Dodaj do ulubionych

Feministki: Ginekolodzy postępują nieetycznie

IP: *.dynamic.chello.pl 16.03.11, 12:21
Ginekolodzy nieetycznie, natomiast feministki stosujące metody wczesnoporonne są jak najbardziej etyczne...
Niech feministki żądają darmowego in-vitro i legalnej aborcji. Niech to, co najpierw "poczną" przez in-vitro mogą później legalnie wyskrobać! Jak postęp, to postęp! Całą piz.., tfu, gębą!
Obserwuj wątek
    • Gość: Krach Re: Feministki: Ginekolodzy postępują nieetycznie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.03.11, 13:45
      Od kiedy spirala to środek wczesnoporonny? Nie szkoda ci się tak błaźnić na forum?
      • kazek100 Re: Feministki: Ginekolodzy postępują nieetycznie 16.03.11, 14:32
        A myślisz, że kościelnego oszołoma interesują takie szczegóły? On ma ideolo i krzyczy...

A ja przy okazji jestem nauczycielem - polonistą. W takim razie domagam się, wzorem owych ginekologów - hipokrytów, abym w zgodzie z własnym sumieniem miał prawo w podstawie programowej pomijać wszelkie teksty literackie motywowane religijnie.
        • zwyklyglupol Re: Feministki: Ginekolodzy postępują nieetycznie 16.03.11, 14:50
          Jeśli chcesz to robić jako polonista to znaczy,ze jesteś polonista po Wyższej Szkole Tego i Owego, bo żaden normalny polonista by na taką bzdurę nie wpadł. Pomijaj zresztą sobie do woli, powodzenia w omawianiu romantyzmu na przykład....
          • Gość: 23e Re: Feministki: Ginekolodzy postępują nieetycznie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.03.11, 15:26
            a ja jestem aseksualny i bawi mnie czytanie jak to ludzie nie potrafią powstrzymać chuci na wymianę płynów. mam to z głowy i tyle. Pozdro
            • Gość: Ja NFZ z moich podatków coś takiego? IP: *.adsl.inetia.pl 16.03.11, 18:54
              Niby dlaczego z moich podatków ma być to finansowane? Problemem nie są ginekolodzy, tylko NFZ który moje pieniądze wydaje na takie rzeczy!
              • Gość: Genval Z moich podatków coś takiego? IP: *.access.telenet.be 16.03.11, 19:00