                      --------------------------------------------------

                      Enumerating Task Scheduler jobs:

                      Norton AntiVirus - Scan my computer.job
                      Symantec NetDetect.job

                      --------------------------------------------------

                      Enumerating Download Program Files:

                      [WUWebControl Class]
                      InProcServer32 = C:\WINDOWS\System32\wuweb.dll
                      CODEBASE =
                      v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1093799608835

                      [MainControl Class]
                      InProcServer32 = C:\WINDOWS\System32\SkanerOnline.dll
                      CODEBASE = skaner.mks.com.pl/SkanerOnline.cab

                      --------------------------------------------------

                      Enumerating ShellServiceObjectDelayLoad items:

                      PostBootReminder: C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll
                      CDBurn: C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll
                      WebCheck: C:\WINDOWS\System32\webcheck.dll
                      SysTray: C:\WINDOWS\System32\stobject.dll

                      --------------------------------------------------
                      End of report, 4 433 bytes
                      Report generated in 0,060 seconds

                      Command line options:
                      /verbose - to add additional info on each section
                      /complete - to include empty sections and unsuspicious data
                      /full - to include several rarely-important sections
                      /force9x - to include Win9x-only startups even if running on WinNT
                      /forcent - to include WinNT-only startups even if running on Win9x
                      /forceall - to include all Win9x and WinNT startups, regardless of platform
                      /history - to list version history only
                      • netsec Re: StartupList+HiJack. 21.11.04, 15:13
                        Usuń noramalnym trybie w HiJack tę pozycje:
                        F2 - REG:system.ini: UserInit=C:\WINDOWS\System32\Userinit.exe

                        Jak poszła instalacja firewall?
                        • Gość: Gosia :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.04, 22:01
                          Dziękuje Ci bardzo,wykasowałam co wskazałeś.Jeśli chodzi o firewall,to niestety
                          nadal jest problem.Tak jak mówiłeś, sprowadziłam nową wersję ale niestety w
                          trybie awaryjnym też nie mogę tego starego wykasować ( a w ogóle pokazuje mi
                          się,że zajmuje on 0,96MB(?))Spróbowałam więc zainstalować nową wersję i kreator
                          chodził prawidłowo ale potem, po ponownym uruchomieniu komputera pojawia się
                          informacja,że jest problem z aplikacją i zostanie ona zamknięta:(Już naprawdę
                          nie wiem co robić.Pewnie już tracisz do mnie cierpliwość ale błagam wymyśl
                          coś:)) P.S Już nawet boję się pytać co z tą moją zajętą pamięcią;)...więcej
                          grzechów nie pamiętam;) Pozdrawiam.
                          • netsec Re: :(( 21.11.04, 22:55
                            Czy po takiej instalacji firewall można go odinstalowac?
                            • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 09:25
                              Powiem szczerze,że też były ogromne trudności ale za którymś razem
                              poszło...jakby przypadkowo:( ,bo czynności były te same (w trybie normalnym).
                              • netsec Re: :(( 22.11.04, 10:54
                                Czy coś jeszcze nie jest ok?
                                • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 11:17
                                  Tylko cały czas siedzi ten stary firewall a nowego nie można zainstalować i
                                  wolna pamięć na dysku C wynosi 4GB( a było ok.7GB).Poza tym raczej niczego
                                  podejrzanego nie zauważam...:(
                                  • netsec Re: :(( 22.11.04, 11:29
                                    Analiza wielkości folderów przez Tree Size nic nie daje?
                                    • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 11:45
                                      Właśnie nie mogę tego programu zainstalować,próbowałam już tysiące razy:( Nie
                                      wiem czy to istotne ale wydaje mi się,że kiedyś komputer szybciej mi się
                                      otwierał...ale teraz to już może doszukuję się problemów:(Błagam,tylko mi nie
                                      mów,że trzeba formatować,bo już tak się cieszyłam...Bez firewalla to długo się
                                      chyba nie utrzymam bez następnych syfków:( i dlaczego tego nie można
                                      wykasować...może coś wcześniej skopałam?? :( A może spróbowac sprowadzić jakiś
                                      inny firewall czy już nie mieszać?? Już tracę cierpliwość...i Ty pewnie też.
                                      • netsec Re: :(( 22.11.04, 11:56
                                        Na początek włącz systemową zapore.
                                        • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 12:02
                                          Mam włączoną...juz miałam:) wszystko uaktualnione:) te wszystkie krytyczne
                                          poprawki ,Serwis Pack 2 też:)
                                          • netsec Re: :(( 22.11.04, 12:16
                                            Zamknij wszystkie programy.
                                            1. Uupewnij się, że opcja Pokaż wszystkie pliki w Eksploratorze Windows jest
                                            włączona.

                                            a. Kliknij przycisk Start, kliknij polecenie Mój komputer, kliknij menu
                                            Narzędzia, a następnie kliknij polecenie Opcje folderów. Kliknij kartę
                                            Widok.

                                            b. W sekcji Ustawienia zaawansowane kliknij pozycję Pokaż ukryte pliki i foldery.

                                            c. W sekcji Ustawienia zaawansowane kliknij, aby wyczyścić pole wyboru
                                            Ukryj chronione pliki systemu operacyjnego (zalecane).

                                            Otwórz Mój Komputer wpisz w pasku adresu %TEMP% i naciśnij ENTER.
                                            Przejdziesz do folderu TEMP. Skasuj w nim wszystkie pliki, które uda się
                                            skasować.

                                            Oczyść kosz.

                                            Dodatkowo oczyść dysk:
                                            www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=5989&st=0&#entry54494
                                            • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 14:03
                                              Wszystko zrobiłam.Na dysku niczego zlego nie było.Czekam na dalsze instrukcje:))
                                              Pozdrawiam.
                                              • netsec Re: :(( 22.11.04, 14:28
                                                Wyłącz sygate firewall.
                                                Ściagnij raz jeszcze Treesize, może tamten plik jest uszkodzony:
                                                www.jam-software.com/freeware/TreeSizeSetup.exe
                                                • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 15:14
                                                  Dzięki,udało się:)na czerwono wyświetliło się:
                                                  2571MB WINDOWS
                                                  -617MB system 32
                                                  -507MB Software Distribution
                                                  -474MB Service Pack Files
                                                  1444MB Document and Settings
                                                  -1389MB All Users
                                                  1158mb System volume Informations
                                                  -1158MB _restore{20477FEO-2242-4C85-9EF7-8A73A187B578}
                                                  872MB Program Files
                                                  -257MB PIXELA
                                                  -140MB Common Files

                                                  Tyle było na czerwono.Co o tym myślisz?
                                                  P.S Firewall niestety cały czas jest wyłączony :( Już drugi raz go nie
                                                  instalowałam,bo ten stary nadal siedzi i boję się,że sytuacja się powtórzy...:(
                                                  • netsec Re: :(( 22.11.04, 15:32
                                                    1. Wyłącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.
                                                    2. Sprawdź w TreeSize co zajmuj tyle miejsca w folderze
                                                    Document and Settings\All Users
                                                    3. Skasuj zawartość folderów SoftwareDistribution\Download i
                                                    SoftwareDistribution\SelfUpdate, jednak same foldery mają pozostać.
                                                    4. Włącz przywracanie systemu i oczyść kosz.
                                                  • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 20:06
                                                    Dzięki,teraz mam już na dysku wolne 5,16GB.W folderze Document and Setting\All
                                                    Users najwięcej miejsca zajmują Dane aplikacji ( 1384 MB ).Czy coś jeszcze
                                                    można zrobić??
                                                  • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.04, 22:07
                                                    Jest plik Dr Watson (w końcu wiem co to jest dzięki Twojej lekturze;) ) w
                                                    C:\Document and Setings\all Users\Aplikation Data\Microsoft\ ma 1,32GB ale nie
                                                    mogę go wykasować.Po wejściu start>>Uruchom pojawia się okienko gdzie mam
                                                    podać nazwę pliku ale Windows nie może tego odnaleźć.Na pewno coś robię źle;),
                                                    proszę powiedz jak go wykasować.Pozdrawiam i przepraszam za swoją ciemnote;)
                                                  • Gość: Gosia Re: :(( IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.11.04, 21:33
                                                    Już jest ok.:-)Plik Doktorka wykasowany,wolne miejsce na dysku powróciło do
                                                    swoich rozmiarów:)Wielkie,wielkie dzięki Netsecu:)))Tylko powiedz mi teraz
                                                    proszę,co zrobic z tym firewall??Tej"resztki" poprzedniego nie mogę wykasować
                                                    ani w normalnym ani w awaryjnym trybie:(Nowa wersja instaluje się ale po
                                                    uruchomieniu komputera wyłącza:( a wykasowanie jej też kosztuje mnie potem dużo
                                                    zdrowia.I co tu robić?Dlaczego tak się dzieje?Może coś jednak jeszcze siedzi w
                                                    komputerze?A może spróbować sprowadzić jakiś inny firewall? (a temu sygate dać
                                                    spokój?),a jeśli tak to powiedz proszę jaki (czytałam,że polecasz
                                                    Outpost).Tracę już powoli siły na to wszystko:(((((
                                                  • netsec Re: Sygate firewall 25.11.04, 15:56
                                                    Jaką masz zainstalowaną wersje firewall? Podaj wersje i typ firewall.
                                                  • Gość: Gosia Re: Sygate firewall IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.11.04, 18:22
                                                    Ta staruszka to Sygate Personal Firewall 5.1 ( wolna wersja, zajmuje 0.96 MB
                                                    czyli to pewnie jakiś jej skrawek,nad którego wykasowaniem właśnie tak sie
                                                    męczę).Mam już gotową do zainstalowania wersję 5.6.Jednak jak ją instalowałam
                                                    (kreator chodził ok),po ponownym uruchomieniu komputera pojawiał się błąd w
                                                    aplikacji i informacja,że aplikacja ta zostanie zamknięta.Aktualnie go
                                                    odinstalowałam.Teraz nie wiem,czy to właśnie pozostałości tamtej wersji tak
                                                    mieszają,czy może Norton..?? czy może ja coś namieszałam...co pewnie bardziej
                                                    prawdopodobne:(Zastanawiało mnie,że po aktualizacji on chciał się rejestrować,a
                                                    to była wolna wersja:(A może tu jast tak jak w przypadku Outposta,że po
                                                    aktualizacji ważny jest 30 dni itd.?...co nie zmienia jednak faktu,że powinien
                                                    dać się wykasować:(W każdym razie problem z firewall zaczął się wtedy, jak
                                                    zaczęły dziać się "te cuda" z wolnym miejscem na dysku C.Komputer sam sie
                                                    restartował itp.Może wtedy coś się uszkodziło??Czy to możliwe??
                                                  • netsec Re: Sygate firewall 25.11.04, 19:06
                                                    Tutaj masz opis jak po odinstalowaniu sygate wyczyścić system, mam nadzieje że
                                                    angielski nie będzie problemem ;)
                                                    forums.sygate.com/vb/showthread.php?s=&threadid=1934
                                                  • Gość: Gosia :)))))) IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.11.04, 00:33
                                                    Netsec...pięt Twoich niegodnam całować ;))))Dziękuję,dziękuję,dziękuję!!!!
                                                    Wszystko jest już ok.:))Wiem,że nadwyrężyłam Twoją cierpliwość..ale komputerek
                                                    działa teraz bez zarzutu, z firewall na czele!!:)))bez Twojej pomocy w życiu
                                                    nie wykasowałabym tego dziada.Pozdrawiam gorąco:)))) Gosia.
                                                  • netsec Re: :)))))) 26.11.04, 10:21
                                                    You welcome ;)

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka