Dodaj do ulubionych

Odwołany administrator

12.01.05, 20:45
Witam.

Wspólnota (48 lokali, 3100m2) na wniosek Zarządu odwołała firmę administrującą
w trybie 3-miesięcznego wypowiedzenia. Członkowie Zarządu zaproponowali, że od
maja 2005 sami przejmą te obowiązki (księgową jednak zatrudnią) a poza tym
zwolnią firmę sprzatającą oraz firmę konserwującą i też znajdą tańszych.
Wykazali przy tym ogromne oszczędności, jakie to przyniesie Wspólnocie. Żaden
z członków Zarządu nie jest specjalistą w dziedzinie budowlanej ani w
księgowości.
Obawiam się o dalsze losy Wspólnoty. Tym bardziej, że Zarząd w roku 2004
dopuścił się do przekroczenia swoich uprawnień i postanowił zrealizować
inwestycję budowlaną, która pochłonęła o 80% więcej środków niż to
zaplanowaliśmy w planie gospodarczym.
Duża grupa właścicieli uważa, że ci co się dopytują o te nadużycia to szukają
dziury w całym, bo Zarząd ciężko pracuje, a że wydał więcej niż mógł to trudno
- widocznie tak trzeba było.
Inwestycja była konieczna, ale sposób potraktowania Wspólnoty przez Zarząd nie
wróży niestety najlepiej naszej Wspólnocie.
Jak uzyskać pewność, że Zarząd poradzi sobie ze wszystkim bez Administratora.
Czy powinien przedstawić np. Plan gospodarowania nieruchomością i przewidywane
koszty własne?
Czy ktoś z Państwa ma dobre doświadczenia z takiego sposobu zarządzania?

Dziękuję za uwagę.
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka