Dodaj do ulubionych

07.06.2008

27.01.08, 17:17
czy ktoś z Was będzie razem z nami w tym dniu przeżywał swój wielki
dzień? Jeśli tak to napiszcie gdzie będzie Wasz ślub...
Obserwuj wątek
          • kate.to Re: 07.06.2008 07.02.08, 13:32
            Hej,suknia wybrana, szyje sie,ale przymiarka dopiero w kwietniu.
            Teraz jestem na etapie zaproszen i szukania butow smile Zostalo
            dokladnie 4 miesiace smilesmilesmile
            A jak przygotowania u Ciebie???
            • katarzyna821 Re: 07.06.2008 07.02.08, 13:43
              sukienka zamówiona (przymiarka dopiero 17 maja), buty też zamówiłam,
              jeśli jeszcze nie znalazłaś to mogę polecić salon na 23 lutego
              Cymbeline. Ja właśnie tem zdecydowałam się zamówić bo nigdzie nic
              nie mogłam znaleść. Zaproszenia też już się robią zamówiliśmy w
              Okrąglaku w Studiu Clasic.
              A tak wogóle to już nie mogę się doczekać smile, ale już coraz
              bliżej... równe 4 miesiącesmile
              • katarzyna821 Re: 07.06.2008 11.02.08, 06:00
                zaproszenia będziemy rozdawać (część wysyłaś) już nie długo bo za
                dwa tygodnie. Trochę wcześnie ale nas w tej chwili nie ma w kraju
                więc zrobimy to przy okazji jak będziemy smile. A jeśli chodzi o listę
                prezentów to nie robimy czegoś takiego nie ukrywam, że wolelibyśmy
                pieniądze. A jak u Was??
                Pozdrawiam
                • kate.to Re: 07.06.2008 11.02.08, 09:43
                  My nie mieszkamy razem,dopiero bedziemy organizowac sobie
                  mieszkanie,wiec bedziemy potrzeowac duzo roznych rzeczy smile Zrobimy
                  liste rzeczy ktore i tak bysmy sobie kupili,gdybysmy dostali
                  pieniadze,wiec czemu ich nie dostac odrazu w prezencie.Zreszta moja
                  rodzina jest taka,ze wola cos kupic niz dac w kopercie,wiec jednak
                  zrobimy liste smile a zaproszenia jakos w polowie marca pozanosimy
                  (wyslemy),bo chcemy miec potwierdzenie do czasu jak bedziemy ustalac
                  dokladna liste osob w restauracji.
                  • katarzyna821 Re: 07.06.2008 11.02.08, 12:25
                    my też poprosiliśmy na zaproszeniach o potwierdzenie przybycia do 07
                    maja. Na dwa tygodnie przed weselem mamy podać dokładną liczbę osób
                    wieć mam nadzieje, ze starczysmile
                    A z tą listą prezentów to dobry pomysł, pod warunkiem, że ma się
                    mieszkanie. My jak na razie mieszkamy za granicą i nie mielibyśmy co
                    zrobić z prezentamisad.
                      • katarzyna821 Re: 07.06.2008 17.02.08, 10:33
                        Za pare dniodbieram buty, ciekawa jestem jak będą wyglądały bo już
                        nie pamiętam za bardzo co zamówiłam. A jak kate z Twoimi
                        poszukiwaniami znalazłaś buty które Ci się podobały?
                          • kate.to Re: 07.06.2008 17.02.08, 15:30
                            Jeszcze sobie przypomnialam,ze mialam Cię pytac o zdjecia. Macie
                            jakis pomysl na zdjecia plenerowe? My musimy nad tym pomyslec,ale
                            narazie nie mam w ogole pomyslu...
                            • katarzyna821 Re: 07.06.2008 17.02.08, 19:25
                              zdjęcia będziemy robić po ślubie w niedzsiele i poniedziałek.
                              A wymyśliliśmy sobie, ze będzie to wycieczka po starówce, może Stary
                              Browar, a wieczorem chciałabym zrobić zdjęcia na moście Rocha.
                              zobaczymy co z tego wyjdzie a w poniedziałek jedziemy do Łeby na
                              małą sesje nad morzem byle by pogoda dopisała...
                              Pozdrawiam i życzę miłego wypadu na narty
    • emili_a_19 Re: 07.06.2008 14.03.08, 10:33
      hej dziewczyny. Ja poprzedzam was o jeden dzień bo ślubujemu 6.06.
      Zazdroszcze Wam, że macie wszystko zorganizowane... Nas dopadła
      miła wiadomośc o dziecku i przyspieszyliśmy. Początkowo miał być
      wrzesień. Jak narazie ustalona data i nic poza tym smile szukamy sali,
      i td. Nerwy mnie zżerają ale mam nadzieję że zdązymy. Pozdrawiam
      • katarzyna821 Re: 07.06.2008 14.03.08, 11:00
        emili nic się nie martw zdążycie (mam nadzieje), jeśli planowaliście
        ślub na wrzesień to na pewno macie coś załatwione, może uda się coś
        z tego po przenosić na wcześnijszy termin.
        A czego Wam brakuje może będę mogła pomóc w poszukiwaniach. Np. mam
        nformacje o fotografach którzy mają mój wolny termin, moe bedą Ci
        przydatne?
        Jak co to pisz... smile
    • emili_a_19 Re: 07.06.2008 15.03.08, 13:58
      Sala zarezerwowana, więc posuwam się naprzód. Co do butów, to
      faktycznie fajny pomysł. Napewno z niego skorzystam. A w którym
      miejscu to jest dokładnie?
    • emili_a_19 Re: 07.06.2008 16.03.08, 09:33
      salę mamy na ulicy Malwowej - Restauracja KOMANDOR. Robimy wesele na
      jakies 50 osób i ta sala jest że tak powiem akuratna smile Placimy 130
      zł od osoby ze wszystkim, jedynie wódka nasza. Bardzo mi się tam
      podoba. A gdzie wy dziewczynki sie bawicie w ten dzień ?? P.S. nerwy
      mnie zjadają smile
      • kate.to Re: 07.06.2008 16.03.08, 11:37
        May robimy wesele w restauracji Oaza w Strzeszynku.Ja sie jeszcze w
        ogole nie denerwuje,moze dlatego ze nie mam na to czasu,bo pracuje i
        pisze prace magisterska wink
        • kate.to Re: 07.06.2008 16.03.08, 22:18
          Dziewczyny a jak tam u Was sprawa obraczek? Bo my mamy straszliwy
          problem,niby wybralismy wzor jakis czas temu,ale teraz mielismy
          zamawiac i stwierdzilismy ze chyba w ogole nie odpowiada na to co
          wybralismy wczesniejsmile Teraz na nowo przegladamy katalogi i juz sami
          nie wiemy co chcemy...chyba skonczy sie na klasycznych zlotych bez
          zadnych dodatkow i nie bedzie problemu smile
    • katarzyna821 Re: 07.06.2008 02.04.08, 00:36
      Muszę się pochwalić bo w końcu udało man się załatwić wszystkie (mam
      nadzieje) formalności Kościelne. Wczoraj spisaliśmy protokół, nie
      było tak źle. Godzina i po krzyku. Teraz tylko musimy czekać żeby
      dotarł protokół z dokumentami do Polski bo załatwiamy wszystko
      trochę na odległośćsmile Dobrze, że się tak da, bo inaczej było by
      kiepsko. Pozdrawiamsmile
      • emili_a_19 Re: 07.06.2008 02.04.08, 08:21
        Gratulacje !! My jesteśmy umówieni z księdzem na czwartek, ale
        jeszcze nie na podpisanie protokołu, gdyż dopiero robimy nauki
        przedmałżeńskie itd. Mimo wszystko pniemy się do przodu. Dla mnie
        największym problemem bedzie sukienka, gdyż nie mam koncepcji, a
        poza tym jestem w ciązy więc będe musiała załatwiać ją na ostatni
        moment. sad trzymam za was ksiuki dziewczynkismileBuziaki
        • katarzyna821 Re: 07.06.2008 02.04.08, 11:27
          Jeśli chcesz szyć sukienkę to chyba ostatni moment, żeby się zgłosić
          do krawcowej...zostani ona zaszewki większe, żeby na wszelki wypadek
          poluzować. Moja przyjacióła miała szytą sukienkę i też była w ciązy,
          wybrała taką z marszczeniami na brzuszku i nic prawie nie było
          widać. Jak ktoś nie wiedział, że jest w ciąży to się nie domyślił.smile
          • kate.to Re: 07.06.2008 02.04.08, 14:30
            My narazie mamy spisany protokół wstępny i wywiewdzone zapowiedzi i
            za 3 tygodnie spisujemy caly protokół.
            A jak tam dziewczyny fryzury i makijaż??? Macie juz wszystko
            obmyslone??? Bo ja narazie nie jestem zdecydowana....
            • katarzyna821 Re: 07.06.2008 02.04.08, 19:43
              Jeśli chodzi o fryzure i makijaż to u mnie skończyło sie na wyborze
              specjalistów od jednego i drugiego. Jak na razie nie wiem zupełnie
              co chce. Będę kombinować jak pójdę na próbne.
              • emili_a_19 Re: 07.06.2008 03.04.08, 12:04
                Ja tak samo. Nie mam żadnej koncepcji jak narazie co do fryzury.
                Sądze że wszystko ustalimy na próbnej. Co do sukienki to bardziej
                myślałam nad wypożyczeniem. W przyszłym tygodniu chcę jechac i
                popytać jak to wszystko wygląda. Szczerze mówiąc narazie nie miałam
                na to czasusad A powiedzcie mi kiedy daje się księdzu opłate za ślub?
                • katarzyna821 Re: 07.06.2008 03.04.08, 17:11
                  Z tą opłatą to ja nie mam pojęcia. 25 kwietnia jedziemy do ks. to
                  się wszystkiego dowiemy i oczywiście Was poinformuje. A może któraś
                  z Was bedzie wiadziała wcześniej to dajcie znaćsmile
    • emili_a_19 Re: 07.06.2008 04.04.08, 10:38
      hej Wczorajsza wizyta u księdza okazała się jednak podpisaniem
      protokołu. 24 maja jestesmy z nim ponownie umówieni i musimy wtedy
      dostarczyć papiery z Urzędu Stanu Cywilnego. Pytałam kiedy opłata,
      na co ksiądz że ze spokojem, że będzie na to czas. W razie czego
      przyszykujemy sie na ten maj. Dostaliśmy tez karteczki do spowiedzi
      przedślubnej.. brrr Powodzenia dziewczyny w dalszych
      przygotowaniach
      • katarzyna821 Re: 07.06.2008 04.04.08, 12:47
        A my nie dostaliśmy nic, ani karteczek do zpowiedzi ani zapowiedzi.
        Załatwialiśmy formalności w Irlandii i tutaj po prostu czegoś
        takiego nie ma. Wszystko dużo łątwiej jest tu załatwić. Zobaczymy
        jak to bezie wyglądało jak przylecimy do Polski.
        • kate.to Re: 07.06.2008 04.04.08, 21:45
          My na tym wstepnym protokole również dostalismy karteczki do
          spowiedzi i mamy powiedziane, ze powinniśmy pojsc do pierwszej
          spowiedzi przedslubnej po połowie kwietnia. Mamy rownież dane na
          zapowiedzi. Protokól spisywalismy u mnie w parafii, wiec narzeczony
          musial zaniesc karteczke do siebe.Zapowiedzi musza wisiec przez 3
          niedziele i po tym czasie idziemy spisac wlasciwy
          protokól.Postanowilismy ze wlasnie po spisanu protokolu w calosci
          damy ksiedzu pieniadze za slub.Mysle ze tak bedzie wlasciwie smile Ale
          to sie okaze.
            • emili_a_19 Re: 07.06.2008 07.04.08, 12:00
              He he mnie tak samo...Wczoraj jak to sobie uświadomiłam to strach
              ogarnął smile) poza tym nie wiedziałam że jest protokół wstępny. My
              dostaliśmy teraz karteczki do spowiedzi (ale tylko jedną mamy odbyć
              dzień przed ślubem), drugą nam podstęplował proboszcz, poza tym
              dostałam kartkę do mojej parafii o wywieszenie zapowiedzi, gdyż
              ślub mamy w parafii pana młodegosmile Ksiądz mówił tylko o papierach z
              USC, ale nic nie wiem że dopiero potem będzie protokół główny. My
              wogóle mamy mało-biurokratycznego proboszcza, który chyba na pewne
              procedury przymyka okosmile
              • kate.to Re: 07.06.2008 07.04.08, 12:50
                Wstepny protokol u nas to bylo spisanie adresow,imion rodzicow,dat
                sakramentow...dostalismy karteczki do spowiedzi i narzeczony kartke
                na zapowiedzi. I to jest chyba tak,ze po tych 3 tygodniach jak nie
                bedzie zadnych sprzeciwow spisuje sie ten glowny protokol,wtedy
                wlansie trzeb amiec papiery z usc.
                swantoni.siemianowice.wiara.pl/index.php?ption=content&task=view&id=99
                pod tym linkiem zobaczysz co to jest i mysle,ze kazdy musi to
                wypelnic niezaleznie od biurokracji ksiedza wink
    • katarzyna821 Re: 07.06.2008 08.04.08, 22:01
      Mnie też stresik dopada po mału, tym bardzie, że nasz protokół był
      spisywany w Irlandii i idzie przez Dublińską kurie. Zaczynam się
      zastanawiać czy zdąży dojść! Jednak mam nadzije, że wszystko będzie
      dobrzesmile
    • katarzyna821 Re: 07.06.2008 16.04.08, 17:00
      hej Dziewczyny! Jak samopoczucia?? u mnie co jakiś czas pojawias sie
      strsik połączony z motylami w brzuchu...smile to takie miłe nawet.
      Dzisiaj zamówiliśmy zawiadomienia, które już niedługo wyślemy
      znajomymsmile A jak u Was? Wszystko podopinany na przedostatni guzik??
      • kate.to Re: 07.06.2008 16.04.08, 23:15
        Hej smile U mnie stresik objawia sie w postaci dreczacych snow big_grin
        wszystko dotyczy rzeczy organizacyjnych,ale nie moge spac po
        nocach wink a przypuszczam,ze moze byc gorzej...
        Jak chodzi o przygotowania to zaproszenia juz rozdane,zawiadomienia
        czekaja na wyslanie,wlasnie nie wiem dokladnie kiedy wysylac..., do
        restauracji omawiac organizacje wszystkiego idziemy na koniec
        kwietnia,przymiarka sukienki okolo 24kwietnia,garnitur zamowic
        idziemy w sobote,obraczki juz zamowione,ale nei wiem co z
        grawerem,na kwiaty pomysl jest,na tort tez,jeszcze musze sie wybrac
        do fryzjerki i kosmetyczki...a do tego wszystkiego robie badania do
        pracy magisterskiej,troche jeszcze zalatwiania jest,ale juz sie nie
        moge doczekac smile
        • emili_a_19 Re: 07.06.2008 18.04.08, 10:12
          U mnie stresik tez już jest delikatny. Co prawda większośc
          załatwiona ale mimo wszystko. Co do tego protokołu to
          podpisywaliśmy chyba główny, bo to nie były tylko nazwiska itd, ale
          obszerny 4 stronicowy z różnymi pytaniami dot, przyszłego męża i
          tak dalej. Czy nasi rodzice się znają, czy nie zatajamy chorób i
          tego typu rzeczy. Zaproszenia już rozdane, a w przyszłym tygodniu
          zaczynamy rozsyłać zawiadomienia. Menu omawiamy w maju, obrączki
          obieramy pod koniec kwietnia, więc z większych rzeczy pozostają nam
          strojesmile Ale myślę że i z tym problemu nie będzie smile) 49 dni ...
          hehe kurde jak to szybko uciekasmile)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka