Dodaj do ulubionych

Dziennikarstwo :))) help!!! //UJ

14.10.05, 22:44
Witam:) Mam pytanie do Studentów Dziennikarstwa:) Myślę o tym kierunku i
chciałabym rozwiać swoje wątpliwości:) Jak jest na tych studiach?? Jak Wam
się studiuje??? Czy są planowane jakieś zajęcia praktyczne??? Jak wyglądają
wykłady??? Czy panuje monotonia i jak tam przebiega Wasze życie studenckie??
Czy osoby, które są czasem zestresowane publicznym występowaniem mają
szansę??? I jak się najlepiej przygotować na testy??? Czytać tygodniki?
Oglądać wiadomości? Czy misz-masz??:) Pozdrawiam i przepraszam za tyle
pytań :)
Obserwuj wątek
    • irbis85 Re: Dziennikarstwo :))) help!!! //UJ 15.10.05, 10:41
      Ja nie jestem studentem dziennikarstwa, ale mam pytanie, na które sobie
      odpowiem pozytywnie: Czy ty chcesz zostać dziennikarką?
      Jeśli tak, to nie idź na dziennikarstwo, bo to strata czasu :). Jesli chcesz
      się nauczyć pisać idź na studia typu polonistyka, filozofia. Tam nauczą Cię
      pisać. A później sama się staraj dostać do jakiejś gazety - po polonistyce
      zawsze możesz zostać nauczycielką jeśli z gazetą nic nie wypali, a po
      dziennikarstwie? Możesz zostać dziennikarką w podrzędnej gazecie - nie będę
      wymieniał tytułów, bo nie chce nikogo obrażać - i pisać za 800 zł. miesięcznie
      + wstydowe. Życie studenckie zależy od rocznika, ale w Krakowie akurat nie
      można narzekać na życie studencko-towarzyskie :).
      • tycia.tycia Re: Dziennikarstwo :))) help!!! //UJ 16.10.05, 15:24
        O, i tutaj się irbis85 mylisz. Wbrew obiegowej opinii studia dziennikarskie są
        bardzo pożyteczne dla przyszlych dziennikarzy. Zwróc uwagę na to, że na
        polecanej wszystkim adeptom dziennikarstwa filologii polskiej może i owszem,
        poszerzasz horyzonty, ale przy okazji uczysz się masę innych, mało pożytecznych
        rzeczy, jak np. SCS. Wszystko co obraca się wokół zasadności studiowania tego