Dodaj do ulubionych

lakcid i wysypka?

21.11.07, 20:48
Witam,
Moja córka dostała antybiotyk i jako prebiotyk lekarz zalecił
lakcid. Po poprzednim leczeniu zostało mi troche lacidofilu i nie
było większych problemów z przyjmowaniem (poza 2-dniową biegunką),
później zaczełam stosować lakcid. Mała wysypka pojawiła się
międzyczasie, a dziś jest trzeci dzień z Lakcidem i córka jest cała
wysypana. Czy to możliwe, że wysypka pojawiła się na skutek
zastosowania Lakcidu, czy to skutek całej terapii antybiotykowej?
Dodam, że krostki są dość drobne i zaczerwienione i raczej nie
swędzą, bo córka nie marudzi. Sama nie wiem, może to skaza białkowa?
Pzdr i czekam na podpowiedzi
Gosia
Obserwuj wątek
    • asia0212 Re: lakcid i wysypka? 21.11.07, 21:10
      Nie spotkałam sie z wysypką po lakcidzie ,stawiam na wysypkę uczuleniową lub
      zakażną.Nie piszesz gdzie dokładnie córka ma wysypkę.
      Może lekarz by to ocenił?

      • gosia.sos Re: lakcid i wysypka? 21.11.07, 21:18
        Wysypka jest brzuchu, plecach, wewnętrznej stronie przedramion i ud,
        pod kolanami.
    • mika_p Re: lakcid i wysypka? 21.11.07, 21:23
      Może być ucuzlenie na antybiotyk, może być na lakcid - zawiera mleko krowie.
      • gosia.sos Re: lakcid i wysypka? 21.11.07, 21:26
        A lacidofil nie zawiera mleka krowiego?
        • gosia.sos Re: lakcid i wysypka? 21.11.07, 21:28
          Antybiotyk to był Augumentin - dostawała przez 9 dni, do wczoraj.
          Może ktoś ma podobne doświadczenia smile
          • asik37 Re: lakcid i wysypka? 21.11.07, 22:01
            lacidofil -białek mleka krowiego nie zawiera
            moj syn pod koniec kuracji augmentinem (nie pamietam dokładnie po ilu dniach)
            dostał gigantycznej wysypki, było to uczulenie na augmentin(ja juz myslałam ze
            to nawet ospa)wysypka utrzymywala sie ok 3-4 tygodni po odstawieniu leku
    • bartosz211 Re: lakcid i wysypka? 21.11.07, 23:14
      to moze po antyboityku, mojego skarba tez to spotkalo w ytrakcie
      zazywania antyboityku-Ceclor , chyba po nim, albo po jakiejs
      fatalnej serii Bakusia ( ma 1,5 roczku) , nigdy nie mial zadnej
      alergii i nagle bach..... tez sie martwilam, ale nic go nie swedzilo
      i powoli po 5 dniach zaczelo znikac , a moze to byla nystatyna? a
      moze lactoral ?
      uwazam ze jesli nie goraczkuje i wysypka nie swedzi to nie ma co
      panikowac ,
      powodzenia i daj anzc czy juz lepiej.
      mama Bartoszka
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka