Dodaj do ulubionych

poczatkujaca w alergi

16.05.06, 21:47
czesc dziewczyny jestem zupelnie zielona wpod tym wzglendem wiec prosze was o
rade
Moja coreczka ma 2,5m od urodzenia miala bardzo sucha skure potem zaczely
pojawiac sie czerwone plamki i skura jest jeszcze bardziej wysuszona lekarz
stwierdzil ze to alergia ja jem sam chleb kasze ryz i ziemniaki a zadnej
poprawy nie ma od kilku dni mam ja dokarmiac Nutramigenem 200 ml na dzien
ale poprawy nadal nie widze. dodam tylko tyle ze kupki robila bardzo czeste
troszke wodniste ale kolor ok. Bardzo ladnie przybierala na wadze. Ale nie
mam pojecia na co moze byc uczulona czy mozna zrobic jej testy z krwi czy
jest w tym sens bo lekarz powiedzial ze sa malo wiarygodne. bardzo was prosze
doradzcie mi cos
Obserwuj wątek
    • nowajulka Re: poczatkujaca w alergi 16.05.06, 22:35
      Najpier zrób badanie mykologiczne kału i wyklucz kandydozę. Jasny ryż i
      ziemniaki są pozywka dla tego grzyba.
      Co dokładnie jesz ?
      • lalisia78 Re: poczatkujaca w alergi 17.05.06, 08:07
        no wiec jem tak sniadanie sam chleb czasami z serem z mleka koziego
        obiad zupa na wywarze z marchewki i pietruszki z roznymi kaszami 2 danie same
        ziemniaki lub kasza gryczana albo ryz z jablkiem
        kolacja znowusam chleb z cherbata
        miedzy czasie przegryzam wafle ryzowe
        • kruffa Re: poczatkujaca w alergi 17.05.06, 10:28
          A kto ci zalecił tak kretyńską dietę? (sorry, ale inaczej nie mogę tego określic).
          Parę produktów i ser kozi? Przecież nie wolno jeśc ŻADNEGO nabiału. A jesteś
          pewna, że chleb nie zawiera mleka i polepszaczy?
          A w czym pierzesz rzeczy dziecka - może to od proszku?
          Tutaj masz dietę:

Wapń w tabletkach - 2 x 1000 mg na dobę.

1. kasze i mąki wszystkie
          2. miesa - wszystkie bez wolowiny i cieleciny z zastrzezeniem, zeby uwazać
          na te kupne np. kurczaki - gotowane i pieczone NIE WOLNO WĘDLIN !!!