25.02.06, 22:55
Mam pytanie gdzie najczęściej robicie w Wieliczce zakupy.
Takie podstawowe jedzonkowe .....

Może będziemy typowac sklepy najlepiej zaopatrzone.
Obserwuj wątek
      • ab7777 Re: zakupy 26.02.06, 17:27
        Praxi,Kinga,Avita,czasem okolice rynku ,jeśli chodzi o drogerie to Kamilla,choć
        mają drogo i brak często podstawowych artykułów ,sklepy odzieżowe-no
        praktycznie nic tam nie ma,a już szczególnie rozśmieszające są ceny w sklepie
        indyjskim na Sikorskiego;drożej niż na Floriańskiej;))
    • czoobek Re: zakupy 26.02.06, 19:16
      W zasadzie to najczesciej jest to Tesco poza Weliczka, ale jesli juz wybitnie
      nie chce mi sie jechac - to Plus, bo Lidla nie trawie. A w Plusie sa swietne
      podrobki M&M's-ow :) 3.99 polecam :)
      • izabellekk Re: zakupy 26.02.06, 20:21
        właśnie ciuchów to nie ma gdzie kupić .....
        A po 17-tej to na palcach u łapki można policzyć ile sklepów jest otwartych.

        Widzę, że chodzimy do podobnych sklepów.
        Pozdrawiam
        • ab7777 Re: zakupy 27.02.06, 01:08
          Czasami są fajne rzeczy z ubrań w pasmanteriach ,a po 17.00 to normalka,że
          wszystko jest zamknięte...idziesz jak przez wymarłe miasteczko ,tylko krzaków
          pustynnych brak:)
          • izabellekk Re: zakupy 27.02.06, 11:51
            a propo krzaków
            Kiedyś sąsiadka właśnie w nich znalazła psa w torbie na zakupy, wystawała mu
            tylko głowa. Po Kąpieli bo pachnial okropnie przygarnęła go.

            Więc uwaga, bo nie wiadomo co w nich piszczy ...........
          • ab7777 Re: zakupy 27.02.06, 22:10
            Kiedyś znaleźlismy kota w rzeczce ,był z nami przez wiele lat...,więc nie tylko
            w krzakach ,a chodziło mi o takie kłęby suchych krzewów, czasami w
            westernach ,w wyludnionych miastach takie krzaki sie toczą ( prawie jak w
            Wieliczce po 17.00)
      • izabellekk Re: zakupy 01.03.06, 12:31
        plusa nie lubię bardzo

        Poniewaz mnie tam obrazono i zdenerwowano
        Poszlam tam kiedys po pracy kupic kawe rozpuszczalna i ogladalam te ich
        wynalazki czytajac jaki ma skald kawa i kto ja wyprodukowal bo nie znam tych
        produktow - zajelo mi to chwile zanim wszystkie "obczytalam".
        Przy kasie ochrona zabrala mi paragon i zaprosila na zaplecze nie mowiac o co
        chodzi - tam ze jestem o kradziez oskarzona. No to zrobilam bonanze i
        powiedzialam, ze nie maja prawa mi grzebac w torebce i poprosilam o policje
        laska zadzwonila, ale policja miala przyjechac za 0,5 godziny. No to sie pytam
        co mam takiego o czym ja nie wiem, a ochroniarz wie ?? On mi na to ze Jacobsa
        kawe za 20 pln. Rozesmialam sie.
        Czekam i czekam na ta policje a ich nei ma i nie to w koncu ochroniarz zaczal
        sie lamac ze on na dobra sprawe to nie wie kto zwinal ta kawe bo w tym czasie
        kiedy ja bylam w alejce kawowej bylo tam jeszcze 1 malzenstwo, ale ja tam
        bylam dluzszza chwile, i om nie jest juz pewny kto zwinal.
        Zbulwersowal mnie tym i w koncu mu mowie to niech pan sobie poszuka tej kawy w
        mojej torebce ale jest mala i ciekawe jak sie tam zmiescila. Stwierdzil ze on
        nie ma prawa mnie rewidowac, to mu pokazalam co tam mam/ KAWY NIE BYŁO.
        WIec strasznie mnie przepraszal. ALE JA TO MIalam gdzies - tak bylam
        wkurzona.

        No wiec niech sobie lepiej pilnuja, a nie wkurzaja uczciwych ludzi.
        Wiec raczaej nie robie tam zakupow z prostej przyczyny

        I wiecie jak robie zakupy np. art. spozywczych i czytam daty przydatnosci,
        albo sklad tych wszystkich konserwantow EEEE to sie zawsze zastanawiam czy
        wygladam na zlodzieja ????????
    • krozy Re: zakupy 05.03.06, 08:24
      Ja wlaściwie robię zakupy w Krakowie, ale jeśli już w Wieliczce - to tylko w
      sklepie "W-cośtam" na Grottgera. Dobre zaopatrzenie i mozna płacić kartą.
    • narewa Re: zakupy 09.03.06, 17:32
      witam..Nie mieszkam w Wieliczce,ale przez wiele lat co roku bywałam..ale nie
      byłam juz 2 lata i widzę,ze są jakieś zmiany..Czy jest jeszcze Biedronka?,bo
      coś o niej cicho..A LIdl? nie było go chyba,a może była zamiana tych
      sklepów?..A swego czasu też lubiłam w Praxi kupowac...
      • ab7777 Re: zakupy 09.03.06, 19:51
        Biedronka jeszcze istnieje ,Lidl sie pojawił podobnie jak Plus,co do
        zmian ...chyba nie ma jakiś istotnych-miasteczko niszczeje ,nic się tu nie
        rozwija ,w sezonie letnim podjeżdżają tylko autokary pod kopalnię po czym
        zaraz "uciekają"...
        ps.pozdrawiam bywalczynię jednego z moich ulubionych forów ( l.m.m.);)))
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka