Dodaj do ulubionych

"154" NA NOWEJ TRASIE

IP: *.wielkopole.sdi.tpnet.pl 31.10.02, 11:54
Czy nie uważacie, że potrzebna jest jakaś nowa linia autobusowa z centrum do
okolic Koszykarskiej (ośrodka egzaminacyjnego). Dużo tam teraz domów stoi.
Uważam, że wydłużenie z Dworca Głównego "154" np. przez Most Kotlarski, czy
nawet Dąbie, byłoby w sam raz.
Obecny układ "148", "163" i "174" jest mało atrakcyjny.
Obserwuj wątek
        • kuba203 Re: '154' NA NOWEJ TRASIE 31.10.02, 20:56
          Gość portalu: ADAŚ napisał(a):

          > Ale te nie jadą Nowohucką przy wjeździe do Ośrodka Egzaminacyjnego, a tam już
          w
          >
          > cholerę bloków stoi.

          Ale bardzo blisko, można podjechać jakimś innym jeden przystanek i się
          przesiąść :)))
          Ale tam w ogóle nie ma za bardzo możliwoście stworzenia nowej linii, zwłaszcza
          do centrum. Masz jakieś konkretne propozycje?
          • Gość: ADAŚ '154' NA NOWEJ TRASIE IP: *.wielkopole.sdi.tpnet.pl 31.10.02, 21:16
            Ale tam w ogóle nie ma za bardzo możliwoście stworzenia nowej linii, zwłaszcza
            do centrum. Masz jakieś konkretne propozycje?

            Fakt, przyznaję, że nie byłem tam na "wizji lokalnej". Tak sobie pomyślałem,
            żeby COŚ wjeżdżało w tę uliczkę prowadzącą do placu egzaminacyjnego na prawko.
            A w ogóle temat ten poruszyłem dlatego, że przypomniałem sobie artykuł z prasy
            z czasów remontu stopnia wodnego na Dąbiu, gdzie mieszkańcy tych rejonów,
            prosili, aby zostawić im na stałe "125", które jechało koło od Płaszowskiej,
            Nowohucką, koło Selgrosa i M1 i aleją Pokoju. Narzekali, że ludności jest co
            raz więcej a dobrej komunikacji "ni ma".
              • Gość: ADAŚ '154' NA NOWEJ TRASIE IP: *.wielkopole.sdi.tpnet.pl 31.10.02, 21:28
                kuba203 napisał:

                > Tylko, że niestety 125 na takiej trasie byłby udogodnieniem wyłącznie dla
                > mieszkańców tamtej okolicy, dla wszystkich innych oznaczałby wydłużenie
                dojazdu
                >
                > do centrum...

                DOKŁADNIE, stąd postulowano skierowanie nowej linii autobusowej i wydaje mi
                się, że "154" byloby najlepszym rozwiązaniem.
                • kuba203 Re: '154' NA NOWEJ TRASIE 31.10.02, 21:33
                  Gość portalu: ADAŚ napisał(a):

                  > DOKŁADNIE, stąd postulowano skierowanie nowej linii autobusowej i wydaje mi
                  > się, że "154" byloby najlepszym rozwiązaniem.

                  Ja wiem, pewnie najlepszym z możliwych, co nie znaczy, że dobrym :)))
                    • kuba203 Re: '154' NA NOWEJ TRASIE 31.10.02, 21:37
                      Gość portalu: ADAŚ napisał(a):

                      > A może masz jakąś propozycję - kto wie, może być lepsza od mojej i
                      > jakiś "szpieg" podsłucha

                      Ja nie mam, ale Małopolanin Ci napisał troszkę wyżej, w sumie jedyne sensowne
                      rozwiązanie :)))
                      • Gość: mouset Re: '154' NA NOWEJ TRASIE IP: 149.156.15.* 04.11.02, 10:38
                        Przy przebudowie dworca i tak trzeba będzie powyrzucać
                        linie autobusowe z niego a 154 ze swoją częstotliwością
                        aż prosi się do Płaszowa p. Dąbie wspomoże 115 i z niej
                        można zdjąć jeden autobus bo w Witkowicach wozi
                        powietrze. Z moich obserwacji wydaje mi się że 148
                        znacznie poprawił tam dojazd ok. ośrodka łatwiej do tramu
                        się dostać.
    • Gość: mouset Rozpizd w Płaszowie IP: *.cm-uj.krakow.pl 07.11.02, 10:43
      Płaszów jest kolejnym węzłem gordyjskim, który trzeba przeciąć:
      #115 zdjąć 2 autobusy i puścić Klimeckiego
      #154 dołożyć 2 wozy (ze 115) i p. Dąbie Koszykarską Myśliwską dociągnąć do Os.
      Płaszów
      of course #127 do likwidacji
      #125 dołożyć 2 wozy (z 425) i p. Klimeckiego
      #185 utworzyć z 425 Biskupińska-Lipska-saska-Płaszowska-Dąbie-Powstannia Ww-
      Meissnera-BoraKomorowskiego-SzpitalRydygiera (3 autobusy)
      #123 od Szparagowej Półłanki pętla Złocień Bieżanów Teligi wielicka Rżąka (+ 1
      autobus ze 163)
      #157 do likwidacji a 108 wybrane kursy p. jego pętlę
      #148 do Złocienia p. rybitwy (+1 wóz ze 127)i na Piastów lub Prądnik Czerwony
      #137 nowość Rynek Podgórski-Płaszowska-Lipska-Botewa-most Wandy- CaHTS (1
      autobus ze 163 drugi z likwidowanego 157)
      Bilans tego jest zero a sto razy lepiej bedzie się jeździć
      • Gość: Yzb Re: Rozpizd w Płaszowie IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 07.11.02, 14:20
        Gość portalu: mouset napisał(a):

        > Bilans tego jest zero a sto razy lepiej bedzie się jeździć

        Jakos mi to zero nie wychodzi. Skoro robimy zbiorczo to wpisze tu wszystkie
        moje koncepcje, kture juz zapodawalem. Zamiast 415 robie teraz 154.

        > #115 zdjąć 2 autobusy i puścić Klimeckiego

        szczyt co 15, poza szczytem 30, trasa jak jest, ewentualnie z wyj. Plaszowskiej

        > #154 dołożyć 2 wozy (ze 115) i p. Dąbie Koszykarską Myśliwską dociągnąć do
        Os.
        > Płaszów
        > of course #127 do likwidacji

        od Dworca przez Powst. W. - Kotlarski -
        a) - Plaszowska - Saska - Lipska - PLASZOW SZKOLA
        b) - Plaszowska - Saska - Lipska - BISKUPINSKA
        c) - Plaszowska - Saska - Lipska - OS. LIPSKA
        d) - Nowohucka - Koszykarska - PLASZOW SZKOLA, jezeli tak sie w ogule da

        czestotliwosc jak 115

        > #125 dołożyć 2 wozy (z 425) i p. Klimeckiego

        Klimeckiego i Meissnera, czestotliwosc zachowac 24 albo nawet ew. zmniejszyc
        do 30

        > #185 utworzyć z 425 Biskupińska-Lipska-saska-Płaszowska-Dąbie-Powstannia Ww-
        > Meissnera-BoraKomorowskiego-SzpitalRydygiera (3 autobusy)

        tak jak 125, do BISKUPINSKIEJ, a co drugi kurs na NAD DRWINA (i np. w soboty
        kazdy, w niedziele zaden) i 157 do smieci

        > #123 od Szparagowej Półłanki pętla Złocień Bieżanów Teligi wielicka Rżąka (+
        1
        > autobus ze 163)

        123 tak jak teraz bez petli na Lesisku, dalej Plaszowska - Powstancow Wlkp. -
        RYNEK PODGORSKI co 15 minut krotkie
        153 tak jak teraz, ale do petli na Lesisku, co 15 minut krotkie
        193 PRADNIK CZERWONY - Cm. Batowice - Os. Piastow, dalej jak 153 bez petli
        przez Piastow i Szp. Zeromskiego - Pollanki - Biezanowska - Mala Gora -
        Cwiklinskiej - petla Biezanow Nowy - Aleksandry - Wielicka - RZAKA albo dalej
        tak jak gdzies tam pisalem (BIEZANOWSKA / KURDWANOW)

        > #157 do likwidacji a 108 wybrane kursy p. jego pętlę

        patrz 425
        108 co 30 minut

        > #148 do Złocienia p. rybitwy (+1 wóz ze 127)i na Piastów lub Prądnik Czerwony

        na Piastow jak proponowalem przez Dabie, Karfura itd. Zlocien sobie darujmy

        > #137 nowość Rynek Podgórski-Płaszowska-Lipska-Botewa-most Wandy- CaHTS (1
        > autobus ze 163 drugi z likwidowanego 157)

        patrz 123
          • Gość: Yzb Re: Rozpizd w Płaszowie IP: *.ksk.net.pl / 192.168.3.* 08.11.02, 15:24
            Gość portalu: mouset napisał(a):

            > Tylko żeby w 123 była frekwencja bo ludzie to oczywiście zaraz powiedzą że
            > naokoło jadą a połączenie z CAHTS zapewni frekwens dlatego 193 jest
            > najrozsądniejszy p. wszytskie południowe blokowiska i do HTS

            Ze 123 to ma byc tak jak z 502 - nikt nie bedzie calej trasy jechal bo to
            kretynizm. Transport Rynek Podgorski/Getto - Lipska, Lipska - Centralny,
            Centralny - Mistrzejowice itp. Lepiej chyba jedna linia niz dwie, ktore by sie
            zazebialy na koncach i na tym zazebieniu jezdzily puste.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka